Oryginalne

Monday, August 13, 2012

Witajcie. Dzisiaj nie wiem czy ruszę się z domu. Nie mam chęci ale może odwiedzę babcię pod wieczór, gdzie przyjechała moja kuzynka na kilka dni.

Czy wiecie może o istnieniu stronki http://samsungsharegreatmoments.touchnote.com/?
Jeżeli nie to zaraz Wam opowiem. Jest to stronka sponsorowana przez igrzyska olimpijskie. Można tam wysyłać normalne pocztówki, całkowicie za darmo! Akcja trwa jedynie do końca miesiąca. Na prawdę warto. Ja wysłałam wiele pocztówek do moich czytelników, o których od razu pomyślałam. Mam nadzieję, że skorzystacie z tej stronki na prawdę warto ^^ Trzeba się tam zarejestrować ale bez obaw.
Ja jestem tam zalogowana i mi się nic nie stało. ; )

Dzisiaj doszły moje pocztówki do innych. Bardzo mi miło, że spodobała Wam się pocztówka.
Ja sama sobie wysłałam jedną na próbę.

Z moim synusiem ♥
A tutaj pocztówka od GumiJagody
Dziękuję ; )

Miłego dnia!

* Wysyłało te pocztówki na prawdę wiele osób i nikt za nie nie płacił. Kartki darmowe tylko do końca miesiąca, potem płatne! 1,49 $ lub inna waluta za kartkę*

You Might Also Like

87 KOMENTARZE

  1. o moja pocztówka :D ja jeszcze powysyłam trochę ich ;d

    ReplyDelete
  2. Ale fajna sprawa! Trochę sobie powysyłam :D

    ReplyDelete
  3. Dzisiaj właśnie dostałam pocztówkę od Ciebie :) Dziękuję bardzo :)

    ReplyDelete
  4. ale ta kartka przychodzi na email czy jak? proszę powiedz więcej, jak tam trzeba wysłac i wgl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normalnie na adres. Przecież widzisz, że jest prawdziwa nie fikcyjna.
      Normalnie jak stworzysz pocztówkę podajesz adres osoby do której chcesz wysłać.

      Delete
  5. Oo świetny pomysł z tymi pocztówkami :)

    ReplyDelete
  6. Mam pytanie, ja próbowałam wysłać, no i klikałam i nic mi nie ten, więc zamknełam internet, i czy jeśli to sie wysłało to przychodzi coś na poczte??? Można anulować wysłanie?? Odpowiedz jak najszybciej ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na e-mail przychodzą potwierdzenia, że kartki zostały wysłane ; D
      Więc sprawdź ; D
      Nie wiem czy można anulować wysłanie.

      Delete
  7. to w koppercie przychodzi czy luzem?

    ReplyDelete
  8. Super pomysł! Szkoda że tylko z okazji igrzysk :( Pomoże mi przy postcrossingu!! Dzięki!

    ReplyDelete
  9. świetny pomysł . Chętnie skorzystam ;D .
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. jak zaakceptować to, jak przyjdzie na mail ? w co mam klinknąć :)?

    ReplyDelete
  11. fajne, a jak zrobic żeby wstawic zdj. mojego pupilka, tak jak ty wstawiłaś swojego?
    ile dni to szło?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Your photos.

      Nie liczyłam. Nie tak długo ; >

      Delete
  12. muszę się tam zalogować i powysyłać kilka ;D

    ReplyDelete
  13. Ale fajne ! ; p
    A wiesz może czy jest ograniczenie co do wysyłania kartek ? ; p

    ReplyDelete
  14. jak przyjdzie na maila to trzeba to jakoś potwierdzać ? ;)
    bo nie ma gdzie kliknac ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie z tym meilem to ja nie wiem jak jest. Nie pamietam xd

      Jak nie ma gdzie kliknąć to znaczy ze sie nie potwierdza. Nie wiem, bo w ten dzień zakładałam konto jeszcze na innej stronce i wiem, że trzeba było kliknąć gdzieś xd I pomieszało mi sie. ; >

      Delete
    2. dzieki ♥

      Delete
  15. Swietny blog!! ;)
    Dodaję do obserwowanych ;)

    ReplyDelete
  16. Zaraz sprawdzę, bo zapowiada się super

    ReplyDelete
  17. Fajna sprawa te pocztówki :)
    Na pewno spróbuję!

    ReplyDelete
  18. ale fajne! zapisuję sobie linka, pewnie popróbuję z tymi pocztówkami, wielkie dzięki za informację :)

    ReplyDelete
  19. DObre może spróbuje wysłać sama do siebie haha :D

    ReplyDelete
  20. dzięki! dobre info :D



    http://domii-blog.blogspot.com/2012/08/szybkie-rozdanie.html może chcesz wziąć udział ? :)

    ReplyDelete
  21. To się płaci jakoś za to?Za bardzo nie ogarniam tej stronki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, do końca miesiąca za darmo. Potem płatne.

      Delete
  22. łoł! :) Dzięki za info, skorzystam! :D

    ReplyDelete
  23. bardzo fajne pocztówki!:)

    ReplyDelete
  24. haha ja bym raczej powiedziała 'córeczki' ;D
    fajna akcja (;

    ReplyDelete
  25. Fajna akcja, muszę tam koniecznie zajrzeć! :)
    Pozdrawiam! <3

    ReplyDelete
  26. Już wchodzę i patrzę :D

    ReplyDelete
  27. słyszałam już o tej stronie :)

    ReplyDelete
  28. Właśnie wysłałam dwie :D jedną do siostry a drugą do koleżanki :D
    ciekawe czy dojdą :D powysyłałabym do wszystkich :D

    ReplyDelete
  29. Jestem pod wrażeniem wyglądu Twojego bloga! Widzę tutaj dużo pracy włożonej w jego prowadzenie. Dobra robota i powodzenia w przyszłości ;) Na pewno jeszcze tutaj zajrzę. Miłego dnia!

    http://lipoooo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. A orientujesz się ile dni trzeba czekać?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5 dni czekałam aż doszła moja próbna i do innych xd
      Do niektórych jeszcze nie doszły.

      Delete
  31. mogłabyś mi podac swoj adres ?
    napisz na moj email : patrycja.wloadrczyk@opoczta.pl
    bo chce ci wysłać pocztówkę :)

    ReplyDelete
  32. Mam nadzieję, że moje dojdą :D a może Ty też chcesz, bo wpadłam w trans?:D

    ReplyDelete
  33. To teraz czekamy aż dojdą :D :*

    ReplyDelete
  34. Oczywiście napiszę :D

    ReplyDelete
  35. ej a liczy się czas w którym wysyłasz np. wysłałam dziś a dojdą w nastepnym miesiącu to płace ? orientujesz się ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że wtedy kiedy wyślesz. ; >
      Nie ważne kiedy dojdzie. Ale pewna nie jestem

      Delete
  36. ej, świetna ta strona ! :D

    ReplyDelete
  37. świetne to ,już się loguję ;D

    ReplyDelete
  38. a ja w tym roku nie dostałąm jeszcze żadnej pocztówki :(
    fajny blog! ;)

    ReplyDelete
  39. Ale super pocztówki :)

    ReplyDelete
  40. O.o Już wchodzę! :D

    ReplyDelete
  41. A to jest jakiś limit na te pocztówki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Twierdzę, że nie ma limitu. Wysłałam juz sporo ; )

      Delete
  42. Już wchodzę .!
    Zapraszam do mnie ;)
    http://inspiration-niki.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Super pocztówki :)
    Świetny blog :D

    ReplyDelete
  44. Świetnie, wysłałam kilka! ^^
    Wyślemy do siebie? ;)

    ReplyDelete
  45. słyszałam o tej stronce! :) fajne pocztówki :)
    poza tym nawiązując do starszych postów napisze komentarz już tutaj bo trochę nie było mnie na blogu.
    jesli chodzi o ombre to świetnie ci wyszło ;) sama kiedyś chciałam ale się rozmyśliłam bo nie wszystkim pasuje a tobie pasuje bardzo fajnie :)
    I naprawdę bardzo dużo listów dostałaś, nie pokazałaś tylko mojego rysunku! ;d :)
    Bardzo fajne robisz zdjęcia :) I masz słodkiego psiaka :)

    ReplyDelete
  46. Great post, honey!!!

    Lots of Love,

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  47. Nowa notka :) Powysyłałam już sporo ;d

    ReplyDelete
  48. byłam na tej stronce ^^

    ReplyDelete
  49. świetna ta strona, nawet nie wiedziałam, ze ona istnieje xdd
    zapraszam do mnie : my-little-smile.blogspt.com

    ReplyDelete
  50. Na pewno wypróbuję! :)

    ReplyDelete
  51. Pocztówki są naprawdę Extra + zostałam obserwatorką myślę ,że się odwdzięczysz ,ponieważ bardzo mi na tym zależy ;)

    http://www.girls25girls.blogspot.com/

    Pozdrawiam i z góry za wszystko dziękuje :*

    ReplyDelete
  52. mogłabyś mi na maila podać swój adres? Chciałabym Ci wysłać pocztówke ;)
    bercia329@iteria.eu

    ReplyDelete
  53. już nie można wysyłać prawda ;c?

    ReplyDelete
  54. Świetna ta akcja. ^^
    Dziękuję, że do mnie też wysłałaś :*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*