Zapowiedź

Sunday, August 05, 2012

Super! Umówiłam się jutro na sesję z Martyną. Zdjęcia będą cudne. Planuję iść z moim psem, ale czy to wypali? Nie wiem sama. Mam nadzieję, że tak. Najwyżej sama będę miała zdjęcia. Mój psiaczek za bardzo aparatu nie lubi. Od razu się chowie. -,- No ale mam nadzieję, że jakoś to będzie ^^ Muszę wstać o 11, bo sesje mam na 12, a przed 14 jadę do Chełmna.

Pokażę Wam kilka starych zdjęć z mojej ulubionej sesji z Martyną ; >






Mam nadzieję, że jutrzejsza sesja będzie równie dobra ; >
Papa *,*

You Might Also Like

86 KOMENTARZE

  1. Śliczne zdjęcia :D Weź, weź psaaa :D

    ReplyDelete
  2. Te zdjęcia są serio genialne *.*

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia ! <3

    ReplyDelete
  4. Pierwsze zdjęcie zdecydowanie najpiękniejsze! ♥♥

    ReplyDelete
  5. ładna dziewczyna plus super sesja !

    ReplyDelete
  6. woow ciekawa sesja ;D
    zapraszam ;)

    ReplyDelete
  7. Wow .. Jakbyś to nie była ty . ;p Teraz taka dorosła ..;) Fajne fotki . Miłego dnia życzę i udanych wakacji ! ; D ; *

    ReplyDelete
  8. Pierwsze i ostatnie zdjęcia są najlepsze <3 Ale pozostałe też cudne :)

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia, heh pamiętam jeszcze te zdjęcia na blogu ojej kiedy to było...

    Ty masz Yorka tak?

    ReplyDelete
  10. ślicznie :) czekamy na sesję :D

    ReplyDelete
  11. swietne zdjecia :D
    mamy nadzieje ze pojdziesz z psiakiem :D

    ReplyDelete
  12. jesteś taka fotogeniczna, nie to co ja : ) czekam z niecierpliwością na zdjęcia.

    ReplyDelete
  13. Piękne fotki <3 śliczna jesteś :D

    ReplyDelete
  14. Ciekawy blog :3
    I ładne zdjęcia *.*
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  15. wez pieska,wez ^^
    bajeczne ta twoja koleżanka robi zdjęcia (;

    ReplyDelete
  16. A jakiego masz psa? Lubie zdjęcia z psiakami ;)
    Podoba mi się pierwsze zdjęcie :)

    ReplyDelete
  17. Boskie zdjęcia .

    http://life-roxanne.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  18. Łał piękne te zdjęcia ;) a jutrzejsze pewnie będą jeszcze lepsze :D

    ReplyDelete
  19. Pierwsze zdjęcie jest świetne! :)

    ReplyDelete
  20. no to czekamy na zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  21. Świetne zdjęcia :) Czekam na te jutrzejsze ;)

    ReplyDelete
  22. dobra jakość zdjęć, podoba mi się ich nasycenie;) aczkolwiek nie wiem czemu ale set od razu skojarzył mi się z jesienią może to przez te liście...;)

    ReplyDelete
  23. Pamiętam te zdjęcia, są jeszcze z czasu, w którym pisałaś u mnie na blogu ;) Ślicznie wyglądasz na nich ;]

    ReplyDelete
  24. Te zdjęcia potem są ok ale te które pokazałaś na początku są takie niejakie jakby robiła je osoba ktora się nie zna na zdjeciach...

    ReplyDelete
  25. wez psa !:D
    śliczna jesteś

    ReplyDelete
  26. a ta Martyna to zawodowy fotograf czy jakaś twoja znajoma, koleżanka? :** u mnie nowa notka ♥

    ReplyDelete
  27. świetne zdjecia ! ;]]

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia!:D
    To życzę udanej sesji:)

    ReplyDelete
  29. na pewno będzie dobra ! Ale uśmiechnij się dla nas :))

    ReplyDelete
  30. NA PEWNO BD ŚWIETNA ; *

    ReplyDelete
  31. zazdroszczę Ci, że jesteś taka fotogeniczna :)

    ReplyDelete
  32. Ładne :)
    Życzę udanej sesji!

    ReplyDelete
  33. nie było mnie 4 tygodnie na blogspocie - prawie cię nie poznałam - wyglądu bloga też nie ;)

    zaskoczyłaś mnie bardzo pozytywnie :)

    ReplyDelete
  34. jakie świetne zdjęcia. : ) mam nadzieję, że jutrzejsze będą tak samo dobre. : )

    ReplyDelete
  35. Jesteś strasznie fotogieniczna :D

    ReplyDelete
  36. Świetna stylówka, zdjęcia a przede wszystkim Ty :)

    ReplyDelete
  37. kiedy notka z pocztówkami ?

    ReplyDelete
  38. Jak zwykle piękne, widzę zmiany. Przestraszyłam się jak remontowałaś bloga i zrobiłaś go niedostępnym, że to koniec.

    ReplyDelete
  39. Poluję na taki kolor swetra haaha! :D
    Ale jeszcze na taki nie trafiłam.. ;c

    ReplyDelete
  40. jeju, też chcę taką sesję!:D
    świetny post *o*
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  41. zdjęcia są przecudowne :)

    ReplyDelete
  42. Ładne zdjęcia, fajny ten nowy wygląd :3

    ReplyDelete
  43. Cudne fotki ;D Genialnie wyglądałaś *-*

    ReplyDelete
  44. Ale genialne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  45. Świetny blog :) Obserwuję :D
    Zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. przepiękne zdjęcia! ^^

    ReplyDelete
  47. fotogeniczna jesteś ;D

    ReplyDelete
  48. Sesja na pewno będzie świetna ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  50. Ostatnie zdjęcie jest super :)

    ReplyDelete
  51. Pamiętam doskonale tą cudowną sesję ^^ Należało by to powtórzyć :P haha ! :D

    ReplyDelete
  52. Dopisz jeszcze gdzie kupiłaś ubrania z tej sesji, bo są przecudne.
    PS: Ilu trzeba mieć obs. żeby współpracować z iloko?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha. A to ty napisałaś do nich w sprawie współpracy czy oni? Masz z tego jakieś korzyści ;) ?

      Delete
  53. cudne te zdjęcia i czekam na nowe ;)

    ReplyDelete
  54. Wyglądasz pięknie! Taki kolor pasuje Ci idealnie!

    ReplyDelete
  55. Rzeczywiście świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  56. naprawde ładne zdjecia super blog naprawde mi sie podoba zapraszam do siebie moze zaobserwujesz?

    ReplyDelete
  57. Wspaniałe zdjęcia ! :)

    ReplyDelete
  58. Wszystkie fotki ładne ale ostatnie najlepsze :)

    ReplyDelete
  59. Te zdjęcia są super:)

    ReplyDelete
  60. Robisz przecudowne zdjęcia!!!!!!!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*