Czytelniczki z Tczewa

Monday, September 17, 2012

Cześć. Chciałam napisać Dzień Dobry, ale właściwie już powoli zbliża się wieczór. Prawdę mówiąc my uczniowie nic z dnia nie mamy. -,- Bo ja wróciłam przed 17 ; D

Wpadłam tu by dodać zdjęcia z wczorajszego dnia. Jak już Wam powiedziałam było to spotkanie. A mianowicie przyjechały do mnie dwie czytelniczki bloga z Tczewa. To takie miłe, że specjalnie dla mnie tu przyjechały! Oczywiście starałam się jakoś ten czas zorganizować. Na początku było całkiem sztywno, ale potem atmosfera się rozkręciła. Akurat szłyśmy na zamek więc po drodze mijałyśmy moją poprzednią szkołę, oraz moje przedszkole. Oczywiście opowiedziałam im, że tam uczęszczałam, choć tak naprawdę, nie wiem czy je to interesowało, no ale wybronię się tym, że to był początek spotkania. Na zamku najpierw poszłyśmy porobić sobie zdjęcia. Zamówiłyśmy również pizzę do odbioru własnego, ponieważ inaczej było by bez sensu czekać na pizzę w lokalu. Oczywiście musiałyśmy sobie zrobić wspólne zdjęcia pamiątkowe ; )
Mimo iż dzieliła nas różnica wieku, ale to zaledwie rok i nie dało się tego odczuć.


Julia ; )
Natt. ; )
Hehe aparatowe panny ; )

Z racji tego, że w tej chwili mam trochę zajęć na necie, napiszę potem dalszą część dnia ; ) 
A mianowicie poszłyśmy potem na zamek. Pomimo tego, iż byłam tam niedawno, chciałam, żeby dziewczyny go zobaczyły ^,^

You Might Also Like

51 KOMENTARZE

  1. no to czekamy na czesc dalsza :)
    ladne zdjecia :D

    ReplyDelete
  2. Takie znajomości często przeradzają się w piękne przyjaźnie ;) wiem z doświadczenia, gdyż moją najlepszą przyjaciółkę poznałam przez internet juz ponad 5 lat temu. Oby i Wasza znajomość była taka swietna ;)

    ReplyDelete
  3. Jakie to miłe !
    Wbijaj do Warszawy lub ja może kiedyś do Świecia hehe :)

    Do której klasy chodzą dziewczyny?

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne takie spotkanie. Urocze czytelniczki i fajnie że poświeciłaś im swój czas.
    Widać, że dzień był udany ;)

    ReplyDelete
  5. skąd przyjechały? ;)
    fajne masz czytelniczki :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet w tytule notki napisane jest ; )
      Z Tczewa ; >

      Delete
  6. ale fajnie! pewnie było Ci bardzo miło! :)

    ReplyDelete
  7. fajne takie spotkanie :)

    ReplyDelete
  8. To fajnie ci minął dzień. ;)

    ReplyDelete
  9. Mam takie same jak Natalia ;)

    ReplyDelete
  10. To miło z ich strony, że przyjechały do ciebie taki kawał drogi :) Widać, że wierne czytelniczki ;)

    ReplyDelete
  11. Julia ma prześliczne wlosy ^.^ wgl Ślicznie zdjęcia <3

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ta Julia ma przepiękne włosy

    ReplyDelete
  13. Fajny blog ; ) Zapraszam do mojego i mojej przyjaciółki :)http://inlovewithdreams86.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ślicznieee ^^ moje kuzyneczki ;D

    ReplyDelete
  15. Julia ma śliczne włosy!

    Może zgłosisz swojego bloga do oceny?
    http://www.blogi-oceniam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Takie spotkania na pewno są fajne. <3

    lilianka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Aaaaaaale Julia ma piękne włosy *.*

    ReplyDelete
  18. Było świetnie < 3 Musimy to kiedyś powtórzyć ! Heh ; *

    ReplyDelete
  19. śliczne zdjęcia :)
    wbijaj na mojego bloga, dopiero go rozkręcam :C


    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  20. Fakt, Julia ma śliczne włosy. Dziewczęcy look :) Mile spędzony dzień, nie ma co.

    ReplyDelete
  21. super takie spotkania,serio (;

    ReplyDelete
  22. na pewno takie spotkania sa fajne - przyjedź do Krakowa - oprowadzę cię hahhahahahha ;p

    ReplyDelete
  23. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Oo, ale fajne spotkanie. : )
    Czekam na dalszą część. ; )

    ReplyDelete
  25. Fajne takie spotkanie ; )
    Super zdjęcia, dziewczyny! :*

    ReplyDelete
  26. Fajne zdjęcia, to miłe, że czytelniczki chcą Cię poznać:)

    ReplyDelete
  27. Cudowne kolorowe ubrania macie wszystkie !

    ReplyDelete
  28. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    ReplyDelete
  29. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie :
    http://luliandlulu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Super fanki ;d
    Ta Julia ma przepiękne włosy *-*

    ReplyDelete
  31. fajnie że spotkanie się udało ;D świetne zdjęcia !!

    ReplyDelete
  32. o kolejne spotkanie! :) Julia ma świetne kręcone włosy :)
    poza tym jak ktoś ma wspólne tematy to różnica wieku nie przeszkadza ;)

    ReplyDelete
  33. Supper, fajne takie spotkanie z czytelniczkami :)

    ReplyDelete
  34. świetne zdjęcia^^ widać, że masz super czytelniczki^^

    ReplyDelete
  35. Jakie to miłe.
    Szkoda, że ja tak nie ma:)


    Śliczne zdjęcia.

    ReplyDelete
  36. Fajnie,że przyjechały!!!

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ale Julia ma piękne włosy ;)

    ReplyDelete
  38. piękne włosy ma jedna z nich!:O

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*