Koniec dobrego ...

Sunday, September 02, 2012

Cześć. Przepraszam, że wczoraj nie dodałam późniejszej notki. Tak jakoś wyszło, że nie weszłam już potem na laptopa. Ogólnie czekam na kartę z Pauliny aparatu, mam co dodać ; )
Także wyczekujcie. ; D
Jutro już rozpoczęcie roku szkolnego. Jakie to smutne -,- Najgorsze będzie ranne wstawanie, od którego w ogóle się odzwyczaiłam....

Dzisiejszy dzień spędziłam z Adą, pod wieczór poszłyśmy na pizzę do Da Grasso czekałyśmy dobrą godzinę. Myślałam, że podejdę do nich poproszę o pieniądze i wyjdę. -,- A właściwie z dzisiejszego dnia nie mam żadnych zdjęć. Byłam też na mieszkaniu. No już jeden pokój ogarnięty, posprzątane i nawet firanki są. Teraz jakoś wygląda. Ogólna przeprowadzka będzie w sobotę.

Jak wspominacie całe wakacje? ; )
Mam nadzieję, że w roku szkolnym nadal będziecie wchodzić na blogi. Oby statystyka bloga nie upadła za nisko, hehe ^, ^ 
Powinnam raczej dodać jakieś słitaśne zdjęcie z wakacji a ja wyskakuje tu ze zdjęciem marca. 
No ale... nie mam żadnego nie użytego, fajnego zdjęcia z wakacji -,-
Jutro już ciekawsze notki. Wybaczcie za te szczere nudne dwa dni!. ; >

You Might Also Like

56 KOMENTARZE

  1. Ładne zdjęcie! :)
    Niestety już jutro szkoła! ;(

    ReplyDelete
  2. Boże, ja nie chcę do szkoły! Też się odzwyczaiłam. Ogólnie wakacje będę wspominać bardzo dobrze. :) Wykorzystywałam w 100-procentach, nawet dzisiaj dobrze się bawiłam! :D Świetne zdjęcie.

    ReplyDelete
  3. ja też mam nadzieję, że z rokiem szkolnym statystyki nie spadną. ale się zobaczy;D śliczne zdjęcie;D

    ReplyDelete
  4. nie opuścimy cie w roku szkolnym :) ja na pewno nie :)

    ReplyDelete
  5. ale mi teraz narobiłaś ochoty na pizze mniam chyba sobie jutro pójdę:)

    zapraszam na mój blog
    http://justys1993.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. sliczne zdjecie, ja nie chce do szkoly :/ ;D

    ReplyDelete
  7. Mnie przeraza to, ze od jutra zaczyna sie szkola :((

    ReplyDelete
  8. ja tez się nie będe mogła przestawić i wstawać o godzinei 5:00 jak teraz wstawałam o 11:00 albo 12:00^^
    bardzo ładne zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  9. Mam nadzieje, ze rok szkolny minie Ci tak samo szybko, jak wakacje :)

    ReplyDelete
  10. wszystko co dobre - szybko się kończy! powodzenia w szkole, piekne - jesienne juz zdjęcie - na mostku!

    ReplyDelete
  11. No i teraz skonczy się wstawać o 12, zacznie o 5.

    ReplyDelete
  12. Wlasnie kiedys sie 'przestwilam' na niejedzenie niczego, ale teraz jestem troche starsza i madrzejsza o swoje doswiadczenia :) Takze sama widzialas, ze pizzy sobie wczoraj nie odmowilam :P Na ktora jutro ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to dobrze, że się nie będziesz odchudzać ; )
      Dzisiaj zamówiłam tę samą pizzę tylko całą z pieczarkami, hehe ; >
      Jest całkiem smaczna ale czekałam ponad godzinę, przesada -,- Miałam dosyć po prostu.

      Jutro na 9, eehh ; <<

      Delete
  13. Zalezy jak trafisz, mi kiedys w 15 minut do domu przywiezli :D Ale bym sobie teraz taka zjadła :D mm :D
    O, to tak samo jak ja, przybij pione - prakty mam na 9 :D

    ReplyDelete
  14. też się odzwyczaiłam od rannego wstawania;)

    ReplyDelete
  15. jak dla mnie wakacje udane :)

    ReplyDelete
  16. No a my mieliśmy rozpoczęcie na 7.50 -,-
    To dlatego,że pierwsze klasy. Ale było dziwnie. Nikt się do siebie prawie nie odzywał. Ciekawe,jak to będzie...

    ReplyDelete
  17. ja już po rozpoczęciu i już się wczułam w ten szkolny rytm. w końcu zobaczyłam moją kochaną klasę ;*

    ReplyDelete
  18. To wstawanie to koszmar :c

    ReplyDelete
  19. uwielbiam jesień. wszystkie pory roku.:D

    ReplyDelete
  20. Wstawanie jest najgorsze :(
    Fajne zdjęcie ! :)

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Racja, wstawanie to masakra ;D

    ReplyDelete
  22. lubię pizze z Da Grasso, na szczęście nie musiałam tyle na nią czekac XD

    ReplyDelete
  23. Ładne zdjęcie. :)


    xoxo, elverka.

    ReplyDelete
  24. Ja dobrze wspominam wakacje. ^^

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcie :):*

    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  26. Ładne zdjęcia, ja tam już po ;)

    ReplyDelete
  27. Pamiętam ten dzień Jessiko ; )
    " Co to jest w ogóle ! WTF po prostu " hahah <3

    ReplyDelete
  28. Zdjęcia z marca we wrześniu... zawsze spoko. Napaja optymizmem heh ;D Fajnie, że się przeprowadzacie ;))

    ReplyDelete
  29. Ja też odzwyczaiłam się od wczesnego wstawania, a niestety będę musiała się szybko przestawić bo przez cały tydzień mam na 8.. ;(

    ReplyDelete
  30. Oj tam, będziesz miała dobre statystyki! <3

    ReplyDelete
  31. Ładne zdjęcie!
    Udanego początku roku szkolnego! :)

    ReplyDelete
  32. wstawanie jest najgorsze ;/
    ale fajnie nowe mieszkanie .;3

    ReplyDelete
  33. numer klas odpowiadają piętrom, np. na parterze są do nr 9, na 1 pietrze od 10 do 19 itd. :)

    ReplyDelete
  34. ładne zdjęcie. Smutaśne, ale ładne :)

    ReplyDelete
  35. ja na blogach siedzę wyłącznie w pracy :D później szkoda mi na to czasu.
    tak więc miłego rozpoczęcia szkoły wszystkim życzę

    ReplyDelete
  36. Fajne zdjęcie :)
    Z tym wstawaniem to będzie jedna wielka masakra :(

    ReplyDelete
  37. wakacje fajne były u mnie :d
    + ale masz chude nogi ;o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Granatowy i czarny pochudza mi nogi, z resztą nie tylko mi ;D
      A z racji tego, ze mam ogólnie szczupłe nogi to jak założe granatowe spodnie to mam bardzo chude ; D

      Delete
  38. Cenię ludzi, którzy potrafią powiedzieć coś wprost :).
    Zdjęcie z marca-zawsze spoko :d.
    Też nie mogę się przestawić na to poranne wstawanie...

    ReplyDelete
  39. Wakacje cudowne! Zleciały najszybciej w całym życiu :(

    A ja zapraszam na mojego nowego bloga: nutellaafashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. moje wakacje były niesamowite !

    ReplyDelete
  41. Super post,ja też nie wiem jak się przyzwyczaje do wczesnego wstawania :D
    Obserwuję i zapraszam http://memoweek.blogspot.com/ ;0

    ReplyDelete
  42. Hej :) Mam pytanie :)
    Do kiedy w końcu są te darmowe pocztówki ?

    ReplyDelete
  43. Moje wakacje nie były udane, ale następne pewnie będą lepsze. ;)

    ReplyDelete
  44. no niestety czasem w knajpkach każą nam za długo czekac , grr -,-

    ReplyDelete
  45. fajne zdjęcie :) co do knajpek to czasem za długo trzeba czekac -,-

    ReplyDelete
  46. Już myslałam, że tak zimno u ciebie :P
    U mnie konkurs tym razem książkowy :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*