Część pierwsza zdjęć z zamku ; )

Monday, September 03, 2012

Cześć ; * Sorki, że ostatnio notki są nijakie. Czekałam na zdjęcia nie chciałam o nich zapomnieć. Chyba warto tu je dodać. Jak na razie mam niestety tylko pierwszą część zdjęć ale jutro Paulina zgra mi resztę ; >
Dostanę te nieogranięte zdjęcia ♥ Hahaha, bo te to są naprawdę ogarnięte w porównaniu do tamtych. Tamtejszy dzień z Pauliną spędziłam bardzo fajnie i wydarzyło się coś bardzo fajnego, a mianowicie pewne spotkanie, dodam zdjęcia w osobnej notce. Ogólnie z sesji miałyśmy ponad tysiąc zdjęć. Łaaał wiem. Takie już z nas fotografki, że nie potrafimy oderwać palca z migawki. Haha ; D

Zostawiam Was ze zdjęciami.

Miałam mega poplątane włosy po całym dniu więc wyglądają jak wyglądają -,-
Nie piszcie mi komentarzy tupu : zniszczone ; >


Te spodnie są zakupione na wypadzie do Focusa. *,* Są śliczne jak na moje ; )
Torebka - wymieniona z Pauliną ; >>  Czyli moja nowa torebka, o której wspominałam ; ]

kolczyki - no name / komin - (?) Pauliny / kurtka - no name / bluzka - New Yorker / spodnie - Bershka / torba - H&M / baleriny - no name / bransoletki - Pauliny *,*  

Podoba Wam się outfit? ; )
 
Ahhh a jutro już zaczynamy normalnie szkołę. No to powodzenia! ;>
Dobranoc! ♥

You Might Also Like

74 KOMENTARZE

  1. bardzo fajnie wyglądałas :)

    ReplyDelete
  2. śliczne zdjęcia ;3
    zakochałam się w twoich spodniach *-*

    ReplyDelete
  3. Boskie masz te śpodnie i piękne włoski ^.^

    Bede wpadać czesciej

    Pozdrawiam Kosti i zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  4. bardzo fajny zestawik :D

    ReplyDelete
  5. Genialny outfit!
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  6. To 1 zdjęcie śliczne ;3

    ReplyDelete
  7. Śliczny komin i spodnie :D

    ReplyDelete
  8. ładne zdjęcia.;)
    fajne spodnie.;)
    spoko outfit.;) ;p

    ReplyDelete
  9. Świetne są te zdjęcia <3

    ReplyDelete
  10. Świetny outfit. ;) Najbardziej mi się podobają twoje spodnie. *_* Wcale nie masz poplątanych włosów. ;) Śliczne zdjecia.

    ReplyDelete
  11. suuper zdjęcia :* wiesz co, zauważyłam, że twój styl na prawdę bardzo się zmienił ;p zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  12. mozesz tylko trzeba zrobic jakies zdj ;*

    ReplyDelete
  13. też amm taką bluskę !
    Ale spodnie przebijają wszystko !

    ReplyDelete
  14. Modelka <3 <3

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. slicznieee ^^ tylko te wlosy

    ReplyDelete
  16. ślicznotka z Cb ;* a te włosy to na prawdę megaa poplątane xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, no dobra bez przesady kołtunów nie było ; D
      Tylko po prostu wiatr poplątał rozwiązane włosy ; p

      Delete
  17. ładne zdjęcia^^!
    fajne spodnie, zazdroszczę Ci ich!:)

    ReplyDelete
  18. Te zdjecia mają w sobie jakiś urok ;)

    ReplyDelete
  19. zazdroszcze wlosow : )
    masz mega spodnei <3

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam zdjęcia w takim klimacie.
    Bardzo ładnie na nich wyszłaś ;).
    Muszę przyznać, że wyglądasz na starszą niż jesteś.

    ReplyDelete
  21. Świetne spodenki ;D
    ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  22. Dzięki za komentarze ! : 33

    Super outfit !!

    ReplyDelete
  23. przecudowne spodnie ! :)

    ReplyDelete
  24. śliczna sesja :)) weronikaxweronika3.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. śliczna i super ubrana !:)

    ReplyDelete
  26. Fajny outfit no i zdjęcia również :)

    ReplyDelete
  27. ciekawe zdj :* i notki też :)

    ReplyDelete
  28. śliczne zdjęcia, cudny Outfit :D

    http://vanilias.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Nie mogę doczekać się kolejnej notki ♥
    Śliczne spodnie; okulary; komin.. cały outfit! i zdjęcia :)

    ReplyDelete
  30. Sponie s super i ciekawe miejsce na zdjcia

    ReplyDelete
  31. świetne spodnie :) ładne zdjęcia.

    ReplyDelete
  32. 1 i 4 zdjęcie świetne ;D

    ReplyDelete
  33. Spodnie są super! Bardzo lubię kwiatowy motyw !
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    ReplyDelete
  34. Pięknie wyglądasz! Pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  35. Śliczne spodnie ; )) + Fajne fotki ; >

    ReplyDelete
  36. świetnie wyglądasz ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Wiesz co? Jesteś bardzo piękna!!!

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Góra outfitu jest okej, gorzej z dołem, ponieważ nie lubię kwiatopodobnych wzorów :)

    ReplyDelete
  39. Dzięki za odwiedziny u mnie blogu i komentarz. Pojawił się nowy post, zerknij :)
    Pozdrawiam, Dajana daajaA

    ReplyDelete
  40. Super zdjęcia i te spodnie<3

    ReplyDelete
  41. fajne spodnie ! :) no i outfit cały, zajebisty;)

    ReplyDelete
  42. ślicznie ! spodnie sa mega

    ReplyDelete
  43. ładne zdjęcia.
    Przymierzałam kiedyś te spodnie, jednak nie było rozmiaru ;<

    ReplyDelete
  44. ładnie wyglądasz, nawet z poplątanymi włosami. :D
    tez życzę powodzenia w szkole. ;D

    ReplyDelete
  45. Bardzo fajne zdjęcia, ładnie wyglądasz. Spodnie są świetne, nie widziałam ich, jak byłam w Bershce *.*

    ReplyDelete
  46. Bardzo ładne masz włosy ;) bardzo mi się podobają bransoletki i spodnie ;)

    ReplyDelete
  47. Spodnie świetne musze się wybrać do bershki a tak na marginesie to świetne masz kominy:D

    ReplyDelete
  48. Jak Ty się obawiasz, że nazwą Twoje włosy zniszczonymi, to moje to druty. (:

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*