Sala samobójców

Friday, August 24, 2012

Cześć. Ostatnich dni się nudzę i nie mam nic ciekawego do roboty. Wiem, wiem. Marnuję wakacje. Wczoraj by chociaż nie siedzieć bez czynnie na internecie postanowiłam obejrzeć film, który kusił mnie od dawna. A mianowicie "Sala samobójców".  Jeżeli obserwujecie mnie na twitterze na pewno wiedzieliście prędzej, że go oglądałam. Polecam zaobserwowanie mnie. 

Obejrzyj na :

Tak, możecie sobie pomyśleć, że już nie taki nowy film, ale przez to, że go nie oglądałam wtedy gdy był taki 'szał' to postanowiłam obejrzeć teraz. I co mogę powiedzieć na ten temat? 

Na początku gdy włączyłam film myślałam, że zasnę. Jednak, że powoli zaczynałam się wczuwać w tę całą fabułę. Film zaczyna się od zbliżającej się studniówki. Po studniówce Dominik - główny aktor zaczął miewać pewne problemy w internecie. Zaczęto się z niego naśmiewać i każdego dnia na facebooku przybywały newsy o nim. Nie chcę pisać żadnego streszczenia filmu, bo to nie miałoby żadnego sensu. Nie musielibyście już wtedy po co go oglądać, a ja chcę Was tylko lekko wciągnąć w tę historię i zachęcić do obejrzenia. ... Coraz gorzej zaczyna się dziać kiedy Dominik zalogował się na portal - sali samobójców i poznał pewną dziewczynę. Chłopak zapadł w depresję. Po jakimś czasie uświadomił sobie, że życie jest piękne. Niestety na końcu filmu Dominik popełnia samobójstwo.

Film na prawdę smutny. Nie uświadomicie sobie tego, zanim go nie obejrzycie. Film godny uwagi. Wiele osób pisało mi, że w niektórych momentach napływają łzy do oczu. Prawda, niesamowite historie. Czytałam komentarze, że ten film jest taki ... 'życiowy'. Trafne określenie, zdecydowanie w 100 % się zgadzam. Nie miałam pojęcia, że kiedykolwiek może powstać tak przepiękny Polski film. Jestem pełna podziwu roli aktorskiej Dominika oraz doskonałości reżysera.

A teraz biorę się za oglądanie - Projekt X, zobaczymy jakie będą moje odczucia.

Salę samobójców zdecydowanie polecam. A jakie są Wasze odczucia po obejrzeniu tego filmu?

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. też chcę go obejrzeć.

    ReplyDelete
  2. sala samobójców jest mega!
    uwielbiam ten film.

    ReplyDelete
  3. nie przepadam za polskimi filmami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja w ogóle nie lubię Polskich filmów ale ten to jest świetny.

      Delete
  4. Fil świetny jest, ale bardzo smutny :(

    ReplyDelete
  5. Byłam na nim w kinie. :)

    ReplyDelete
  6. według mnie film jest cudowny!

    ReplyDelete
  7. oo sala samobójców :D jak wiesz JESZCZE nie oglądałam ;)

    ReplyDelete
  8. muszę go koniecznie obejrzeć!

    ReplyDelete
  9. nie oglądałam, ale byłam niedawno na Yumie. Yuma słaba, choć Gierszał jest według mnie naprawdę niezłym aktorem.

    ReplyDelete
  10. Byłam na tym w kinie, a potem ściągnęłam sobie z neta i oglądałam chyba z 10 razy <3

    PS. on nie umarł z głupiego powodu, tylko popełnił samobójstwo dlatego, że naśmiewali się z niego .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Albo Ty albo ja nie zrozumiałyśmy fabuły. Myślę, że on w końcu pokonał wszystkich i nie poddawał się. On nie chciał się zabić w jakimś czasie stwierdził, że życie jest piękne a umarł na moje z głupiego powodu. I całkowicie nieprzemyślanego. Tabletki wziął dla Sylwii nie dla siebie a przez to, że on był po piwie połknął je a potem znowu się napił. Myślę, że on wtedy nie wiedział co robi. On cieszył się, że pokonał strach przez tymi wszystkimi osobami w szkole, zmieniając wizerunek. Naprawdę myślę, ze to była głupia śmierć, że nie chciał się wcale zabić.

      Delete
  11. Ja się przymierzam do obejrzenia tego filmu. Już go ściągnęłam. Kolejny krok-obejrzeć. Morze uda mi się jutro ;)
    Zapraszam fraiselife.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Oglądałam już baaaaaaaaaaaaaaardzo dawno :) Potwierdzam świetny film :D

    ReplyDelete
  13. ciekawy blog! zapraszam do mnie.
    www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com
    obs!

    ReplyDelete
  14. Dominik jest taki śliczny :)
    teraz gra w Yuma i bardziej go lubie jako blondyna ;d

    ReplyDelete
  15. Jakub Gierszał naprawdę świetnie tutaj zagrał:)

    ReplyDelete
  16. Szczerzę mówiąc ja się bałam gdy oglądałam ten film, po 40 min nie wytrzymałam i wyłączyłam. Ale Dominik ładny ;)

    ReplyDelete
  17. Nie oglądałam Tej Sali samobójców. jakoś mnie nie ciągnie. :)

    ReplyDelete
  18. a moim zdaniem film mocno przereklamowany :)

    ReplyDelete
  19. Kocham ten film ♥
    Końcówka mnie zaskoczyła jak ta kolesiówa po tych paru latach wyszła z pokoju o_O
    Fajne było na studniówce jak się lizali trololo ♥ :D

    ReplyDelete
  20. Oglądałam, było warto, świetny film. Obserwuję cię na twitterze :)

    ReplyDelete
  21. Jakub Gierszał jest świetnym aktorem.

    //

    Nie moge się doczekać co napiszesz o wrażeniach z Projektu X :> Ja oglądałam już kilka razy :) Świetna rozruba ;D

    ReplyDelete
  22. Byłam na nim w kinie :) wtedy mi się spodobał,ale teraz zmiwnił mi sę gust i jakos mi nie leży :p Jako ,że jestem purystką,to musisz mi wybaczyc,ale naprawdę psze się razem :D

    ReplyDelete
  23. Byłam na tym w kinie, nawet fajny film ! : )
    Dominik jest śliczny ! *.*

    ReplyDelete
  24. Nie oglądałam, ale chyba oglądnę :)

    ReplyDelete
  25. ProjektX wymiata ^^, a sala samobójców jesli moge wyglosic wlasne zdanie mi jakos nie przypadla taka chaotyczna i nudna... jak dla mnie nie wypał :/ ale to tylko moje skromne zdanie ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sala samobójców jest dla osób które lubią przemyślenia, a nie .. zyją bo żyją. I to jest dla osób które są uczuciowe.

      Delete
  26. Przyznam, że jeszcze nie oglądałam, a może powinnam? ;> Projektu X też nie miałam okazji oglądać, nie lubię tego typu filmów ;> Ostatnio zaczytuję się co jest do mnie niepodobne, haha :) Dlatego polecam Ci książkę "Czerwień Rubinu", nie czytaj o czym jest, po prostu zacznij, a wciągnie Cię jak film ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że każdy powinien obejrzeć salę samobójców, by choć przez chwile zastanowić się nad sensem życia.

      Delete
  27. Jak widać obie inaczej odebrałyśmy ten film :)

    ReplyDelete
  28. oglądałam kocham ten film ; ) taki zyciowy

    ReplyDelete
  29. Nice blog!:) if you want you can check out my blog too http://skinnylove0.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  30. film jest genialny! uwielbiam go! :)

    ReplyDelete
  31. Uwazam ze to boski film!
    Najlepszy z polskiej produkcji ;)
    Bardzo podoba mi sie twoj blog!
    Obserwuje i zapraszam do tego samego!! :)

    ReplyDelete
  32. Oglądałam film, bardzo poruszający. Na koniec strasznie było mi żal rożowowłosej dziewczyny. Naprawdę wzruszający. :)

    ReplyDelete
  33. po obejrzeniu filmu byłam dość niespokojna i zastanawiałam się nad sensem , a potem nad swoim życiem . Tak więc wzbudza do przemyśleń ;)

    Projekt X też oglądałam . Moim zdaniem film słaby . Owszem , tematyka ciekawa i nieczęsta , ale wykonanie moim zdaniem jest dość dziwne... ogólnie film średnio mi się podobał :)

    ReplyDelete
  34. ja jeszcze nie widziałam, ale się przymierzam

    ReplyDelete
  35. Sama go jeszcze nie oglądałam i w końcu muszę się za niego wziąć. Teraz mam fazę na oglądanie Harrego Pottera : > hahah ;)
    + może obserwujemy? Zapraszam do mnie i pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  36. ja ogl juz dawno i rowiez polecam ;))
    no z checia ;D
    szkoda ze tak daleko ;C ;**

    ReplyDelete
  37. Byłam na Sali Samobójców w kinie i muszę powiedzieć, że film zrobił na mnie wrażenie, szczególnie końcówka! Przez chwilę siedziałam jak wryta i czekałam, aż jeszcze się coś wydarzy. Nie możliwe, to już koniec...? :D
    A Projekt X też oglądałam i bardzo mi się podobał, polecam :]

    ReplyDelete
  38. Oglądałem całkiem niedawno. Jest naprawdę świetny. Daje dużo do myślenia tak samo jak niektóre wypowiedzi.

    ReplyDelete
  39. Oglądaaałam dużo razy ten film . kooocham go ! ♥. Tylko szkoda , że na końcu smutny ; ccc

    ReplyDelete
  40. świetne blog :) dopiero zaczynam, więc dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
  41. Obejrzę niedługo, bo mam na płycie, a ani razu nie obejrzałam pomimo chęci :3

    ReplyDelete
  42. dlaczego napisałaś końcówkę filmu ? to nie fair w stosunku do osób które jeszcze nie oglądały ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie fair? ; D
      To jest moja recenzja i tak starałam się napisać najmniej jak mogłam. Nie powiedziałam w jak popełnił samobójstwo i każdy kto nie oglądał tego filmu słyszał, że popełnił samobójstwo. Jednak, że ja byłam ciekawa całej reżyserii i musiałam go obejrzeć, choć wiedziałam, że końcówka jest smutna. I to jeszcze nie jest koniec filmu bo wydarzyło się jeszcze coś ważnego. Film kończy się w inny sposób.

      Delete
    2. no tylko szkoda że większość czytelników czyta komentarze i wyżej spierałaś się z jakąś dziewczyną i TAM NAPISAŁAŚ JAK POPEŁNIŁ SAMOBÓJSTWO ....

      Delete
    3. To nie moja wina, ja tematu nie zaczęłam. ; )
      Jak tak sądzicie to przepraszam ; >

      Delete
  43. Cytuję "Ja mam inne odczucia. Przecież on w końcu uświadomił sobie, że życie jest skarbem. I ja twierdzę, że on pod wpływem alkoholu nieświadomie popełnił samobójstwo, łykając tabletki. " . Też tak myślę. Ponieważ gdy spotkał tą dziewczynę i ją pocałował (zakochał się ) uświadomił sobie że ma dla kogo żyć . Wcześniej nie spotkał jej w tym klubie i dla tego łyknął te tabletki popijając , bo myślał że go oszkukała. Tak czy inaczej myślę tak jak ty : )

    ReplyDelete
  44. uwielbiam ten film <3 zgadzam się z Twoimi słowami (cytuję): ,, Nie miałam pojęcia, że kiedykolwiek może powstać tak przepiękny Polski film. "
    Project X też jest fajny ;*

    ReplyDelete
  45. nie lubię go, nie podobał mi się - spodziewałam się czegoś więcej

    ReplyDelete
  46. Sens życia dopiero widać w filmie "Sztuka dorastania" ;]

    ReplyDelete
  47. Oglądałam "Salę Samobójców" nie jeden raz i zawsze chciało mi się płakać. Film po prostu świetny.

    ReplyDelete
  48. film jest zajebisty !! jeden z lepszych polskich filmów :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*