To chyba kolekcja

Saturday, August 25, 2012

Hej. Już dobrych kilka godzin temu obejrzałam - Projekt X jutro napiszę moją recenzję.

A w tej chwili wpadłam by pokazać Wam kolejne pocztówki, które doszły dzisiaj. To już chyba kolekcja! Mam ich naprawdę sporo, możliwe że kiedyś pokażę wszystkie pocztówki w filmiku za jednym razem i wtedy policzę ile tego wszystkiego już mam! Sama jestem ciekawa, ponieważ nie liczę ich.
Jak to miło tak dostawać kartki. Wszystkie są takie śliczne! Najbardziej lubię otrzymywać pocztówki z różnych miast. Możliwe, że w przyszłości dzięki Waszym kartkom odwiedzę niektóre miasta! Bardzo bym chciała, ponieważ patrząc na te miasta aż chce się tam być!

A oto dzisiejsza poczta ; )

Tę kartkę dostałam od Kamili, która ostatniego czasu przeprowadziła się do Giżycka. Mam nadzieję, że podoba Ci się tam i, że szybko  za klimatyzowałaś się w nowym otoczeniu! ; )

Druga pocztówka jest od mojej wiernej fanki ( jak to pisze na tyle kartki). Nie mam pojęcia kto mi ją wysłał ale bardzo miło z Twojej strony ; *
Z racji tego, że pocztówka nie jest podpisana, pozwolę sobie na publikacje tyłu kartki ; )
Następną jest ze zdjęciem Londynu otrzymałam ją od Gabrysi z bloga...
Chciałabym kiedyś zamieszkać w Londynie. Od dawna o tym marzę *,* Chyba w przyszłości spełnię swoje plany. 

A na koniec kotek, którego strach się bać! Mały potworek! ^^ Słodki jest ; )
A dostałam kotka od Maćka -  http://maciek-buka.blogspot.com/
 A teraz idę coś zjeść, bo zgłodniałam. 
I dobranoc!  ♥

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. Oglądałam 'Projekt X' 3 razy i według mnie świetny. A ja...właśnie jestem w Giżycku ;) Wracam za kilka dni :) Też chciałabym zamieszkać w Londynie, piękne miasto wg. mnie :) Wspaniały blog, oby tak dalej :]

    ReplyDelete
  2. ty na okrągło pocztówki dostajesz :)
    też tak chcę !

    ReplyDelete
  3. To fajnie. ;) Jak już będziesz dorosła, będziesz miała wspomnienia z bloga. xd

    ReplyDelete
  4. O, ja uwielbiam project x! <333333333333333333

    ReplyDelete
  5. Świetne pocztówki, ta pierwsza wymiata :D
    Bardzo miłe są takie słowa, które masz napisane na tej pocztówce ;3

    ReplyDelete
  6. Ale ci zazdroszczę !
    Rzeczywiście musi to być twoja wielka fanka !
    Gratuluję jej pomysłu ;*
    Świetny blog ! Obserwuję i liczę na wzajemność :]
    http://barrylovesyouu.blogspot.com/
    Wpadnij ;*

    ReplyDelete
  7. świetne pocztówki :)

    ReplyDelete
  8. Ale cudne te pocztówki! ^^

    ReplyDelete
  9. fajne te pocztówki . Fajna sprawa z nimi : )

    ReplyDelete
  10. fajne pocztówki^^
    Też bym chciała zamieszkać w Londynie;)

    ReplyDelete
  11. świeetne te kartki,zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  12. Ooo, a chcesz też pocztówkę ode mnie ? :D :D :D

    ReplyDelete
  13. też uwielbiam dostawać kartki. :)

    ReplyDelete
  14. Baardzo ładne pocztówki, zazdroszczę tylu fanów ;)

    ReplyDelete
  15. fajne kartki ;))
    Po co czekac do nast wakacji ;)
    bd ferie i przerwa swiateczna ;***

    ReplyDelete
  16. Śliczne<33 Najbardziej podobają mi się z Londynu i z Giżycka ♥

    ReplyDelete
  17. Wszystkie są śliczne, ale najbardziej podobają mi się druga i ostatnia. Na pewno miło jest dostawać tyle kartek;D Też bym tak chciała;D Czekam na filmik z wszystkimi;d Miłego dnia;D

    ReplyDelete
  18. Waaaaa pocztówki, uwielbiam! Szczególnie te z bardzo daleka! ;)

    ReplyDelete
  19. Yhh, Projekt X to jakiś niewypał :o
    Oglądałam początek i jakieś nuudne... ale postaram się oglądnąć całe ;)

    ReplyDelete
  20. Słodki jest ten kotek ♥ ^^

    Zapraszam ♥
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Moja kicia już taka mała nie jest ;D Bo to zdjęcie jest z listopada-grudnia :D Teraz jest znacznie większy ;D

    ReplyDelete
  22. OoO . Moja kartka ( ta nie podpisana )
    Szkoda tylko ,że podpis się nie wysłał (na przodzie kartki)

    ReplyDelete
  23. fajne pocztówki, a ten kotek na ostatniej skradł moje serce XD
    [weird-fangirl.blogspot.com]

    ReplyDelete
  24. Też chciałabym kiedyś pojechać/polecieć do Londynu, a może i zamieszkać ;>

    ReplyDelete
  25. Hej, hej, bardzo podoba mi się Twój blog i tak się zastanawiam, czy nie chciałabyś się wzajemnie obserwować? :>

    ReplyDelete
  26. Fajne kartki, ja też bardzo lubię dostawać pocztówki z różnych miast :P
    szczególnie z zagranicy :D

    ReplyDelete
  27. Kocham Twój blog Jessika ♥
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, niedługo wiele zmian ! ;) http://thoughtfullyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Projekt X - megaa <3
    + obserwuje ;)

    ReplyDelete
  29. Byłam w Giżycku. Bardzo ładne miasto. Dostawanie kartek to bardzo miła rzecz i chyba każdego uszczęśliwia. A Projekt X też oglądałam. W sumie to żal mi było tego chłopaka. Sam tego nie zorganizował, rozsadzili mu dom i wsadzili za kratki. Gorzej chyba być nie mogło.

    ReplyDelete
  30. Ja też mam już sporą kolekcje pocztówek :))

    ReplyDelete
  31. Zazdroszczę tylu pocztówek, haha ;D
    Nie mogę się doczekać recenzji!^^

    ReplyDelete
  32. śliczne pocztówki ;*
    też zawsze chciałam zamieszkać w Londynie
    może będziemy sąsiadkami? ;) heh ;D

    ReplyDelete
  33. świetne te pocztówki o.o :3

    Ciekawiutki post ;D

    ReplyDelete
  34. dużo już ich już masz pewnie ; d chyba za jakiś czas wyślę ci pocztówkę, jeszcze o tym pomyślę ; )

    ReplyDelete
  35. jeej ja też ci chce wysłać, mój tato jest listonoszem! ;d słodziutki kotek ♥

    ReplyDelete
  36. Śliczne kartki. Zwłaszcza ta od wiernej fanki;*

    ReplyDelete
  37. fajne te pocztówki.;) chyba sama zacznę wysyłać.;pp

    ReplyDelete
  38. Twoja fanka wysłała wg mnie najlepszą pocztówkę :D

    ReplyDelete
  39. Zazdroszczę tylu pocztówek :)

    ReplyDelete
  40. śliczne pocztówki :)

    ReplyDelete
  41. Hej .
    Masz świetny blog . :)
    Zapraszam do mnie .
    Pozdrowionka . :)

    ReplyDelete
  42. wysłałabym ci pocztówkę, ale musiałabym iść na pocztę, a to strasznie daleko :D

    ReplyDelete
  43. wszystkie piekne kartki,a zwlaszcza ta druga :)

    ReplyDelete
  44. mega dobrze, ale bez przesady ;p

    ReplyDelete
  45. sporo tego masz :)
    Projekt-x uwielbiam ;3

    ReplyDelete
  46. Piękne pocztówki:)
    http://artur-saktura.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Uwielbiam dostawać i wysyłać pocztówki!

    ReplyDelete
  48. fajnie dostać taką pocztówkę <3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*