Z mieszkania part. 2

Thursday, August 30, 2012

No i tak jak obiecałam pokazuję zdjęcia z mieszkania. Właściwie to ciąg dalszy. ; )
Jak widzicie naszło mnie na zdjęcia czarno-białe ; >

 Z serii - toć nie rób mi zdjęć jak piję herbatę! xd
 Z serii - bezsensowne miny i fajne palce.
 Fotografuj kubek! xd
 Biiiig ściana! ; >
 Tak właściwie to na tyle, muszę lecieć się ogarnąć i pójdę na dwór i może wstąpię na mieszkanie, choć nie mam co tam szukać, więc raczej nie wpadnę ; > Hmm... ale stawiam sobie pytanie. Co by ubrać? Krótki, 3/4 czy długi rękaw. Ahh nie wiem, raczej krótki rękaw z tego co widzę za oknem.

Papa ^,^

You Might Also Like

50 KOMENTARZE

  1. Hahah, jaka pusta ściana :P

    ReplyDelete
  2. fajne zdjęcia ;*
    najbardziej podoba mi się to z serii : bezsensowne miny i fajne palce.
    ;D

    ReplyDelete
  3. Pierwsze zdjęcie jest bardzo ładne. :)

    ReplyDelete
  4. Fajne zdj. :)
    Długi rękaw, zdecydowanie ^^

    ReplyDelete
  5. U mnie jest ciepło ja mam ubrany krótki rękaw , ale nie wiem jak u ciebie.
    U mnie Best Friend Tag , zapraszam.
    http://nigdy-sama.blogspot.com/2012/08/best-friends-tag.html

    ReplyDelete
  6. Łaadne masz te zdjęcia ;D I te Twoje długie włosy :) Śliczne

    ReplyDelete
  7. Śmiechowe zdjęcia, lubię bardzo B&W :>

    ReplyDelete
  8. fajne fotki, a kubek jest bardzo fotogeniczny :D :)

    ReplyDelete
  9. Ładne zdjęcia, a pogoda słoneczna, oby utrzymała się jeszcze przez wrzesień ;)

    ReplyDelete
  10. proszę,nie bądź taka ładna! ♥ świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  11. Fajne zdjęcia. I cudowna ściana. ;)
    Zapraszam do mnie na konkurs, obserwację i komentowanie. ;)

    ReplyDelete
  12. hahaha, ostatnie najlepsze :D

    ReplyDelete
  13. ale masz dużo włosów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dużo ?! chciała byś obaczyć moje 2 razy tyle :)

      Delete
  14. Zostałaś otagowana u mnie na blogu ;)
    http://annie-and-wonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. hehe super foty ;D pozdrawiam i obserwuje! :)

    ReplyDelete
  16. ładne zdjęcia :)
    zazdroszczę nowego mieszkania;d

    ReplyDelete
  17. Pierwsze zdjęcie śliczne, zresztą jak wszystkie pozostałe :)

    ReplyDelete
  18. wow jaki ladny szablon <3!

    ReplyDelete
  19. BIAŁO-CZARNE , SEPIA < 3

    ostatnie zdjęcie jest mega ; *

    ReplyDelete
  20. Hej . Mam pytanie spoza notki. Czy zamówienie tych darmowych pocztówek można jakoś cofnąć ? Bardzo mi na tym zależy. Mam nadzieję że się w tym orientujesz i mi pomożesz .

    ReplyDelete
  21. Aleś ty ładna ♥Kiedy się wprowadzacie? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Planujemy w sobotę, ale nie wiadomo jak to będzie, nie wiem czy zdążymy do soboty zrobić remont. ; >
      Mam nadzieję.

      Delete
  22. Zrobiłabyś coś w stylu room tour jak już się wprowadzisz? ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie, wypowiadałam się pod którąś notką na ten temat ; >

      Delete
  23. Śliczne zdjęcia :)
    fajny piesek :)

    ReplyDelete
  24. jak na razie jest pusto...

    ReplyDelete
  25. bardzo fajne zdjęcia ;D podobają mi sie :)

    ReplyDelete
  26. Śliczne jest pierwsze , inne tez ładne . I ta Big, Big ściana !
    A mam pytanie : czarno biłay efekt dałaś w programie czy w aparacie , jak tak to jak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W programie ; )
      Ale w aparacie też się da ; D
      W ustawieniach ; p

      Delete
  27. Jeju, ale masz fajnie, że się przeprowadzasz. Ja na pewno nie wyprowadzę się z tego mieszkania w którym obecnie mieszkam aż będę dorosła, chyna że wygramy szóstkę w Totolotku!

    ReplyDelete
  28. Sympatyczna osóbka z ciebie ;) Bardzo dobrze czyta się Twojego bloga ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  29. czym robiłaś ombre ? ;>
    Pianką/farbą ?

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*