Projekt X

Saturday, August 25, 2012

Wczoraj obejrzałam projekt X. Niektórzy z Was nie mogli doczekać się mojej recenzji na temat tego filmu. Raczej to moje krótkie streszczenie ; D

Film projekt x okazał się naprawdę świetnym filmem.
Zaczęło się niewinnie. Dwaj koledzy głównego bohatera, postanowili urządzić mu imprezę na 17 urodziny, gdy jego rodziców nie będzie w domu. On sam jednak nie sądził, ze ktokolwiek przyjdzie ponieważ nie był duszą towarzystwa. W trójkę pojechali do dilera i na żarty na imprezę ukradli mu krasna. Jego koledzy wszędzie rozgłosili tę imprezę. Miało przyjść góra 50 osób, przyszło znacznie więcej. Niestety wszystko zaczęło wymykać się spod kontroli, policja, narkotyki, zniszczone rzeczy w domu. Główny bohater naprawdę przejmował się całą sytuacją ale koledzy go uspokajali, że do powrotu rodziców uda im się wszystko uprzątnąć. Już w połowie filmu sytuacja nie była najlepsza. Jednak, że całe towarzystwo świetnie się bawiło. W końcu po raz drugi zjawiła się policja. Zjawili się również reporterzy. W końcu mężczyzna, któremu chłopacy ukradli krasnala (w którym było mnóstwo towaru, a oni sami o tym nie wiedzieli ) przyszedł i zaczął wszystko podpalać. Cała okolica płonie. W pewnym momencie uzbrojony w broń palną człowiek, sam się podpalił i uciekł do domu solenizanta i dom w części spłonął. Głownie na imprezie było podobno kilka tysięcy osób. W końcu trzej koledzy stali się legendą imprez i osiągnęli popularność w szkole, ale każdy poniósł konsekwencje.

Polecam ; )

Ale się nudzę! -,-

Miłego dnia! ; >

You Might Also Like

72 KOMENTARZE

  1. Sądziłam, że ten project x będzie zabawny i pełny niespodziewanych wydarzeń, ale nie sądziłam, że aż tak ;) Aż z ciekawości sobie obejrzę, a ja polecam "Kochanie, poznaj moich kumpli". Dzieją się w miarę podobne rzeczy, ale na weselu w Australii. Zapraszam również do mnie, mam nadzieję, że Ci się spodoba. ;) modne-ciuszki.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. oglądałam, świetny film ♥

    ReplyDelete
  3. zaczynam oglądać teraz ;)

    ReplyDelete
  4. koniecznie muszę obejrzeć :)

    ReplyDelete
  5. nie oglądałam bo jakoś mnie nie zaciekawił ;)

    ReplyDelete
  6. Hej
    Jak wysłać pocztówkę, bo teraz się wyświetla, że trzeba wpisać facebookowego przyjaciela czy jakoś tak?

    Pomóż, chcę ci wysłać pocztówkę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nieee. No normalnie adres wpisujesz ; )

      Delete
    2. Zobacz co mi się wyświetla: http://tinypic.pl/5c1lwswz4yvk KLIKNIJ W TEN LINK TAM JEST SCREEN :)

      Delete
  7. Oglądałam. Bardzo mi się spodobał ;p

    ReplyDelete
  8. świetny film a co lepsze teraz organizowane są imprezy o tej tematyce :)

    ReplyDelete
  9. nie miaąłm okazji obejrzeć ;)

    ReplyDelete
  10. Chciałabym takie 17 urodziny jak w Projekcie X ;P

    ReplyDelete
  11. Wydaje się ciekawy ;)

    ReplyDelete
  12. filmu nie oglądałam i poraz pierwszy o nim słyszę:)

    ReplyDelete
  13. Oglądałam, świetny :D
    Pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  14. Oglądałam . Super film ♥. Hahaha zaćpane oczka Thomasa na dachu jego domu - Bezcenne xd.

    ReplyDelete
  15. Oglądałam początek , i stwierdziłam że to nie mój typ filmu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Filmów nie ocenia się po pierwszych kilku minutach ... ; )

      Delete
  16. również bardzo podobał mi się ten film, chociaż przyznajmy szczerze, jest mało realistyczny :)
    również podoba mi się Twój blog, więc z przyjemnością go zaobserwuję, pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mało realistyczny chyba dla Polaków ;D
      U nas nie ma gdzie zorganizować takiej imprezy ; >

      A tam jak najbardziej realistyczne i na dodatek film nakręcany podobno na faktach. ; )
      Więc jak najbardziej realistyczny ; D

      Delete
    2. Tak, film jest oparty na faktach ; ) Oglądałam, początek mnie zniechęcał, ale postanowiłam oglądać dalej i film, jak dla mnie, świetny ; )

      Delete
  17. Jeszcze nie obejrzałam tego filmu , ale czytając twoją recenzję chyba jednak się skuszę ;)

    ReplyDelete
  18. hmm recenzja to nie to samo co opisanie filmu krok po kroku, ale zgadzam się film warty obejrzenia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie opisałam krok po kroku. Ja dodałam streszczenie krótkie. Gdybym opisała krok po kroku to przedstawiłabym cały film i notka była by mega długaśna. ; >

      Delete
  19. haha, każdy oglądał a ja nie, w sumie nie kręci mnie taka tematyka :D

    ReplyDelete
  20. Ten film jest genialny ! :D:D

    ReplyDelete
  21. A ja dzisiaj oglądałam Vicky Cristina Barcelona, też fajny ^^

    ReplyDelete
  22. Oglądałam i bardzo mi się podobał. ;)

    ReplyDelete
  23. oglądałam i bardzo mi się podobał. ;)

    ReplyDelete
  24. Koniecznie muszę obejrzeć. :) Z tego twojego opisu, wynika, że może być naprawdę fajny.

    ReplyDelete
  25. oglądałam kiedyś z chłopakiem i przypadł nam do gustu. Jest lekki i zwyczajnie robi wrażenie :))

    ReplyDelete
  26. Jakoś nie mogę się zabrać za obejrzenie go :D

    ReplyDelete
  27. Łaaa.. ten film jest wyczepisty ; )
    Zapraszam do mnie : http://forever-young112.blogspot.com/
    Dużo nowych postów liczę na komentarze; )

    ReplyDelete
  28. Ten film jest BOSKI ! Chętnie obejrzę drugi raz !
    Świetny blog, obserwuję i liczę na wzajemność

    http://wekablogpf.blogspot.com
    Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  29. świetna recenzja;D pozdrawiam;d

    ReplyDelete
  30. Fajny film z tego co piszesz. :D Chyba skuszę się go obejrzeć :)
    Ciekawy blog. :3
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://red-rock-smail.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Film jest świetny ! ;)

    ReplyDelete
  32. obserwuję xd jest naprawdę fajnie i ciekawie :)
    http://eatlovefreak.blogspot.com/ <- zapraszam!!!!!!!

    ReplyDelete
  33. oglądałam, film jest świetny :)
    +zapraszam na Rozdanie :D

    ReplyDelete
  34. Oglądałam. Świetny film ;] Costa i JB wymiatają! Końcówka najlepsza :D Daję 10/10

    ReplyDelete
  35. tak, też polecam !!! świetny film :D

    ReplyDelete
  36. oglądałam , film - mega wręcz zaje***** ! ^^

    pozdrawiam i zapraszam ! :)

    ReplyDelete
  37. oglądałam, mega impreza :D

    ReplyDelete
  38. oglądałam ;D również mi się podobał !!

    ReplyDelete
  39. Oglądałam. Świetny
    Obserwuje i liczę na wzajemność...
    xoxoiamlola.blogspot.com
    Zapraszam:)

    ReplyDelete
  40. oglądałam już go dawno temu ;p
    bardzo fajny ;p

    ReplyDelete
  41. Ogladalam i musze przyznac ze film jest swietny !

    Mozna sobie nim poprawic humor :)

    ReplyDelete
  42. Zbieram się do obejrzenia tego filmu :)

    ReplyDelete
  43. Uwielbiam ten film ♥

    ReplyDelete
  44. świetny film <3 oglądałam 2 razy ^^

    ReplyDelete
  45. oglądałam. Matko, kto to wymyślił

    ReplyDelete
  46. dziękuję ślicznie :)

    ReplyDelete
  47. Tak film jest świetny!

    Zapraszam do mnie tojaimojswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. uwielbiam ten film :)

    zapraszam do mnie ;*

    http://martistyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Oglądałam, świetny film! :D

    ReplyDelete
  50. Hejka . ! Masz fajnego, ciekawego i interesującego – naprawdę - bloga !
    Jeśli chcesz możemy pododawać się do obserwowanych :] { nie to nie jest gra , albo „coś” . Po prostu podoba mi się Twój blog , może spodoba Ci się mój .? }
    Odpisz w komentarzu na moim blogu czy tak czy nie : ] Zapraszam do komentowania !
    * Blog niestety jest chwilowo zawieszony , ale my wciąż żyjemy : )

    http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    + Proszę odpisz na moim blogu bo pewno nie zapamiętam adresu Twojego : ) Pozdrawiam .

    ReplyDelete
  51. jeszcze nie ogladalam ale mam zamiar :D
    obserwuje i zapraszam :D

    ReplyDelete
  52. Oglądałam, mega film :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*