Sesja z Darią

Saturday, August 04, 2012

Cześć. Sorki, że ostatnio nie pisałam, tak to bywa jak się nie ma laptopa. Mam nadzieję, że już w poniedziałek moja ładowarka od laptopa dojdzie. ^^ Wczoraj byłam na sesji z Darią. Ogólnie spędziłyśmy świetny dzień. Tylko szkoda, że mama nie pozwoliła mi zostać na noc na działce xd haha ^^ No bywa...

Pozostawiam Was ze zdjęciami.

To tylko niektóre zdjęcia. W rzeczywistości mam ich znacznie więcej ; )

Które zdjęcia podobają Wam się najbardziej? ; >

Ja też muszę umówić się na sesję z Martyną - już miałam z nią 3 sesje. Może nie pamiętacie ; )
A dzisiaj leniuchuję sobie w domu. - Brakowało mi tego. xd Ostatnich dni dużo chodziłam, aż nogi bolały. ; p

` Miłego dnia ^,^

You Might Also Like

60 KOMENTARZE

  1. Świetne zdjęcia! Szczególnie podobają mi się 1 i 4 :) Pozdrawiam serdecznie, Optymistyczna

    ReplyDelete
  2. 1 i 5 strasznie mi się podobają :)

    ReplyDelete
  3. genialne zdjęcia.
    zapraszam do mnie . :)

    ReplyDelete
  4. Kiedy dodasz notkę z pocztówkami ?

    ReplyDelete
  5. słodkie zdjęcia :) podoba mi się to jak czytasz książkę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. grunt to pooglądać obrazki :) 1a wita :) lol.

      Delete
  6. świetnie wykorzystane lustro :)

    ReplyDelete
  7. Pomysłowe te zdjęcia :D :*

    ReplyDelete
  8. Genialne to lustro :P ale zdjecia ogólnie tak średnio mi się podobają.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie liczyłaś na nie wiadomo jakie profesjonalne zdjęcia bez użyciu lustrzanki? Brawo ; )
      Zrobiłam tyle ile mogłam ; >

      Delete
  9. większość mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  10. wszystkie są świetne : )
    masz piękne włosy :)

    ReplyDelete
  11. Ale twoja koleżanka ma dziwne włosy..
    A zdjęcia fajne :)

    ReplyDelete
  12. ale cudowne ma zdjęcia :)
    śliczna ona jest i cały czas inaczej ubrana !! :)
    najlepsze 2 zdjęcie :D

    ReplyDelete
  13. bardzo fajnie ci wyszło ;d

    ReplyDelete
  14. śliczna jest ta Daria ! ; D

    ReplyDelete
  15. Widzę, że zmieniłaś blog weś posty na lewą stronę będę wdzięczna

    ReplyDelete
  16. Fajne fotki <3
    ŚLICZNIE <333

    ReplyDelete
  17. Nowy wygląd ; O

    Ładne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  18. Pierwsza fotka jest super <3 I Daria jest Bardzo ładna :D

    ReplyDelete
  19. świetne zdjęcia ;)
    I nowy wygląd bloga ^^

    ReplyDelete
  20. Super zdjęcia! Śliczna! :♥

    ReplyDelete
  21. bardzo fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  22. jaki to aparat ? i czyj ?

    ReplyDelete
  23. bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  24. Kiedy dodasz listy już 5 dzień idzie.....

    ReplyDelete
  25. Świetne zdjęcia, szczególnie to trzecie ;d
    :))

    ReplyDelete
  26. wszystkie zdjęcia fajne :)

    ReplyDelete
  27. Bardzo ładne zdjęcia , jedynie nie podoba mi się zdj nr. 2 i 3 :)

    http://fashionable-worlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Fajne fotki , jaki aparatem robisz zdj. ?
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;*
    http://olsonki-naszamoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. jejku jakie fajne, pomysłowe zdjęcia ;) wszystkie są śliczne :)
    magdalenstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie http://worldd-fashionn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ładne te zdjęcia! Powinnaś częściej chodzić na sesje w roli fotografa :)

    ReplyDelete
  32. wszystkie zdjęcia są fajne! :)

    ReplyDelete
  33. DODAJ LISTY

    ReplyDelete
  34. Śliczna ta Twoja koleżanka. Ma ombre?

    ReplyDelete
  35. jakie ty ładne zdjęcia robisz! : )

    ReplyDelete
  36. śliczne zdjęcia <3
    zapraszam do mnie ^^

    ReplyDelete
  37. bardzo pogodne zdjecia:)

    ReplyDelete
  38. Cudne je masz <33 Kocham twój aparacik :D

    ReplyDelete
  39. Świetne zdjęcia, najbardziej mi się podoba zdjęcie z książką, w ogródku i z lustrem :D

    ReplyDelete
  40. To pierwsze zdjęcia zdecydowanie wygrywa :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*