Z Merfim

Wednesday, August 22, 2012

Cześć, Cześć. Jak to możliwe, że to dzisiaj jedyna notka? O.o A to tak, że byłam u Weroniki na noc. A w łóżku na laptopach siedziałyśmy aż do 20. Wiem, wiem... lekka przesada ale było tak gorąco, że nie chciało nam się wstawać nigdzie. Obecnie już jestem w domu i na szczęście nie jest tak gorąco. Uff..
Dzisiaj cały, naprawdę cały dzień męczę się by dodać filmik na yt z odpowiedziami na Wasze pytania. Jestem już wykończona. Po dodaniu tej notki zacznę ostateczną próbę opublikowania filmiku. Choć to i tak na razie część pierwsza pytań. Nie wiem kiedy nagram kolejne części, więc jak na razie możecie zadawać nadal pytania.


Postaram się co jakiś czas dodawać jakieś filmiki. ; )
A tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami z sesji - part. 2 i lecę walczyć z yt. -,-

A wczorajszy czat na prawdę wyszedł. Siedziałam nieco dłużej niż planowałam. Dziękuję, że się pojawiliście. I przepraszam, jeśli nie dałam nikomu dojść do słowa. Jak się rozgadam to koszmar ; D

Trzymajcie się! ♥

You Might Also Like

51 KOMENTARZE

  1. słodki ten york ;). chociaż ja wolę, gdy zwierzak jest bardziej.. zwierzęcy, wiesz, wytaplany w błocie bez spinek i warkoczyków :D.

    ReplyDelete
  2. uwielbiam zdjecia z pisakami; pozdrawiam :)

    kawkas.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. przeslodki piesek;)

    zapraszam, u mnie post o Marizie- zostan konsultantka! ;)

    ReplyDelete
  4. ostatnie zdjęcie jest cudne <3

    ReplyDelete
  5. kocham psy :) Mam goldena retriwera :)

    ReplyDelete
  6. sliczne zdjęcia ! :)

    ReplyDelete
  7. zdjecia maja fajny klimat:)

    Zapraszam do mnie na KONKURS:) do wygrania dowolna PARA BUTÓW;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. o ja cię kręcę, ale długie ma włosy!!!

    zapraszam na palistory.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. śliczny piesio;D Pozdrawiam;D

    ReplyDelete
  10. jeju ale słodziak. ;)

    ReplyDelete
  11. Szkoda, że przegapiłam czat ;/

    ReplyDelete
  12. Druga fotka jest super :) kochany piesek <3

    ReplyDelete
  13. Śliczny piesio! :)
    Świetne zdjęcia, pozdrawiam! <3

    ReplyDelete
  14. Ale ty masz boskie włosy ;) Piesek śliczny

    ReplyDelete
  15. ale słodziutki psiunioooo o jaa<3

    http://sophisticatedlady-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ale słodki piesek! *.*

    ReplyDelete
  17. masz przepiękne włosy i psa oczywiście też i w ogóle jesteś sliczna! ciesze się że trafiłam na Twojego bloga i na pewno będe obserwować:)

    ReplyDelete
  18. Piesek jest naprawdę przesłodki. Założę się, że trzeba o niego naprawdę dużo dbać, mój eń ,b y tego nie zniósł.;)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  19. piesek<333333333333333

    ReplyDelete
  20. ale ty jestes sliczna ;*
    ladny psiak ;))

    ReplyDelete
  21. Cudowne zdjęcia ! :)
    Fajny blog ; *
    Ja już obserwuje, liczę na to samo z twojej strony.
    http://jola-bored-with-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Omnomnom pieesio śliiiczny <33

    ReplyDelete
  23. o jaki słodki piesek ;)
    zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  24. piesek jest tak słodki ;) i wyjątkowo ładnie pozuję do zdjęć

    ReplyDelete
  25. Marzy mi się York, ale nikt w pobliżu mnie nie sprzedaje.

    ReplyDelete
  26. Pierwsze zdjecie jest przeslodkie <3

    ReplyDelete
  27. Na tych zdjeciach wygladasz jak jedna aktorka ; )
    Sliczna ♥

    ReplyDelete
  28. słodki peisek :):*!
    obserwuje zapraszam do mnie http://usia12.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  29. słodko razem wyglądacie ;*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*