Same pocztówki

Monday, August 20, 2012

Część ; * Dzisiaj czekało na mnie dosyć sporo pocztówek jeszcze ze strony o której kiedyś pisałam. ; )
Wysłałam nawet kilka sobie. Skoro była okazja to czemu by nie korzystać ; )


dzisiejsza poczta.
Dziękuję osobom, które pomyślały o mnie i wysłały kartkę ; )
 Tę kartkę sama sobie wysłałam. Paris *,*
. Eeee tam. Nic się nie stało, ze kaczki "pozdraiwają" ; D
Liczy się pamięć ; >
Bardzo fajna kartka <3 nbsp="nbsp" span="span">
Od najlepszej artystki *,*
 i ostatnia kartka, też sobie ją wysłałam ; )
ahhh to odbicie światła xd
 A tymczasem oglądam 90210 na FoxLife. ; )

Dzisiaj światowy dzień wyznawania miłości.
Kocham Was  

You Might Also Like

64 KOMENTARZE

  1. Zazdroszcze pocztówek ! : (
    Śliczna jest ta 5 i ta od sami ! : ) <3

    ReplyDelete
  2. ta z Vouge jest fajna!:)

    ___
    daj swój blog do oceny oceniamblogi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ee , ja też chce taką z widokiem z Paryża! :D
    Jest śliczna!

    ReplyDelete
  4. Kartki są świetne. ;)

    ReplyDelete
  5. też chcę jakiś słit opis nad pocztówką ;d

    ReplyDelete
  6. O! Nawet jakoś wyglądają te laleczki :D :* Chyba też do siebie powysyłam :D:D:D a co się będę :D :**

    ReplyDelete
  7. eee, jak w wysyłacie te pocztówki ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już nie są darmowe z tego co słyszę od każdego.

      Delete
  8. o nie :< no dobrze!:D

    ReplyDelete
  9. jak wysłać te pocztówki za darmo? bo mi wyskakuję, że mam zapłacić :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. No już niestety okazało się, że są płatne. Miały być do końca miesiąca darmowe. Trzeba było korzystać wtedy kiedy pisałam o tej stronce ; )

      Delete
  10. jakie piekne kartki!:D
    obserwujemy?:)

    ReplyDelete
  11. świetne zdjęcie z tą zakrywką do nikona ;)

    ReplyDelete
  12. piękne pocztówki ! :)
    Pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  13. ale śliczne kartki! :)

    ReplyDelete
  14. Fajne pocztówki.
    Najlepsze z wierzą i kaczkami xD

    ReplyDelete
  15. Fajne pocztówki :)
    A kto Ci powiedział, że jest Światowy dzień wyznawania miłości ? Ja :D

    ReplyDelete
  16. świetne ;D haha wysyłanie sobie pocztówek me gusta xD

    ReplyDelete
  17. Oo świetne pocztówki ;*
    90210 - ♥

    ReplyDelete
  18. a ja nie wiem jak wysłać ;/ ehhh

    ReplyDelete
  19. Pocztówki są świetne. Obserwuję twojego bloga jest świetny.

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ładne =3 Nie ma to jak sobie wysłać :D

    ReplyDelete
  21. Fajne pocztówki .
    Pewnie wiele osób cię juz zaprosiło , ale co tam ! :D
    zapraszam cię do zabawy , szczegóły u mnie na blogu .

    ReplyDelete
  22. jakie śliczne pocztówki!*-*
    Ps. Obserwuje:>

    ReplyDelete
  23. my Cb też kochamy ;*
    a pocztówki przepiękne ^^

    ReplyDelete
  24. Ile Ty już masz Tych pocztówek ; ) ? Je nie dostałam ani jednej ; (

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sporo, sporo ; >
      Trzeba było mi powiedzieć ;D
      Wysłałabym ; )

      Delete
  25. omfg, świetne pocztówki :D

    ReplyDelete
  26. Wow! Super są te pocztówki ile ja bym dała za dostanie chociaż by jednej takiej ślicznej. Dodaję do obserwowanych i zapraszam http://kimikano.blogspot.com/ :)!

    ReplyDelete
  27. moja kartka doszła śliczne je masz :)

    ReplyDelete
  28. Kiedy je wysłałaś ? w ile ci doszły ?
    Śliczne karteczki ;) Ale ta stronka już płatna ;)

    ReplyDelete
  29. Wydajesz mi się bardzo przesympatyczna osobą.
    colorsplace.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Zazdroszczę pocztówek, z jakiej to strony?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.touchnote.com/ ale już niestety płatne ; <

      Delete
  31. Mi wyświetla się na samym końcu że mam zapłacić ;/
    Jak wysłać za darmo?

    ReplyDelete
  32. Fajoskie. Mam pytania. Bo chcialam tez wyslac pocztowki z tej strony i jak to jest? Calkiem za darmo? Wpisuje adres i co? Jest jakis limit? Bo ja nigdy przez internet nic nie wysylalam i sie troche boje :/

    ReplyDelete
  33. Nie da rady za darmo. :C Jak da to wytłumacz, bo mi pisze ze musze wziąć kredyt, podac numer karty pin i 1,49 euro za jeden kredyt ;/

    ReplyDelete
  34. Fajne są te pocztówki. Ja też kilka dostałem od znajomych ;) Jak bym wiedział wcześniej o tej akcji to bym ci też coś wysłał :)
    Jednak dowiedziałem się o tym kilka dni przed jej zakończeniem

    ReplyDelete
  35. Świetne kartki! :D

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Super pocztówki !
    zapraszam na CassieKateKelly.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. super :) obserwujemy?

    ReplyDelete
  38. Hej! Niedawno wysłałam Ci pocztówkę, ale zamiast napisać PRZESYŁA napisałam ŻYCZY. Wybacz mi. ;)

    ReplyDelete
  39. Hej! Niedawno napisałam Ci pocztówkę, ale zamiast PRZESYŁA napisałam ŻYCZY. Wybacz mi ;)

    ReplyDelete
  40. ale śliczne pocztówki, ta z VOGUE najlepsza :)

    ReplyDelete
  41. Śliczne pocztówki. Obserwjemy?

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*