Zachód słońca

Tuesday, August 28, 2012

Cześć. Dzisiaj jakoś krótko spałam ale mimo tego jestem chyba wyspana. ; )
Wczoraj gdy byłyśmy z Werą na dworze to spotkał nas zachód słońca. Uwielbiam ♥ Jest wtedy tak ładnie. Tylko jak robi się zdjęcie osobie to jest cała pomarańczowa, hahah ^^ Najpiękniejsze zachody słońca są nad morzem *,*

Z racji tego, że morza u mnie nie ma, pozwolę sobie tylko na takie zdjęcia ; D
Dosyć istotna informacja :
Mam dla Was informację, a mianowicie przeprowadzam się i te osoby które do mnie wysyłają systematycznie listy proszone są o kontakt na gg - 36614608 lub na e-mail - extramodelka@o2.pl

Nie miałam czasu by wgrać filmik, a może i miałam ale zapomniałam o nim całkiem. Tym czasem lecę się ogarnąć a potem idę na nowe miejsce ^^ 

PS - Ten zachód słońca robiony niedaleko nowego mieszkania ; >

Miłego dnia! ♥

You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. Fajnie, że idziesz na nowe mieszkanko :)) Piękny zachód słońca i zgadzam się z tobą w 100 %, że najlepsze zachody słońca są nad morzem :))

    ReplyDelete
  2. śliczne zdjęcia !
    Ja z Białegostoku nad morze mam jakieś 500 km ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. też jestem z Białego ;))

      Delete
  3. piękne zdjęcia, masz rację. Zachody słońca nad morzem są najpiękniejsze :)

    ReplyDelete
  4. kocham podziwiać zachody słońca :)

    ReplyDelete
  5. sliczny zachod slonca :P

    ReplyDelete
  6. jak daleko się przeprowadzasz?
    do innego miasta? czy w tym samym bedziesz mieszkac?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie tak daleko ; D
      W tym samym mieście ; >

      Delete
    2. a czemu sie przeprowadzasz?
      cos nie tak z twoim domem? XD

      Delete
    3. To będzie dom czy blok? To wynajmowaliście?

      Delete
  7. uwielbiam zachody :) ♥

    ReplyDelete
  8. zgadzam się z tym, że nad morzem są najpiękniejsze zachody, ale mam daleko nad morze, żeby je oglądać, zupełnie jak Ty. :c

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam zachody !
    Piękne zdjecia :))

    ReplyDelete
  10. Piękny zachód słońca *.*

    ReplyDelete
  11. zachód piekny :) i racją jest to , że nad morzem najładniejsze ♥

    ReplyDelete
  12. Kocham zachody słońca i ten mnie urzekł ... <3

    Mam pytanie albo dwa:) Długo zajmuje Ci robienie makijażu? trudno robi się kreskę eyelinerem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie długo ; >
      Na moje łatwo, ale jestem już przyzwyczajona. ^^

      Delete
  13. Uwielbiam takie zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  14. Śliczny zachód ! :)
    Uwielbiam je oglądaź *_*

    ReplyDelete
  15. Piękny zachód! :D Ja zawsze, jak spotykam zachód i mam aparat pod ręką, to cykam fotki; )

    ReplyDelete
  16. Super zdjęcia♥ Miłej przeprowadzki :)

    ReplyDelete
  17. Przepiękne są te zdjęcia ! ; )
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam ale mam nadziej że Ci się spodoba ;))
    obserwujemy ? ; >

    ReplyDelete
  18. drugie zdjęcie jest śliczne *_*

    ReplyDelete
  19. z mojego balkonu uwielbiam patrzeć jak słońce zachodzi.

    ReplyDelete
  20. piękny zachód ;d chciałabym oglądać go nad morzem

    ReplyDelete
  21. super zdjęcia a zachód piękny ;-) tak jak cały blog ;-> zapraszam do mnie http://vickiandmyworld.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  22. Masz rację. Zachody najpiękniejsze nad morzem. :)

    ReplyDelete
  23. Piękny zachód słonca :)

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam zachody słońca <3

    ReplyDelete
  25. ja też uwielbiam zachody słońca, są cudowne szczególnie te jesienne i letnie :)
    Zapraszam do mnie blue-eyes-story.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Wow śliczny zachód:)

    Zapraszam:D

    ReplyDelete
  27. Jejku śliczny ten zachód ;p
    Nie lubię szczerze mówiąc przeprowadzek ;p

    ReplyDelete
  28. bardzo ładne zdjęcia zachodu, widać będziesz miała niezłą okolicę do "zdjęciowania" :D

    ReplyDelete
  29. Ja niestety nie umiem krótko spać i to jest chyba moja wada, nie wiem jak się przestawie na rok szkolny : /

    U mnie jak codziennie o 20:00 nowy wpis :)
    LikeaHater.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też nie umiem krótko spać ; <
      Lubię spać co najmniej do 13! -,-
      Nie wiem jak ogarnę ranne wstawanie... ciężko będzie, oj ciężko.

      Delete
  30. piękny:)!
    uwielbiam zachody słońca^^

    ReplyDelete
  31. Mimo,że mieszkam nad Morzem rzadko widuje zachody nad nim ;c

    ReplyDelete
  32. sliczny, niekiedy ładniejszy niż nad morzem . !

    ReplyDelete
  33. piękne zdjęcia <3
    cuddowwnne <33

    ReplyDelete
  34. Prześliczny zdjęcia :):*
    uwielbiam zachód słońca !:)

    ReplyDelete
  35. cudne zdjęcia !
    uwielbiam zachody słońca ! :) ♥

    ReplyDelete
  36. też uwielbiam zachody. a taki nad morzem wyglądałby cudnie ♥.

    ReplyDelete
  37. nie zdaje Ci się :P po Bułgarii :D

    ReplyDelete
  38. dobrze, że piszesz, bo mam do wysłania kilka pocztówek :P
    też uwielbiam zachody słońca ;*

    ReplyDelete
  39. świetne zdjęcia :)
    http://sheilllaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Wschodzy i Zachody słońca to najpiękniejsze co jest :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*