Ziarnko ryżu

Thursday, August 30, 2012

Cześć. Oo właśnie 14:14, nie wiem czemu ale lubię takie godziny i dosyć często się napotykam na nie.
Wpadam by pokazać Wam taki śliczny naszyjnik! Sama chciałabym taki mieć, jest niezwykle oryginalny.
Należy on do Pauliny, co z resztą widać. Imię to zostało napisane na Pauliny oczach na ziarnku ryżu. To niesamowite. Jest on taki malutki. Podziwiam tego kolesia który to napisał, przecież się nie da!  ; > ... No a jednak.

A z drugiej strony pisze Hel 2010, niestety zapomniałam zrobić zdjęcia lub nie wyszło i usunęłam ; >
* Te zdjęcia akurat z mojego aparatu.

Miłego dnia! ; *

You Might Also Like

44 KOMENTARZE

  1. ładny, sama chętnie bym taki przygarnęła ^^

    ReplyDelete
  2. jest bardzo ładny. ;) dużo osób właśnie się boi takich rzeczy, ale jest okej, zawsze na jakieś kino będzie czy coś. ;D

    ReplyDelete
  3. świetny.
    Obserwuję i zapraszam do siebie:*

    ReplyDelete
  4. na ziarnku ryżu ? ale super:) śliczny naszyjnik :D

    ReplyDelete
  5. bardzo interesujący, sama bym się w taki zaopatrzyła :)
    dodaje do obserwowanych? o co chodzi z tymi pocztówkami darmowymi? moglabys mi to troche przyblizyc? dziękuję z góry :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tego co wiem już nie są darmowe niestety ; <

      Delete
  6. O jejciu, ten koleś co to pisał jest magikiem *.*

    ReplyDelete
  7. ale świetny ♥ boski jest ♥ dziękuję za twoje odwiedziny u mnie :*

    ReplyDelete
  8. faktycznie śliczny, też chcę *.*

    obserwujemy? :D unitte.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. super naszyjnik , poprostu cudowny ;-) jaki masz aparat że zdjęcia wychodzą ci tak dobrej jakości?
    zapraszam do mnie http://vickiandmyworld.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  10. widziałam prace tego kolesia na fotoblogu, on jest niesamowity, wkłada w to naprawdę mnóstwo pracy ! :))

    ReplyDelete
  11. cudny *.*
    ___________
    zapraszam :)

    ReplyDelete
  12. Dziękuje bardzo i zapraszam częściej ! ;)

    ReplyDelete
  13. ooo mi też się bardzo podoba taki naszyjnik : > ochy, achy sama myślałam nad tym żeby sobie go przez internet zamówić :)

    ReplyDelete
  14. Świetny jest *.* Wiecie może kto takie robi?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdybym sama wiedziała to na pewno bym zamówiła *,*

      Delete
  15. Ziarnko ryżu.. niesamowite :)
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jej, jest śliczny też bym taki chciała :)

    ReplyDelete
  17. w zakopcu w tym roku były po 10zł

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo gdybym miała blisko to bym się wybrała, hahaha ; D
      Ale nie będę jechała tak dużo km po naszyjnik ; >

      Delete
    2. ah ha ah trzeba było wcześniej napisać to bym ci kupiła i wysłałam pocztą bo ja wróciłam z zakopca 17 sierpnia a na krupówkach widziałam 2 facetów którzy to robili gdybyś napisała wcześniej to bym powiedziała ale nie wiedziałam to nie powiedziałam.

      Hehh pozdrawiam

      Delete
    3. Ahhh no peszek -,-
      Oddałabym Ci ; )
      Jak będziesz gdzieś gdzie robią takie to pisz! ; )

      Delete
  18. Nad morzem w (chyba) Kołobrzegu tez takie robili kiedyś ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*