Zdjęcia z sesji cz. 1

Wednesday, August 08, 2012

Cześć kochani dzisiaj sobie siedzę w domu. Nie chce mi się wychodzić szczerze ;  )
a sekundę będzie u mnie Ada. Ahhh tak dawno się z nią nie widziałam! ; )  Jutro jadę chyba do Grudziądza do galerii. Oby było coś ciekawego do kupienia!
Orientujecie się może czy są ciekawe wyprzedaże? ; )

 To na razie na tyle. W razie czego pokaże Wam resztę zdjęć. A tymczasem zmykam na obiad. - Chińskie danie. Ryż z mięsem i chińskimi warzywami oraz sos do tego ; > ` Uwielbiam *,*

Miłego dnia! ^^

You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. Piękne zdjęcia, jak zawsze : )

    ReplyDelete
  2. Ty ślicznotko ;* można Ci pozazdrościć urody ;D

    ReplyDelete
  3. Szkoda,że tak mało uśmiechu.
    Piąte zdjecie mi się nie podoba ze względu na zły kadr...
    Klimatyczne miejsce i fajna kolorystyka zdjęć ;)

    ReplyDelete
  4. TO DRUGIE JAKIE PIĘKNE : o Nie mogę się napatrzec!

    ReplyDelete
  5. wspaniałe zdjęcia ! :]
    chcemy więcej...

    ReplyDelete
  6. ale cudownie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia :)

    Hehe chińskie danie wiem, bo pisałyśmy xd

    ReplyDelete
  8. Pięknie <3 Śliczne rzęsy... długie ;P Jakiego tuszu używasz??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Różnie.
      Ale zawsze z gumową końcówką. Uważam, że są najlepsze.

      Delete
  9. Cudowne zdjęcia.
    Jesteś śliczna .

    ReplyDelete
  10. Ślicznie ;d co do wyprzedaży to nie wiem ;3

    ReplyDelete
  11. ale śliczne! zdjęcia cudo

    ReplyDelete
  12. to drugie zdjęciee cudne. ;)

    ReplyDelete
  13. Genialnie wyszłaś na tych fotkach ;)

    ReplyDelete
  14. W tym momencie kończą się letnie wyprzedaże i wszystko jest praktycznie przebrane :/


    Zapraszam do mnie:
    wiikuuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Z pierwszej sesji zdjęcia były najlepsze ; )

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładne zdjęcia, szczególnie to drugie :)

    ReplyDelete
  17. ale ty jesteś piękna ! : )

    ReplyDelete
  18. Drugie jest boskie *.*
    Ty nie dość że chuda to jeszcze wysoka !

    ReplyDelete
  19. ładne zdjęcia!

    co do wyprzedaży to w New Yorkerze (przynajmniej u mnie) są ogromne przeceny! można kupić koszulki przecenione na 10zł itp. ;)

    ReplyDelete
  20. Śliiczne . ; xx

    Podobno w House są niezłe przeceny. ; dd ; xx

    ReplyDelete
  21. Śliczne zdjęcia :)
    Masz piękne włosy <3

    ReplyDelete
  22. Piekne sa te zdjecia, napatrzec sie nie moge :)

    ReplyDelete
  23. swietne rurki :)
    pozdrawiam

    http://kawkas.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. ślicznotka ! Zabrałabym cię na taką świetną sesje , ahh ^^

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładniee :* zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  26. Piękne@ Dwa pierwsze najlepsze ;*

    ReplyDelete
  27. jak ty ładnie wyglądasz! : )
    świetne włosy ♥.♥

    ReplyDelete
  28. Sliczne zdjecia, zwlaszcza 2 pierwsze!:)
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. masz śliczny makijaż *.*

    ReplyDelete
  30. Jak widziałąm wcześniejsze sesyjki to myślałam że ta będzie taka nijaka ale całkiem spoko zdjecia nawet.

    ReplyDelete
  31. Zostałaś o tagowana na moim blogu ; szalone-moje-zycie.blogspot.com .

    ReplyDelete
  32. Piekne zdjecia i Ty ! < 3

    Zapraszam . : http://liife-roxanne.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  33. Drugie zdjęcie najbardziej mi się podoba :D

    ReplyDelete
  34. Omomom *.*
    Ładna jesteś :D

    ReplyDelete
  35. Omomom *.*
    Ładna jesteś :D

    ReplyDelete
  36. świetny blog, ciekawy :)
    obserwujemy? :*
    zapraszam do mnie http://xxfeelmexx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Śliczne zdjęcia! Jesteś bardzo ładna ;3 czekam na cz. 2 ;p
    zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  38. Cudowne zdj. i outfit także :P

    ReplyDelete
  39. oddaj mi swą fotogeniczność ♥

    ReplyDelete
  40. oddaj mi swą fotogeniczność ♥

    ReplyDelete
  41. Jakie śliczne !!! Jakim aparatem są one robione ?
    http://nous-avons-un-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. ładna jesteś, śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  43. Przepiękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  44. cool style! i love it!!!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    ReplyDelete
  45. 1 zdjęcie świetne! *-*

    ReplyDelete
  46. NAJELPSZE ZDJĘCIA JAKIE DOTĄD MIAŁAŚ ( wszystkie sa ładne )
    Bardzo mi się podobają ! :)


    Zapraszam do mnie na rozdanie
    welovebaranowa.blogspot.com
    Do wygrania 3 pary kolczyków.! <3

    ReplyDelete
  47. wyprzedaże (ogółem w galeriach) skończyły się jakoś tydzień temu ;)

    ReplyDelete
  48. Ja wlaśnie wróciłam z Alfy w Grudziądzu i są jeszcze wyprzedaże. Jest ich wręcz masa :)

    ReplyDelete
  49. Ale śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  50. jakie ładne fotki ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*