Po 19

Tuesday, August 14, 2012

Cześć kochani *,* Dzisiaj po 19 wyszłam z Weroniką na dwór. Nie wiedziałyśmy gdzie iść i poszłyśmy na ławki, usiadłyśmy i postanowiłyśmy znowu nagrać filmik. Postanowiłyśmy, że zawsze coś będziemy dodawać. Mam nadzieję, że filmiki Wam się podobają. Jeżeli nie to nie musicie tego komentować negatywnie. Nie karzemy oglądać tego każdemu. ^^ Nie mam za bardzo zdjęć z dzisiaj. Odwdzięczam się filmikiem ; )


Ten sweterek jest koloru ceglastego, nie czerwony jak na zdjęciu - C&A
Grrr... sowa mi się zagięła xd
Zapraszam do obejrzenia ; )

You Might Also Like

70 KOMENTARZE

  1. Słodki sweterek :3

    zapraszam do mnie :)

    http://welcometoreality-itfuckingsucks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetne masz włosy *.*

    ReplyDelete
  3. Spoko filmik ;p
    Zapraszam do mnie;)

    ReplyDelete
  4. Witajcie Robaczki :) Nie wiem po czym jestem tak zmęczona, codzinnie chodzę spać o 22 i dalej się nie wysypiam

    Sweetheart

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ; >
      Ja chodzę spać ok. 2 i śpie tak do 11-12 ;D
      Jestem wtedy wyspana ; >

      Delete
  5. lubię Wasze filmiki :)

    ReplyDelete
  6. Świetny jest ten sweterek :)

    ReplyDelete
  7. ładny ten sweterek : )

    ReplyDelete
  8. Ładny ten sweterek. :)

    ReplyDelete
  9. Cudny sweterek :P
    Za ile go kupiłaś ? I czy jest jeszcze ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten również kupiłam w Niemczech w lipcu i na pewno nie ma, bo jak byłam w galerii w Polsce to w C&A były już inne towary ; >

      Delete
  10. sweterek jest śliczny:)
    a filmiki dobre są:D

    ReplyDelete
  11. Śliczny sweterek. Ja jestem w trakcie poszukiwania jakiegoś sweterku bo nie ukrywajmy, że robi się coraz zimniej :D A co do filmiku na pewno obejrzę, zawsze jest to jakieś urozmaicenie bloga ;))

    ReplyDelete
  12. So beautiful post! You look amazing!

    Thank you so much for your lovely comment!

    HAPPY DAY!

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  13. filmik fajny :)
    sweterek również

    ReplyDelete
  14. ładnie : )
    ja lubię wasze filmiki ^^

    ReplyDelete
  15. Pytanko mam. ;D
    Jak zrobiłaś to okienko do zadawania pytań??
    Będę wdzięczna jak odpowiesz na moim blogu http://badztajemnica.blogspot.com/
    pozdrawiam kaama. ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wejdź w ustawienia na asku i tam jest takie coś jak 'widget', klikasz tam i wybierasz wielkość, kolor ; >

      Delete
  16. świetny masz ten kolor włosów !

    ReplyDelete
  17. bardzo ładnie :)
    filmik ciekawy :)

    ReplyDelete
  18. ślicznotkaaa ;* już idę zobaczyć filmik ;P

    ReplyDelete
  19. wloosy <3
    hhahaha ale wam sie nudzilo ;)
    a Ty probowalas ShinyBox ? u mnie o tym notka, prosze o pomoc ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Próbowałam. W jeden dzień zapraszałam znajomych, ale potem nie chciało mi się już ; )

      Delete
  20. haha.. filmik bardzo pozytywny.! :)

    ReplyDelete
  21. hehe, najlepsze to z tym mostkiem ;)
    Współczuje Weronice, musiało boleć xd

    ReplyDelete
  22. Co jak co ale ombre masz cudne, wiesz?

    ReplyDelete
  23. Fajnie Ci w tych okularkach ;d

    ReplyDelete
  24. sliczny sweter i fajny filmik :)
    obserwuje :)

    ReplyDelete
  25. świetne ombre.;) I sweterek.;)

    ReplyDelete
  26. Fajnie Ci się końcówki ze sweterkiem komponują ^^

    ReplyDelete
  27. fajny filmik, ale tylko siebie pokazujesz, czemu nie pokazecie weroniki? licz sie z tym ze to wasze filmiki nie jej, lubie was obydwie i obydwie jestescie sliczne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślisz, że nie chciałam jej pokazywać? ; D
      Niestety ona nie chciała ponieważ twierdziła, że wygląda tragicznie .. z czym się oczywiście nie zgadzam ale okej ;D

      Dziękujemy ^^

      Delete
    2. aha, spoko. nie chciałem żeby to był jakiś negatywny komentarz, tylko tak po prostu

      Delete
    3. Nie uznałam tego za negatywny komentarz. ; *

      Delete
    4. okej spoko :) :* :*

      Delete
  28. podobaja mi się te rozjasnione koncowki:)

    ReplyDelete
  29. świetny filmik :D zapraszam :*

    ReplyDelete
  30. jakie Ty masz super włosy!!

    ReplyDelete
  31. Śliczny sweterek i cudne włosy! :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ten sweterek wygląda fenomenalnie:)

    ReplyDelete
  33. śliczny sweterek i okulary :)

    ReplyDelete
  34. Fajne zdjęcia. Ombre hair też na prostych włosach fajnie u Ciebie wygląda :D

    ReplyDelete
  35. ta fryzura coś Ci chyba nie wyszła co? hehe. za mało pomalowałaś te końcówki tak zdaje się mojej cioci- fryzjerce.. no ale jeśli Ci sie podoba to najważniejsze. ;)) a takie małe pytanko - czemu ciagle chodzisz teraz w tym nerdach? ;oo :pp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cześć ; )
      Dla Twojej świadomości chciałam dokładnie taką długość końcówek, bo ogólnie samemu się decyduje jak i jaką ilość włosów chce się malować.

      Mała odpowiedź - Nie chodzę w nich wciąż O.o
      Z 3 razy pod rząd byłam i to przestępstwo? ; O

      Sory nie wiedziałam, zamknij mnie do aresztu za noszenie okularów...

      Delete
  36. "Weronika lubi rzucać końmi o ścianę" - ta kwestia zawładnęła moją psychiką.

    ReplyDelete
  37. You actually make it appear so easy along with your presentation however I
    in finding this matter to be really something that I feel I would
    by no means understand. It kind of feels too complex
    and extremely huge for me. I'm taking a look forward on your subsequent submit, I'll attempt to get the grasp of it!


    My homepage ... kitchen home improvement ()

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*