Klimatycznie

Wednesday, September 26, 2012

Witajcie moi drodzy ♥
Mój dzisiejszy dzień nie minął najgorzej. Może nie za fajnie, bo pan od W-f dzwonił do mamy i była kartkówka z matematyki. Wiem, że gdybym nie napisała teraz dlaczego pan dzwonił, to pojawiłyby się pytania : A co się stało, że dzwonił? itp.
Po prostu jakiś czas nie ćwiczę na w-f'ie i oto właśnie problem i tak to zawsze jest, że rodzice i tak zgadzają się z nauczycielami. ; )
Po szkole poszłam na strzelnice. Powiem, że znowu jest gorzej. Tzn. pierwsza tarcza poszła mi dobrze, druga za to trochę pochopnie wystrzelana. Jutro się skupię tak, że strzelę co najmniej 90, hah ; )
Jutro w naszej szkole jest obchodzony dzień języków obcych. Nasza klasa dostała 'Egipt'. Przebieranie się to nie dla mnie. Z resztą moja klasa jako jedyna nic nie przygotowała także totalna porażka nie chcę się tylko skompromitować na środku hali. Inne wychowawczynie się strasznie trudzą by jutro wypaść jak najlepiej, a my tylko krótki tekst i to na tyle... Dlatego do szkoły jutro nie idę.

A dzisiaj przez jakiś czas było tak klimatycznie, że musiałam poprosić o zdjęcia. Hah ; )
+ Postanowiłam zwiększyć rozmiar zdjęć ; )
Mam nadzieję, że lepiej będą się prezentować. ; >

Taka dziwna mina, bo oślepiło mnie totalnie słońce ; D
Bardzo kojarzy mi się to z jesienią ♥
Kocham takie kolory *,*

Może i nie widać najwyraźniej outfitu no ale niech będzie.
 koszula - Orsay /  trampki - New Age/  spodnie, komin - no name


To ja lecę poprzeglądać blogi, dobranoc ♥

You Might Also Like

49 KOMENTARZE

  1. śliczne zdjęcia :)

    a co do posta: no cóż nauczyciela bywają różni... i często niezbyt fajni...

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia ♥
    U mnie w klasie też nie da się niczego zorganizować ;/

    ReplyDelete
  3. moja koleżanka też ma 'Egipt nie martw się jakoś to będzie :) Piękne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  4. uroczy zachód :>
    piękne włosy :>

    ReplyDelete
  5. o jeju jakie masz długie włosy *.*

    ReplyDelete
  6. Fajne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie, obserwuje ;)

    ReplyDelete
  7. ładne zdjęcia ;))
    Ale masz super włosy ;D

    ReplyDelete
  8. Jeeejku jakie Ty masz już długie włosy!:))

    ReplyDelete
  9. Twoje włosy są przecudowne...

    ReplyDelete
  10. bardzo jesienne klimaty;) fajne zdjecia;)

    ReplyDelete
  11. Dziękuję za odwiedziny :)

    ReplyDelete
  12. Boże jakie cudne włosy *.*

    ReplyDelete
  13. cudowna koszula w kratkę , lubię takie

    ReplyDelete
  14. kocham wf :)
    śliczne zdjęcia

    ReplyDelete
  15. Jak byłam w gimnazjum, to ludzie też olewali tego typu szkolne imprezy, a teraz znowu wszyscy się rzucają, na urządzanie takich rzeczy ;) Śliczna koszula.

    ReplyDelete
  16. Wyglądasz zjawiskowo w tych kolorach i jesiennej scenerii, nie mogę się napatrzeć!

    ReplyDelete
  17. ostatnie zdjęcie jest genialne:)

    ReplyDelete
  18. Śliczne trampki <3
    Też mam New Age, ale kolor Royal Blue ;)

    ReplyDelete
  19. My w podstawówce też nigdy nie przygotowałyśmy się do takiego święta w szkole ;D Ale w gim będziemy mieć w tym roku pierwszy raz takie święto. Sama nie wiem, dlaczego w zeszłym roku tak nie było xd

    ReplyDelete
  20. Fajny ootd i Śliczna ty <3

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Jesteś śliczna *__* ! a Twoje włosyyyy ojej piękneeeee <3 !!!

    ReplyDelete
  22. o ja teraz też jestem w klasie, gdzie nic nikomu się nie chce. w poprzedniej klasie tak nie było, zawsze coś się działo. a tu nic. No ale przynajmniej blisko mam do szkoły i nie tracę 2 godzin na dojazdy. Bardzo ładne jesienne zdjęcia - takie klimatyczne. pozdrawiam jak zawsze cieplutko

    ReplyDelete
  23. Świetne ombre, robiłaś farbą czy rozjaśniaczem?
    http://mysmartideaforlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Spodnie są super , ale może po prostu na Tobie tak fajnie wyglądają : )

    ReplyDelete
  25. ja też dzisiaj zostalam w domu, nie najlepiej się czuję :<
    bardzo ładne zdjęcia:* i ciesze się, że powiększyłaś fotki! :)

    ReplyDelete
  26. Pieknie wygladasz! Zabilabym za Twoje wlosy :)

    Zapraszam na nowy post i giveaway na moim blogu
    http://n-twicfashion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  27. jakie Ty masz cudne włosy!:)

    ReplyDelete
  28. Używasz jedwabiu, odżywek itd.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tylko jedwabiu i odżywki ; )
      No i oczywiście szampon ; DD
      A tak to żadnych innych 'psikadełek' i odżywek ; p

      Delete
  29. Aaa, włosyyy
    oddaj mi włosy :)
    Ślivczne zdjęcia, czuć jesień ;)

    ReplyDelete
  30. masz przepiękne włosy :)!!

    ReplyDelete
  31. mmm,śliczne te zdjęcia i to słoneczko! :)

    ReplyDelete
  32. śliczne zdjęcia!
    Zgadzam się z KaFHi, masz zarąbiste włosy! ;)

    ReplyDelete
  33. fajnie to wygląda razem, komin jest świetny ;)

    ReplyDelete
  34. baaardzo ciepłe zdjęcia , tak przyjemnie się nna nie patrzy ;)

    ReplyDelete
  35. śliczniee ^^ u nas jeszcze jesieni nie widać ;<

    ReplyDelete
  36. Bardzo ładnie wyglądasz!!!

    http://www.isabella-kuzmicka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Masz cudowne włosy! Pozazdrościć ;) / nathiewheel.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. My na dzień języków obcych mieliśmy Rosję. Rainy-sławna poetka gada po rosyjsku, po czym w te pędy leci do laptopa, żeby zdążyć puścić muzykę. XD

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*