Ahh te problemy z ciuchami...

Saturday, September 29, 2012

Jakie ja mam problemy. Pewnie większość z Was również. Jutro wymiana .. ja nie mam pojęcia co ubrać. Wiem, że Wy również miewacie takie problemy. To jest takie denerwujące, gdy brak kompletnie weny.

Moim drugim problemem jest zafarbowana bejsbolówka. Dzisiaj zafarbowała nie dosyć, że samą siebie to jeszcze inne pranie. Jest ona czerwona i kupiona w Niemczech. Ahh no właśnie. Nawet jej jeszcze nie widzieliście a już jest do niczego! -,- Co zrobić z zafarbowanymi białymi rękawami!? -,- Jestem taka zła. Nosiłam ja tylko w domu podczas choróbska. Nawet nie zorientowałam się, że mama wzięła ją do prania. Jak dobrze, że nie było jeszcze moich ciuchów. Załamałabym się.  

   
Tak to jest jak kupuje się na takim jakby 'targowisku' za promocyjną cenę, która wcale nie jest promocyjna od Turków. Jestem tolerancyjna ale ich to nie lubię. Przekonałam się jacy są. Oczywiście nie wszyscy, ale oni byle by opchnąć coś. Przykład : Podchodzę do ich wieszaków i przeglądam bejsbolówkę. Od razu zaczynają do mnie coś gadać, pakują bejsbolówkę chcą kasę, nawet jeśli się nie zgodziłam. Chcieli wcisnąć mi XL twierdząc, że jest dobra. Przy drugim wieszaku to samo. Bluza spakowana, dają bluzę i oczekują od razu na kasę. Nienawidzę tego. Zachowanie bynajmniej tych Turków co poznałam jest strasznie chamskie!

Macie jakiś pomysł jak odzyskać biel po zafarbowaniu? ; < 
 
Czekam na Adę, która miałabyś już o 18. Na dodatek mówiła, że jedzie. Rzeczywiście ma do mnie z 200 km. No bez przesady. Musimy omówić wymianę! ^,^ Bo mamy trochę małe zamieszanie. Musimy coś zorganizować. Co prawda każdy pozostaje w Świeciu z Niemcami, ale my chcemy by Lena i Kerstin spędziły mile czas. ♥

Miłego wieczorka, Dobranoc i już na jutro - Miłego dnia! ; )

You Might Also Like

74 KOMENTARZE

  1. u mnie na targowisku jest spoko, naprawdę nieźle doradzają te panie XD może spróbuj wybielaczem? chociaż nie znam się na tym. :c

    ReplyDelete
  2. Ja nie znam żadnego sposobu, spytałam się mamy ale ona też nie wie :(

    ReplyDelete
  3. Również mam problemy z ubieraniem się, a najbardziej w taką pogodę ;/
    Niestety nie wiem co zrobić z bejsbolówką, współczuję >.<

    ReplyDelete
  4. Polecam Ci Vanish, bo on naprawdę jest dobry na takie plamy. O kurczę, przecież XL to dla jakiegoś wielkoluda hehe można utonąć, no ale aby kit wcisnąć.

    A tak szczerze to Ada daleko mieszka?

    ReplyDelete
  5. nie znam się na tym:<
    Jak byłam w Węgrzech to jakiś Turek chciał mi i koleżanką wcisnąć męskie skarpety xd
    A później wychowawcą jacyś inni Turkowie IPhona chcieli sprzedać

    ReplyDelete
  6. Ale ty żartujesz ze Ada ma do Ciebie 200km czy na serio?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, to była taka przenośnia ;D
      Że przesadza już ; P
      Ma do mnie z km. xd A km to nic.. kilka minutek pieszo nawet ; D

      Delete
  7. raz się trafia nie mili a raz mili, tak już jest,
    miałam tez czasem takie przygody z zafarbowaniem czegoś, u mnie wystarczyło wyprać jeszcze raz ta rzecz i powoli kolor schodził :)
    miłego dnia jutro:*

    ReplyDelete
  8. współczuję zafarbowanych ciuchów, w internecie znalazłam coś takiego, może się przyda ;) :

    "wypierz ubrania w najwyższej temperaturze - temperaturę dobierz do rodzaju materiału i wsyp trochę więcej proszku i odplamiacza. barwniki nie lubią wysokiej temperatury dlatego wiele rzeczy zaleca sie prac w niskich by nie straciły kolorów. jak to nie pomoze to użyj do prania sody oczyszczonej"

    powodzenia! :)

    ReplyDelete
  9. Pierwszy raz słyszę o takim zachowaniu na targowisku ;/.

    ReplyDelete
  10. A z tą wymianą to jewst tak ze masz jedna osobe opiekujesz sie nią i ona u cb nocuje taak??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na szczęście u nas nie nocują. Śpią w hotelu. ; )
      To jest tak, że oni przyjeżdżają do Polski i przez całą wymianę nauczyciele organizują im jakoś czas. Oczywiście razem z nami i tylko jutrzejszy dzień mamy cały dla siebie. ; )

      Delete
  11. Śmiesznie zabrzmi, ale moja mama używa do takich plam domestosa. I serio działa :O.
    Co do Turków i innych... Popieram. Są nachalni.
    Masz naprawdę uroczego bloga :))

    ReplyDelete
  12. może w wybielacz lub domestos rozcieńczony w wodzie ?

    ReplyDelete
  13. U mnie czasami też tak jest i od razu jaki kolor ? jaki rozmiar ? xD


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Też często nie wiem w co się ubrać. Ahh.

    ReplyDelete
  15. A ja muszę się wybrac na takie targowisko, bo ceny są dużo niższe niż w sieciówkach, a mozna znaleźć prawdziwe skarby :)
    Obserwujemy?
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. niecierpie jak rzeczy farbują ..

    ReplyDelete
  17. u nas na targowisku nie ma czegoś takiego. Są mili Ci obcokrajowcy. Doradzą, a i cenę obniżą ;>

    ReplyDelete
  18. Dobrze spać tej nocy i do zobaczenia jutro! ^ ^

    ReplyDelete
  19. mi zazwyczaj po następnym praniu wszystko schodzi :d

    ReplyDelete
  20. Ace jest mocy ale może Ci żółcieć (dziwne słowo), Vanish do białego może tech Ci pomóc. Tyle z moich rad ;)

    ReplyDelete
  21. wieeem moja koleżanka ma tak samo.. straszne to ,ale może uzyj odplamiacza ;d ja także codziennie nwm się w co ubrać,mam dużo fajnych ubrań,ale zawsze cooś.

    ReplyDelete
  22. są takie specjalne "odbarwiacze" popytaj w chemicznych sklepach ;]
    oo tak,ja chyba zacznę stosować metode pakowania "nierz wszystko co masz pod ręką,nad niczym się nie zastanawiaj" ;P
    powodzenia (;

    ReplyDelete
  23. Właśnie kupiłam czerwoną bejsbolówkę; dobre ostrzeżenie mi dałaś :)

    ReplyDelete
  24. Też nie nawidzę takiego zachowania sprzedawców! ;/

    ReplyDelete
  25. Hmmm może wybielacz? Albo jakiś dobry odplamiacz? Nie mam pojęcia, pogrzeb troszkę w internecie i na pewno znajdziesz jakiś sposób na te rękawy ;)
    Ci ludzie są straszni, chcą wciskać wszystko na siłę i właśnie z tego powodu nie chodzę na bazary.

    ReplyDelete
  26. Do mnie niedługo przyjeżdża Litwinka! <3 Już się nie mogę doczekać.

    ReplyDelete
  27. Udanej wymiany ;)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  28. Boże, jak ja nie cierpie kiedy mi się ciuchy farbują >.<

    ReplyDelete
  29. moze uda sie odplamiaczem? albo wybielaczem?:))

    ReplyDelete
  30. umarłabym, gdyby moja ulubiona rzecz się zepsuła... !

    ReplyDelete
  31. Oj współczuje zafarbowania.... Nie wiem czy da sie to wybawic jakoś... Możesz próbować różnymi środkami takimi jak vanish czy zwykłym wybielaczem tylko musisz uważać żeby woda ze środkiem wybierających w którym będziesz moczyla rękawy nie przeszła na resztę bluzy bo wtedy już masakra i bluza całkowicie do wyrzucenia będzie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  32. Jejku, współczuje ;<
    Spróbuj odplamiaczem albo wybielaczem.. :)

    ReplyDelete
  33. wyblielaczem - ale tylko rekawy, koleżance kiedyś zafarbowała i jak wybieliła to była jak nowa xd

    ReplyDelete
  34. grrrrrrrr! też nie lubię takiego zachowania turków, kiedyś im coś normalnie zrobię ._.

    ReplyDelete
  35. moze wybielacz? nie mam pomyslow nigdy nie mialam takiego problemu :(
    zapraszam :)

    ReplyDelete
  36. jaka wymiana? Jedziesz do Niemczech? :)



    Oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie Niemcy przyjeżdżają do nas. W Marcu my do nich ; )

      Delete
  37. mam ten sam problem zafarbowała mi się na rózowo biała bluza;/

    ReplyDelete
  38. Niestety nie wiem :(
    Zazdroszczę wymiany.

    ReplyDelete
  39. Współczuję , ja bym się załamała. może odplamiacz ?

    ReplyDelete
  40. raczej spróbuj wybielaczem ;p

    ReplyDelete
  41. nie pomogę ; /

    + Obserwujemy ?

    ReplyDelete
  42. Spróbuj wybielaczami rożnymi ;P
    Ahh te problemy, masz racje !

    ReplyDelete
  43. Pozazdrościć wyjazdu na wymianę :)

    ReplyDelete
  44. Znam to, nienawidzę gdy jakaś rzecz mi się zafarbuje :<

    +Obserwujemy? :D

    ReplyDelete
  45. Fajny blog !
    obserwuje !
    tyynka.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. eh nie znoszę jak coś mi się pofarbuje a jeśli jest to moja ulubiona rzecz przez tydzień przeżywam!
    a co do tego " nie mam się w co ubrać" stoję codziennie przed tym dylematem:p J.

    ReplyDelete
  47. fajny blog http://paulisia-paulinamojblog.blogspot.com/ wpadniesz?

    ReplyDelete
  48. Poszukaj czegoś w sklepach z chemią. Była kiedyś coś co zbierało kolor podczas prania. -.- czy jakoś tak. :P

    ReplyDelete
  49. współczuję ; <
    niestety nie wiem czy da się coś z tym zrobić .

    ReplyDelete
  50. Rękawy weź wybielaczem polej, tylko uważaj na czerwoną resztę.
    Ja kiedyś sobie zachlapałam wybielaczem fioletową bluzę i teraz ma różowe plamy, a była taka fajna:)

    Mnie wkurza jak w sklepie wciska ci baba koszyczek albo jak patrzą na Ciebie jak na złodzieja.

    ReplyDelete
  51. wszystkie kobietki mają problem z ciuchami :D

    Zapraszam u mnie KONKURS (:
    Zapraszam u mnie KONKURS (:

    ReplyDelete
  52. nienawidze tego jak rzeczy farbują , więc współczuje :D

    ReplyDelete
  53. nie pomogę ci, bo nigdy takiego problemu nie miałam. :)

    ReplyDelete
  54. Bardzo fajny blog :))
    Zapraszam do mnie , dużo krytykuje..

    ReplyDelete
  55. Mam tak często, otwieram szafę i patrzę i patrzę i kompletna pustka w głowie ;))

    ReplyDelete
  56. nienawidze tego problemu :C

    ReplyDelete
  57. fajne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie, u mnie na nowo :)

    ReplyDelete
  58. niestety nie umiemy pomóc : (
    zapraszamy do nas http://olcie323.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Podasz mi stronkę , którą wypełniłaś do wymiany ? :)

    ReplyDelete
  60. ładna:) wbij, jak chcesz:)

    ReplyDelete
  61. ja na szczęście będąc w Turcji nie napotkałam się na aż tak nachalne osoby ;)

    ReplyDelete
  62. może odplamiacz :D

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  63. no musisz wziąć pod uwagę, że oni się utrzymują z handlu :p
    no ale muszę przyznać, Turcy są bardzo natarczywi, przekonałam się o tym na własnej skórze ;/

    ReplyDelete
  64. Fajny blog :) Obserwujemy ??

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*