Park

Sunday, August 19, 2012

Cześć kochani ♥ Pisałam Wam, ze Wera mnie wyciągnęła na dwór. Nawet to dobrze, nie marnuję wakacji aż tak bardzo ; ) Głównie usiadłyśmy w parku, w cieniu. Na słońcu nie dało się dzisiaj wytrzymać. Ubrałam i tak najlżejszą bluzkę by się nie zgrzać. Do tego całkiem przypasowały się moje okulary, które miałam dzisiaj pierwszy raz ubrane. Są świetne tyle, że mają niezłą rysę od drugiej strony. Na szczęście nie widać i jest okej. Z resztą majątku na nie nie wydałam. Zdjęć dużo nie mam ale chociaż kilka jest, do ubarwienia notki ; )

bluzka/ okulary - New Yorker
Ze zdjęć to tyle. Mówiłam, że nie mam ich dużo. Ale mam nadzieję, że to nic nie szkodzi. Ważne, ze notka nie jest taka pusta. I tak wiecie, że robię zdjęcia zawsze z myślą o Was. 
Obecnie sobie siedzę na asku. Chcecie zaobserwować co tam się dzieje? Śmiechu warte ; ) 
Nie mam za złe pewnej dziewczynie, że jest dla mnie nie miła. Jak lubi, to niech próbuje się kłócić do śmierci. Niektórzy ludzie naprawdę mają ciekawe hobby : kłótnia. 
Hmmm tak też okej. Jeżeli odpowiedziałam Wam kochani kiedyś niemiło na asku to wybaczcie. Taka presja tam panuje, że nie dało się wytrzymać. Było kilka niemiłych sytuacji po czym byłam zdenerwowana. Przepraszam. Jeżeli sądzicie, że jestem straszną wiedźmą, to myślcie tak sobie, lub poznajcie mnie. Osoby które piszą ze mną na gg, mówią mi takie miłe rzeczy. Wtedy jest miła atmosfera, co oczywiście bardzo lubię. Nie gryzę piszcie, jeżeli chcecie ze mną pisać. Tam nigdy nie mam złego humoru. Tam właśnie uwielbiam siedzieć, bo najwięcej osób do mnie pisze doceniając mnie. Z resztą wspieramy siebie na wzajem. To fajna sprawa. Nie bójcie się mnie, nie jestem taką złą czarownicą jak to piszą na asku. Ale jak chcecie to możecie w to wierzyć. ^^ Nie zabraniam Wam nie lubienia mnie. ; ) Wiem, że każdy jest przez kogoś nie lubiany i do nikogo nie mam o to żalu. Ja całego świata też nie wielbię ; )
 
gg - 36614608

` Bye, Bye ; * Byłoby miło gdybyście przeczytali to co do Was napisałam pogrubionym drukiem. Nie piszę tego dla siebie. To takie małe wyjaśnienia ; )

You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. huhuh :D przeczytałam wszystko ^^
    świetne zdjęcia jak zawsze, zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  2. śliczne zdjęcia, świetne okulary :) na asku widziałam :D

    ReplyDelete
  3. Ach ta Wera :) Swietne fotki!

    ReplyDelete
  4. Pokazałaś zdecydowanie klasę na asku. Szacun

    ReplyDelete
  5. Świetne masz te okularki ;)

    ReplyDelete
  6. wiesz nie dziwie się tez czasem nad sobą nie panuję
    ale trzeba wyluzowac bo przecież zawsze znajdzie się ktoś to będzie chciał ci dogryźć :)
    fajne foty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, dlatego ta sprawa mnie nawet uspokoiła ; )
      Kiedyś byłam bardziej wstrząśnięta jak ktoś był dla mnie chamski. Teraz nad tym panuję, nawet mam ubaw ; )

      Delete
  7. Dziękuję ;) OKULARY <3

    ReplyDelete
  8. Świetne okulary <3 a co do kłótni to masz rację ludzie naprawdę nie mają nic lepszego do roboty. Zawsze jest ktoś kto zazwyczaj zazdrości ;)
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  9. Zdecydowanie potępiam zachowanie hejterów -,-
    Nie znają cię a oceniają , jeśli żebyś robiła z siebie jakąś panne z wyższych swer , ale jesteś miłą normalną dziewczyną . Która wie jak zachować się w danej sytuacji i co napisać . Po przeczytaniu tej całej kłótni na asku można stwierdzić że na pewno jesteś mądrzejsza od panny Klaudii , twoje odpowiedzi były jasne , konkretne , zrozumiałe i przede wszystkim "grzeczne" .Nie przejmuj się ludzmi którzy ci zazdroszczą .

    Zdjęcia piękne ;*

    ReplyDelete
  10. każdemu czasem zdarzy się po prostu nie wytrzymac z emocjami, i to wcale nie znaczy że jesteś jakąs straszną wiedźmą :D i świetne okulary :D

    ReplyDelete
  11. każdemu czasem zdarza się nie powstrzymac emocji i to wcale nie znaczy że od razu jesteś jakąś straszną wiedźmą :D i świetne okulary :D

    ReplyDelete
  12. Myślałam , że będzie mniej zdjęć : )) .

    ReplyDelete
  13. rozumiem Cię, ponieważ też mam konto na asku. :)
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcia :D I chyba jak pójdziemy do szkoły będzie jeszcze cieplej ! XD

    ReplyDelete
  15. Piękne zdjęcia : )

    http://vanilias.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia. Ja nienawidzę kłótni.. Ja tam nic do cb nie mam, lubię cię i czytać twojego bloga. ;) Myślę, że niektórzy robią to z zazdrości.

    ReplyDelete
  17. Dlatego właśnie nie lubię tych portali z pytaniami i nie mam zamiaru takich zakładać. Nie powinnaś się przejmować bo czym stajesz się "sławniejsza" tym więcej ludzi zaczyna Cię nie lubić. Głowa do góry i nie przejmuj się tym ;)

    ReplyDelete
  18. Fajne buty :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. podoba mi się tu u ciebie :) obserwuje :)

    ReplyDelete
  20. miły blog :) obserwuję :)

    ReplyDelete
  21. Fajne okulary :) Niektóre osoby już takie są i trzeba jakoś z tym żyć. Zawsze wśród nawet najlepszych znajomych znajdzie się ktoś kto jest fałszywy.

    ReplyDelete
  22. nie było ci zagorąco w spodniach ? ; o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Było ciepło, ale jak widać nie spaliłam się ; )

      Delete
  23. Naprawdę Cię rozumiem, każdy czasem kiedy jest zdenerwowany nie może być dla każdego miłym. :)

    ReplyDelete
  24. genialne masz te okulary! Zapraszam do mnie, szafa-adki.blogspot.com . Obserwujemy? ;>

    ReplyDelete
  25. ojej ale ty masz śliczne włosy < 333

    ReplyDelete
  26. Uwiellbiam kłótnie szczególnie z ketchupem :P

    ReplyDelete
  27. swietne zdjecia, i dobrze ze dajesz rade. tak trzymaj ! ;)

    ReplyDelete
  28. takie portale typu ask czy formspirng tylko generuja niezdrową atmosfere, dlatego z nich nie korzystam :P. bardzo ładne masz włoski :)

    ReplyDelete
  29. świetne te okularki ;) obserwuję już jakiś czas i liczę na to samo :* dooms-ka.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Pasują ci takie okulary :)

    ReplyDelete
  31. hej mam pyt. w jakim prog. kom. robiłaś ten nagłówek na bloga :) ?

    ReplyDelete
  32. Na pewno niedlugo napisze do Ciebie i bede obserwowac na asku :)

    ReplyDelete
  33. Ciekawe czy gdyby mieli powiedzieć Ci to w twarz, nie zasłonięci dopiskiem Anonim, czy nickiem to by się odważyli. Założę się że nie. Tchórzostwo i tyle.

    ReplyDelete
  34. nie marnuj wakacji ! nie pozwalam ci :3

    ReplyDelete
  35. Fajne fotki:)
    Zdjęcie z okularami jest super;D

    ReplyDelete
  36. Jessika proszę cię nie przejmuj się hejterami, oni po prostu są głupi i nic z tym nie zrobimy. U mnie na blogu wyraźnie ludzią się nudzi. :D


    Konkurs fotograficzny na moim blogu, zapraszam:
    http://sweet-girl-nati.blogspot.com/2012/08/konkurs-fotograficzny-moje-wakacje.html

    ReplyDelete
  37. Jessiko Ty wiedźmo ;* pięknie wyglądasz ^^

    nie przejmuj się tymi hejterami. na świecie istnieje jeszcze więcej idiotó ( np. moja siostra) ;D

    podoba mi się to przedostatnie zdjęcie <3

    ReplyDelete
  38. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    ReplyDelete
  39. Ślicznie wyglądałaś :)

    ReplyDelete
  40. Niby gorąco a w spodniach...

    ReplyDelete
  41. uwielbiam twoje włosy ;D!!

    ReplyDelete
  42. Ślicznie wyglądałaś .. świetne masz te okularki nie mówiąc nic o włosach :)
    Hejty bywają irytujące :///

    ReplyDelete
  43. Takie osoby są żałosne :)

    ReplyDelete
  44. Kochana, przez tanie okulary popsujesz sobie oczy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przez okulary przeciwsłoneczne? ; )
      Raczej one chronią a nie psują oczy ; >

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*