Sudomax

Saturday, August 11, 2012

Hej. Dzisiaj pragnę powiedzieć coś o pewnym kremie o nazwie SUDOMAX. Możliwe, że niektórzy z Was kojarzą nazwę, a może macie ten krem? Jednak, że notkę piszę dla osób którzy nie mieli styczności z sudomaxem.Wyrażę swoją opinię.

Paczkę z kremem i próbkami otrzymałam chyba dzień po tym jak wyjechałam do Niemiec. Dopiero po przyjeździe zaczęłam go używać.
Krem sudomax mieści się w mocnym, szczelnie zapakowanym pudełeczku. Sudomax ma charakterystyczny zapach, którego nie potrafię opisać. Informacje z pudełeczka :

Hipoalergiczny i antybakteryjny krem dla dzieci i dorosłych.
Jeszcze lepsza ochrona i pielęgnacja delikatnej skóry 
Nie zawiera parabenów, sztucznych kompozycji zapachowych
i uczulającego alkoholu benzylowego.

... Krem działa łagodząco na skórę i tworzy barierę ochronną ... Krem może być stosowany do łagodzenia skutków odparzeń i odmrożeń, pielęgnacji skóry skłonnej do podrażnień i zaczerwień oraz skóry trądzikowej w celu zachowania  jej  dobrej kondycji i ochrony. Zawarty w kremie tlenek cynku posiada właściwości antybakteryjne i ściągające, odżywczy olej ze słodkich migdałów, dzięki zawartości cennych kwasów omega -6 i -9, wygładza i przywraca skórze równowagę lipidową. Pantenol przyspiesza jej regenerację, a lanolina działa zmiękczająco i wygładzająco. ... Przebadany dermatologicznie.

Moja opinia :
Krem sudomax stosowałam na różne krostki, które nie wiadomo skąd się pojawiły. Dzięki temu, że zastosowałam ten krem krostki zniknęły błyskawicznie. Długo nie trzeba czekać na efekty! Opakowanie jest strasznie wydajne. Używam jednej próbki, która jest bardzo malutka. Resztę próbek rozdałam znajomym, by przekonać ich do stosowania Sudomaxu. - Każdy mi zachwala ten produkt ; )

Mam nadzieję, że namówiłam Was do kupna tego kremu, który działa na wiele przypadków. 
Do kupienia tylko w aptekach.

You Might Also Like

35 KOMENTARZE

  1. ile kosztuje? ;)

    ReplyDelete
  2. drogi on jest ? : )

    ReplyDelete
  3. hmm. przydałbym mi się :)

    ReplyDelete
  4. ooo mam chęć go spróbować : D

    ReplyDelete
  5. miałam sudomaxa i świetnie się spisał :)

    ReplyDelete
  6. O. Spróbowałabym ;)
    A możesz mi powiedzieć ile to kosztuje ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 55 g kosztuje ok. 8 zł.
      A te większe 11 z groszami. Ale myślę, że wystarcza 55 g za 8 zł.
      A wydajny na kilka lat ; D
      Aż do stracenia ważności ;D

      Delete
  7. Kiedyś stosowałam ten krem , a polecił mi go lekarz mojej babci , która stosowała go na ranę po operacji ^^

    ReplyDelete
  8. U mnie podobnie jest z tym kremem, dobry jest ;)

    ReplyDelete
  9. zamiast sudomax powinno pisac cudomax :D fajny kremik ;]

    ReplyDelete
  10. Też nawiązałam współpracę z tą firmą ;)

    Chciałam zrobić z przezroczystą żyłką, ale mi się skończyła :(

    ReplyDelete
  11. Moja koleżanka go używa i też mówiła, że super. Chyba również się skusze po twoim poście.

    ReplyDelete
  12. wow! Ocena pozytywna;) Muszę go kiedyś wypróbować;)

    ReplyDelete
  13. Mam go i kupiłam w rossmannie, polecam :)

    ReplyDelete
  14. Mam nadziję, że u mnie też można go kupić, muszę kupić, bo mam na twarzy krostki (nie pryszcze) i żaden piling ani nic nie pomaga a mnie juz wkurzają :/, na pewno go kupię ^^

    ReplyDelete
  15. Niestety nie mam go i niestety nie kupię , ponieważ mam atopowe zapalenie skóry , która jest bardzo delikatna . Mój lekarz poradził mi DEXERYL jest drogi ok. 35 zł ale jeżeli któraś z dziewczyn ma bardzo wrażliwą i delikatną skórę bardzo dobrze nawilża ;d



    Mam do ciebie pewną prośbę oto link do mojego bloga :http://ame-kitti.blogspot.com/ . Proszę Cię abyś przeczytała post ' MĘTLIK' i pomogła mi , oczywiście dużo cię nie kosztuję tylko klika kliknięć ale dla mnie to dużo znaczy . Z góry serdecznie ci dziękuję ;**

    ReplyDelete
  16. też go mam i polecam! :D

    ReplyDelete
  17. taki tani i taki dobry? chyba musze sprobowac.


    www.alefazka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Oo, przydałby mi się taki. Muszę go koniecznie kupić. :D

    lilianka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. wiem co kupuję w przyszłym tygodniu juz ;D

    ReplyDelete
  20. szczerze to pierwszy raz o nim słyszę;)

    ReplyDelete
  21. coś w rodzaju sudocrem ? ciekawa jestem, może kiedyś przetestuje. :)

    Zapraszam i napisz jeżeli obserwujesz, rewanżuję się :)
    www.treasurre.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba tak, bo coś koleżanka mi mówiła ; )

      Delete
  22. Może kiedyś wypróbuję :)

    ReplyDelete
  23. hm... postaram się zapamiętać nazwę i może w przyszłości kupię, bo narazie nie mam problemu z różnymi krostkami, itd. ;)

    ReplyDelete
  24. Ciekawe... : )

    pzdr.

    ReplyDelete
  25. Chyba się na niego skuszę.. Po cenie zauważyłam że się opłaca w dodatku jak sama napisałaś jest wydajny. Będzie mi się śnił po nocach dopóki się nim nie posmaruję hahaha :D

    ReplyDelete
  26. O, chyba to ten środek mi polecałaś !? :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*