Czarne nerdy

Friday, September 14, 2012

Dzisiaj porobiłam kilka zdjęć, takie z nudów, w domu. Zapewne to znacie ; )  Przy cykaniu słit foci, szybko mija czas. Haha ^,^  Zdjecia były robione jeszcze, gdy było słoneczko. Jednocześnie pokazuję się Wam w czarnych nerdach, hehe moja nowość chyba sprzed dwóch tygodni. ; )

przepraszam za rozmazane zdjęcie -,-
+ nieogarnięte łóżko.
 Synuś ♥
Nieuczesany, hehe ; *
Haha, za bardzo się ruszał by dać mu całuska ; D

Wolicie mnie w czarnych nerdach czy w brązowych? ; )

Miłego wieczorku! ♥

You Might Also Like

95 KOMENTARZE

  1. Co jak co ale usta masz cudowne!

    ReplyDelete
  2. w czarnych chyba lepiej wyglądasz. ;)

    ReplyDelete
  3. czarne się wydają tak jakby za duże, wolę Cię w brązowych. :)

    ReplyDelete
  4. jaka śliczna jesteś *.* :)

    ReplyDelete
  5. fajnie wyglądasz w tych okularach :)
    słodki psiak :D

    ReplyDelete
  6. w czarnych bardzo fajnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  7. ślicznie wyglądasz ;] piesiooooo <3

    ReplyDelete
  8. Jak można zaplatać warkoczyki psom szczególnie kiedy to psiak a nie suczka? Za bardzo ludzie uczłowieczają psiaki! Yorkom podcina się włosy,a nie robi nie wiadomo co :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój by wyglądał brzydko ogolony na łyso. Pies ma jakoś wyglądać a nie nie dosyć ze chudy jak badyl to jeszcze łysy ; D
      Mój ma i trochę tłuszczyku i ma włosy. Ludzie obcinają yorki tylko dlatego, że nie chce im się pielęgnować ich, a przecież one właśnie maja tak wyglądać. Warkocz i podpięcie spineczkami włosów jest zalecane, ponieważ inaczej będą miały chore oczka. ; )
      Z resztą gdybym nie powiedziała, że to chłopczyk to nikt by nawet się nie zorientował, bo york jak york. Czy to chłopiec czy dziewczynka. Im zdecydowanie warkoczyk pasuje ; )
      I jeżeli nie znasz sie na tej rasie, to raczej nie powinnaś gadać co powinnam zrobić z nim. Ja również nie wtrącam się do innych ras, o których nie mam zielonego pojęcia. ; ))

      Delete
    2. z warkoczykiem wygląda uroczo :)

      Delete
    3. Masz rację :)
      Chociaż ja obcinam mojego yorka, tak na lato żeby mu było chłodniej :) Tylko nie na łyso ;o

      Delete
  9. jaki sliczny york, zawsze marzylam o yorku:)

    ReplyDelete
  10. brązowe zdecydowanie lepsze :d
    warkoczyk psa jest taki słodki jak też i piesek :d

    ReplyDelete
  11. Moim zdaniem w brązowe ;** Ale do tych tez się przyzwyczaję ;D

    ReplyDelete
  12. Dwa słodziaki :)

    Jej ale Merfi śliczny

    ReplyDelete
  13. ślicznie wygladasz :D
    słodkiego masz psiaka :D

    ReplyDelete
  14. czarne Ci pasują:)
    oo, jaki słodziak:D ja od roku marzę o psie, ale do tej pory mam do nich jakiegoś pecha:( yorki są słodkie♥

    ReplyDelete
  15. śliczny piesek ma śliczną panią... oj, przepraszam, mamusię:D! pasujecie do siebie! może jakaś wspólna sesja??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi ♥
      Mieliśmy wspólną sesję, ale na pewno wybiorę się jeszcze raz! ; )
      http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/2012/08/z-merfim.html - proszę ; ))

      Delete
  16. w obu ci do twarzy !
    zazdroszczę urody ! ;*

    ReplyDelete
  17. ładniej w brązowych ale myślę, że bez okularów jest ci o wiele lepiej :)

    ReplyDelete
  18. Czarne <3
    Slit fotki zawsze spoko xD ^^

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ale śliczne zdjęcia <3 ładnego warkoczyka zrobiłaś psiakowi <3 Ślicznie ci jest w czarnych, jak i brązowych nerdach.

    ReplyDelete
  20. pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesio *.*

    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  21. fajne zdjęcia^^
    W czarnych wyglądasz lepiej;D

    ReplyDelete
  22. chyba w brązowych , ale w czarnych też ci bardzo ładnie.

    ReplyDelete
  23. Sweet focie zawsze spoko ;d.
    Uroczy psiak.

    ReplyDelete
  24. w czarnych :)
    świetny piesek

    ReplyDelete
  25. czarnych :D
    dobrze ze ty nie klamiesz ze to sa twoje prawdziwe jak nie ktorzy -.-
    ja tez mam yorka <3
    jestes sliczna *.*

    ReplyDelete
  26. W czarnych nerdach wyglądasz "wyraźniej", chociaż w brązowych też nie jest Ci źle. ;P
    Yorki są urocze. Tylko z moich obserwacji dosyć hałaśliwe. :)
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  27. śliczny piesek.

    W czarnych lepiej wyglądasz.

    ReplyDelete
  28. W czarnych. Słodki piesek ^^

    ReplyDelete
  29. I w tych, i w tych jest ci ładnie. Ja osobiście mam różowe/fioletowe ;D

    ReplyDelete
  30. no smieszne i zalosne nie wiem po co cos takiego pisac :)
    dziekuje rowniez *.*

    ReplyDelete
  31. pasują Ci te czarne ;)

    ReplyDelete
  32. w czarnych! :)
    + słodki piesioo :)

    ReplyDelete
  33. Fajnie w nich wyglądasz, wolę brązowe! :)
    Słodki piesio! ^^

    ReplyDelete
  34. według mnie lepiej Ci w brazowych, brazowe + twoje zarąbiste końcówki = magia <3

    ReplyDelete
  35. wygladasz super w okularach ;) tych i tych ;)

    Slodziak *-* tez mam yorka ale z krotkimi wlosami ; c

    ReplyDelete
  36. mój brat też ma Yorka, ale chodzi z nim do fryzjera, bo trochę nam wyrósł i nie jest już taki malutki, więc po prostu nie pasowałby mu takie długie włosy, ale łysy nigdy nie jest :D

    a Tobie zdecydowanie pasują nerdy, i czarne i brązowe:)

    ReplyDelete
  37. i w brązowych i w czarnych Ci ładnie ;)

    ReplyDelete
  38. świetne zdjęcia, śliczny piesek :D

    ReplyDelete
  39. W czarnych
    Z jakiej strony wzięłaś ten szablon ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeju ; o
      Ale jak ?
      Mogłabyś mi zrobić coś podobnego ?

      Delete
    2. Normalnie ; D
      Nie wiem jak wytłumaczyć ; p

      Niestety nie robię dla kogoś wyglądów bloga ; )

      Delete
  40. nie dawno gadalas ze cos z nim nie tak. teraz foteczki? -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. On uciekł wtedy co pisałam.

      I tak, teraz foteczki. Nie rozumiem Twojego komentarza, jest śmieszny trochę ; )

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    3. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    4. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    5. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    6. This comment has been removed by the author.

      Delete
    7. wyjasnione juz wszystko. nie wiem po co ta sensacja.

      Delete
    8. Hehe no dokładnie ; )
      Zawsze znajdą się osoby 3 i wtedy się zaczyna ; )
      Ale dobrze, że są osoby do ugadania ; ]

      Delete
  41. W czarnych lepiej :D chodz nie lubie nerdow ;p jak cos to takie tylko przeciw sloneczne ;3

    ReplyDelete
  42. ale długie włosy ma piesek

    ReplyDelete
  43. i w tych i w tych ładnie :)

    ReplyDelete
  44. lovely pics :)

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    ReplyDelete
  45. Cute dog!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. pięknie Ci w tych nerdach! *.* Ładnemu we wszystkim ładnie...

    PS. Dodaję do obserwowanych :*

    pozdrawiam ciepło,
    C.

    ReplyDelete
  47. Chyba w czarnych Ci lepiej ; )

    ReplyDelete
  48. jaki kochany *-*

    masz cudowne wlosy :)

    ReplyDelete
  49. mi się bardziej podobają czarne ;)
    śliczny ten Twój piesio ;*

    ReplyDelete
  50. I w tych i w tych Ci ładnie :) Piękny psiak ♥

    ReplyDelete
  51. :)) pozdrawiam i zapraszam!

    ReplyDelete
  52. Wspaniały post! Świetny blog bardzo mi się podoba :)
    Piękny piesek! :D
    Zaraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  53. W brązowych i czarnych ci ślicznie ;)
    Bo ,ładnemu we wszystkim ładnie ;P

    Zapraszam d. mnie ;)

    ReplyDelete
  54. Masz taką drobną buźkę, a zakładasz tak duże okulary - nie mam zamiaru urazić Cię tym komentarzem. Rzuciło mi się to w oczy. Buzię masz śliczną rzecz jasna! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, oczywiście mnie nie obraziłaś, no coś Ty ; )
      Masz rację ; >

      Dziękuję ; **
      Całuski ♥

      Delete
  55. fajne zdjęcia. : )
    ładnie wyglądasz i w czarnych, i w brązowych. ; )

    ReplyDelete
  56. jesteś bardzo ładna :)

    ReplyDelete
  57. Genialnie do ciebie pasują , wyglądasz świetnie ! ;) Czarne są lepsze.

    ReplyDelete
  58. Bardzo ładnie Ci w tych okularach :) Uroczy pies!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*