Po spotkaniu

Monday, August 06, 2012

Cześć, cześć.  Dzisiaj z rana byłam na sesji z Martyną. Nie mam pojęcia jak wyszły, bo jeszcze nie otrzymałam, żadnych zdjęć. Większość jest mojego psa. Mam nadzieję, że zdjęcia będą okej.

Jednak o 13 pojechałyśmy do Chełmna spotkać się z czytelniczkami bloga. Julią i Patrycją.

Porobiłam trochę zdjęć Patrycji a Wera Julii. ; ) Później poszłyśmy poszłyśmy na pizzę. Tzn. ja z Julią zamówiłyśmy pizzę a Wera z Pati zamówiły lody.

Pati - zdjęcia robione przeze mnie ; )
A zdjęć Juli nie mam ale zapraszam Was na oby dwa blogi dziewczyn

Pati ; >
http://likeefashion.blogspot.com/
Julia ; )
http://about-me-julia.blogspot.com
Byłoby miło gdybyście się dodali do obserwatorów ; >

A teraz zapraszam Was na tinychat ze mną. Możecie ze mną porozmawiać, ale tym razem bez kamerki, bo przez Wery kota jestem spuchnięta - alergia. (tzn. oko mi spuchło ; D )

` Ahh chcę już zdjęcia od Martyny! ^^

PS  zapraszam też na bloga Wery ; p

You Might Also Like

49 KOMENTARZE

  1. Też chciałabym spotkać się kiedyś z moimi czytelniczkami :)

    ReplyDelete
  2. ładna jest :3 to drugie zdjęcie *-*

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  4. kiedy dodasz listy?

    ReplyDelete
  5. Fajnie, że masz czytelniczki tak blisko swojego miasta ;)

    ReplyDelete
  6. moja imienniczka i bardzo ładna :)

    ReplyDelete
  7. Zostałaś u mnie oTAGowana, zapraszam :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładna ta Pati :)

    ReplyDelete
  9. To zdjecie w sepii jest hipnotajzing :D

    ReplyDelete
  10. nowy nagłówek widzę ;d

    ReplyDelete
  11. Świetne te zdjęcia :)

    ReplyDelete
  12. pierwsze zdjęcie♥
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  13. ale jesteś śliczna ;3

    ReplyDelete
  14. śliczne, klimatyczne zdjęcia ;)
    pozdrawiam i zapraszam ponownie do mnie - nowa notka :D

    ReplyDelete
  15. ładne zdjęcia ;) Pozdrawiam Aga. ;)

    ReplyDelete
  16. Super, podoba mi się. Już obserwuję blogi dziewczyn. Pozdrowionka ;**

    ReplyDelete
  17. Śliczna ta Pati < 3
    Słodziutka ;*
    Zazdroszczę ci tylu czytelników. : *


    pozadrawiam , Emilia.
    welovebaranowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia ♥

    Zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  19. śliczne !
    zapraszam: colorsplace.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjęcia ♥.♥


    ___________________________________
    Zapraszam do siebie ♥
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    Ps. Komentarze mile widziane ^^

    ReplyDelete
  21. piękne ♡

    www.imaurore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. fajne są takie spotkania ;)

    ReplyDelete
  23. śliczne zdjęcia jak i modelka :D ♥
    obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  24. Ale kot fajny był, tylko ryjek trochę miał straszny. xd

    ReplyDelete
  25. czytam bloga pati ,a zdj, super,
    Też chcę się z wami spotkać ;))

    Niestety ja z Okolic wrocka ;(

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*