Usuwam

Monday, August 20, 2012

Witajcie. Sami wiecie jak to bywa u mnie od wczoraj i ogólnie od jakiegoś czasu na asku. Stwierdzam, ze to raj dla hejtów. Nie pozwolę sobie na to. Całkowicie się od tego ewakuuję. Nie pozwolę sobie by ktoś wciskał mi kłamstwa tym bardziej o mnie. Chyba ja siebie osobiście znam lepiej niż jakiś hejter. To to samo gdybym po wyglądzie potrafiła powiedzieć ulubiony owoc tej osoby, hobby itd. To jest chore. Leczcie się hejty. Nie macie co robić tylko kogoś denerwować. Ale koniec. Skończyło się to dobre.


Do napisania ♥
Na prawdę nie wiedziałam, że ktoś "wie" o mnie więcej niż ja sama... to bardzo ciekawe.
Hejty, nie cieszcie się. Bloga nie usunę! 

stare kamerkowe love xd
Tak, tak tego misia mam pod głową zawsze jak leżę xd  
Nie ma gratisowego zdjęcia z uśmieszkiem, hejty - nie zasłużyliście ; > 

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. według mnie dobrze robisz ^^
    Nie przejmuj się nimi !

    ReplyDelete
  2. Myślę że to słuszna decyzja, a jak byś bloga usunęła to byśmy Cię chyba zabiły :D

    ReplyDelete
  3. Ja pierdziele :/ Nie na widzę tak samo tych ludzi chyba jak Ty ; ) . Czytałam rano twojego aska i naprawdę żal mi ich , zatruwają Ci dupę że się tak wyrażę . Po prostu są zazdrośni że jesteś fajna po tych pytaniach widać że oni nie . Ja po prostu nie odpowiadam na tak żałosne pytania . 3maj się :>

    ReplyDelete
  4. Fajne zdjęcie ^^
    Ja kompletnie nie rozumiem osób Cie hejtujących. Ja na pewno nie dałabym za wygraną i na złość tym osobom kontynuowała zabawę z askiem , ale może i dobrze, że tak postąpiłaś. Przynajmniej nie będziesz się męczyła. Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  5. słuszna decyzja, na blogu też będą ale tu nas (kochających cię :) jest dużo, dużo więcej !!!

    ReplyDelete
  6. niestety hejterzy zawsze będą, a najczęściej są to po prostu zazdrosnę osoby które z życiu realnym są nikim i wyżywają się w internecie... najlepiej się nie przejmowac :D

    ReplyDelete
  7. Szkoda, że musiałaś posunąć się aż do tego przez to..

    ReplyDelete
  8. Chyba to nic nie pomorze bo dalej będą hejtowaś w komach czy coś ;)
    ale to zawsze mniej

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na blogu zdecydowanie mniej jest hejtów. Na sku czuli się po prostu jak w hejterskim raju. ; )
      Jak będą się pojawiały komentarze na prawdę negatywne, to oczywiście nie publikuję. Będą mogli sobie pisać ile chcą, aż się poddadzą.

      Delete
  9. eeeeeeeeeeee tam nie przejmuj się ;)

    ReplyDelete
  10. Właśnie doszła pocztówka :D dziękuję:* i rozpatrzę Twoją propozycję jak tylko będę mieć czas :DD

    ReplyDelete
  11. Nie rozumiem dlaczego ludzie są tacy złośliwi ;/ Kochana dziękuję ślicznie ;*

    ReplyDelete
  12. Szkoda że usuwasz aska, ale hejty czasami na prawdę nieeźle denerwują ;)

    ReplyDelete
  13. Niektórzy ludzie są bezlitośni . Sama dobrze wiesz kim jesteś ^^ .
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Pheeew.Myślałam ,że bloga usuwasz.
    I masz rację,też bym sie niedała tak traktować. :3

    ~ candienatalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. i db zrobilas ;))
    zdj swietne ;d

    ReplyDelete
  16. Masz racje, tacy ludzie są okropni!

    ReplyDelete
  17. ile tak mniej więcej masz hejtów na blogu pod postem ? (nieopublikowanych) .
    Ludzie to nie mają co robić tylko życie innym zatruwać, bo własnego nie mają -.-
    śliczna fotka ;*

    ReplyDelete
  18. dobrze zrobiłaś;)
    fajne zdjęcie^^

    ReplyDelete
  19. Trzeba ich olewac, ale masz rację - czasem się po prostu nie dac ;)

    ReplyDelete
  20. uciekasz.. ale skoro nie ma innego wyjścia :<

    ReplyDelete
  21. Dobrze robisz! Świetna fotka :)
    Ludzie są czasami nie do wytrzymania

    ReplyDelete
  22. dzięki za komentarz.
    dobrze zrobiłaś :)

    ReplyDelete
  23. Nie którzy ludzie po prostu nie potrafią zrozumieć pasji i miłości innych do czegoś. Najlepiej wtedy jest kogoś hejtować i próbować im zniszczyć plany, żeby spełniać marzenia.

    Nie przejmuj się hejtami ;)

    ReplyDelete
  24. :) zapraszam na konkurs http://wonderlandmeoliwia.blogspot.com/2012/08/uwaga-konkurs_20.html ^^
    sorki za spam :)

    ReplyDelete
  25. Taa, anonimki, któe nie mają swojego życia i czepiają się innych V Lajk it -,-
    Nie przejmuj się nimi ;D

    ReplyDelete
  26. Dobrze zrobiłaś! Nie można się przejmować tymi ludźmi;)

    ReplyDelete
  27. Niestety, tacy ludzie nie mają własnego życia, dlatego muszą zajmować się życiem innych. Nie ma co się nimi przejmować, ale też nie można im na za dużo pozwalać :P

    ReplyDelete
  28. To okropne! Podjęłaś słuszną decyzję. Wkurzają mnie tacy ludzie. Nie przejmuj się. :) Oni po prostu ci zazdroszczą. Myślę, że jak nie zaczniesz zwracać na to uwagi, to im się znudzi i przestaną. Pokaż, że to nie jest dla cb ważne! Nie usuwaj nigdy bloga. ;)

    ReplyDelete
  29. taa, hejty to są kozaki w necie, a pizdy w świecie za przeproszeniem :] super zdj. ;) +obserwuję;)

    ReplyDelete
  30. I masz racje. ;) Nie ma co sie anonimkami przejmować .;) Dobrze, że bloga nie usuwasz. ;)

    ReplyDelete
  31. Uważam, że bardzo dobrze zrobiłaś usuwając to konto.

    ReplyDelete
  32. zawsze inni mysla, ze znaja nas bardziej niz my sami '-'

    ReplyDelete
  33. i masz racje,dlatego ja takich stron nie zakładam,bo tylko sobie nerwy można zruszyć ;/
    Na początku myślalam,ze o bloga chodzi ;O
    trzymaj się (;

    ReplyDelete
  34. hejty pozostaną hejtami ; /

    ReplyDelete
  35. No i dobrze..Szkoda, że w internecie jest tyle hejterów..;/

    ReplyDelete
  36. Nie przejmuj się nimi, nie warto! :)
    Pozdrawiam! <33

    ReplyDelete
  37. wcale sie tym nie przejmuj , zazdroszcza i tyle . ;p ale dobra decyzja . ;)

    ReplyDelete
  38. Nie ma co się rozczulać, za bardzo się im chyba nudzi w te wakacje haha :D

    ReplyDelete
  39. Nie ma co się nimi przejmować, chyba za bardzo im się nudzi w te wakacje :D

    ReplyDelete
  40. Dobrze, że nie usuwasz bloga c:
    A hejtami się nie przejmuj, jak znajdą na necie kogoś sławnego i fajnego od razu hejtują, żeby polepszyć sobie samoocenę.

    ReplyDelete
  41. no i bardzo dobrze, tak jak juz wczesniej pisalam takie portale tylko prowokuje tak niewyzyte osoby :)

    ReplyDelete
  42. nie wiem o co chodzi ale widze ostro sie dzieje! na szczescie nie usuwasz bloga, brakowaloby mi ciebie! Jestes super nastolatka! :)

    ReplyDelete
  43. A niech się wypchają hejty jedne!

    ReplyDelete
  44. możesz akceptować pytania tylko od użytkowników aska :)
    ładne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  45. Ach te hejty... :x Myślą że są fajne -.-

    ReplyDelete
  46. Nie przejmuj się hejtami ;)
    Na świecie żyje około 7 miliardów ludzi a ty masz się przejmować jednym czy kilkoma szarymi człowieczkami ? Nigdy ! Nie daj się ;p

    ReplyDelete
  47. na blogu ja już zablokowałam żeby anonimowi nie mogli dodawać komentarzy.. Nic im nie zrobiliśmy, nie wiadomo za co nas nienawidzą, w końcu jak sama nazwa mówi "hejty" ;d

    ReplyDelete
  48. Przecież to oczywiste że hejty wiedzą o nas więcej niż my sami :D

    ReplyDelete
  49. i dobrze, że usunęłaś. :)

    ReplyDelete
  50. No pewnie! Najśliczniejsza:):*

    ReplyDelete
  51. i to mi się podoba ^^
    stajesz się moją idolką ;)
    może napisz książkę - ,,Halka z hejterami" :D

    ReplyDelete
  52. Dobrze, że usunęłaś ;) Nie daj się hejterom! Ładne zdjęcie.

    ReplyDelete
  53. Nie masz się co przejmować, ludzie to robią bo ci zazdroszczą i próbóją urozmaicić swoje nudne jak flaki z olejem życie.

    ReplyDelete
  54. Nie przejmuj sie hejtami ..nie warto ! : )
    Na twojim miejscu też bym tak postąpiła :3

    ReplyDelete
  55. nie mam super sławnego bloga, a też tam miałem mnóstwo hejtów ;)

    ReplyDelete
  56. Zajebiszcze podejście, już Cię Kocham . : - **

    ReplyDelete
  57. fajny blog

    jak będzie ci się nudziło, zajżyj do mnie; likegreenolive.blogspot

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*