Ombre hair *,*

Sunday, August 12, 2012

Jejejejjee! Mam ombre hair! Postanowiłam zrobić sobie blond końcówki, strasznie mi się podobają, a efekt jest zadowalający! Planowałam już od jakiegoś czasu, ale zastanawiałam się czy kolorowe czy blond? Postawiłam na bardziej naturalnych.  ^^ Jaram się *,* Ogólnie pragnę podziękować Weronice, która zrobiła mi włoski.; *
Za to podaję link :  http://my-life-weronika.blogspot.com/ Serdecznie zapraszam! ; )

Po efekcie końcowym poszłyśmy na dwór i porobiłyśmy sobie kilka zdjęć ; ]

 Mmmmraaaśnie ; *
 Niestety dużo zdjęć nie mam ale zawsze coś.  ^^
Dzisiaj notka wcale nie długo, ale jakoś nie chce mi się długo pisać. ; )
Na zdjęciach trochę ucinałam to ombre. Ale będziecie mieli okazje oglądać je przez jakiś czas, dopóki się nie znudzą ; D

* O jacie kłótnie były... wróciło wszystko do normy Werr.  xd Nawet wybaczyłam wiesz komu ; D
Hahahaha xd 

Dobranoc kochani *,*

You Might Also Like

118 KOMENTARZE

  1. Wybaczyłaś mu ? O jaciee x d

    Śliczna dupa z Ciebie jest mordko ♥.

    ReplyDelete
  2. Śliczne włoski ;) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. boże jaram się twoimi włosami jak jeremiasz fretką. ślicznie ci w tych końcóweczkach i loczkach.

    \\kamila//

    ReplyDelete
  4. ;o Pięknie wyszło! ^^

    ReplyDelete
  5. dobrze ci w nich, bo masz długie, ciemne włosy :)
    oddaj mi ten swetereeeeeeek ! *.*

    ReplyDelete
  6. Ślicznie ci :D
    I Cudne foteczki :***
    Zapraszam do mnie ;)
    www.zyciowe-story.blogspot.com
    PAULA :***

    ReplyDelete
  7. jesteś cholernie ładna! <3
    Wręcz cudna!

    ReplyDelete
  8. ślicznie wyszłaś na pierwszym zdjęciu ;**

    ReplyDelete
  9. jak gumi jagoda hahahahahahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhahaha, żartujesz? Z której strony? ; )

      Delete
    2. aahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaa ktoś tu ślepy jest :D
      Jak ja nie mam blond ;OO
      Tylko czerwone

      Delete
    3. Hahaha, anonimie dobry żart! ;)

      Delete
    4. już zaraz będą pociski,że to ja jadę Co za ludzie

      Delete
  10. Fajnie Ci wyszło ! Wygląda super ^^

    ReplyDelete
  11. Ale masz cudowne ombree <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. wyszło,wyszło genialnie ;) oddawaj mi włosy :) <3

      Delete
  12. Jaaaaram sięęęęęęęęęęę!

    ReplyDelete
  13. Ładna jesteś ;' )
    Zareklamowałabyś też mój blog w kolejnym poście?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie reklamuję blogów.
      Link do Wery podałam jako odwdzięczenie się również za ombre ; D

      Delete
  14. Świetny blog !
    Ślicznie wyglądasz w ombre ;)


    Obserwuję i liczę na to samo ? :)

    ann-fashion-model.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetnie! :D Do twarzy Ci ;*

    ReplyDelete
  16. Obie jesteście śliczne ! A końcówki wyszły cudne :)

    ReplyDelete
  17. jeejku oddaj mi swoje włosy ! <3

    ReplyDelete
  18. Ślicznie wyglądasz :)
    MASZ FAJOWEGO BLOGA, MIŁO SIĘ CZYTA <3

    ReplyDelete
  19. ojeju jaka ty jesteś śliczna, jeszcze w tych okularach! bardzo ci pasują te włosy :)
    zaparszam do mnie :)

    ReplyDelete
  20. Pasuje ci takie ombre :)

    ReplyDelete
  21. ale świetnie wyszło !! : D
    ale wy piękne ! :*

    ReplyDelete
  22. ślicznie Ci z tym ombre *.* oddaj włosy :D

    ReplyDelete
  23. genialnie w nich wyglądasz ;D Wera się spisała ;P

    ReplyDelete
  24. Też mam takie końcówki ;d

    ReplyDelete
  25. świetnie ci to wyszło :)

    ReplyDelete
  26. Ja cie ! Jak superr !!

    ReplyDelete
  27. Ładnie to wyszło ;)

    ReplyDelete
  28. Czym robiłaś ? ;)

    P.S. tu Natalia Cichoń, ale nie jestem zalogowana xd.

    ReplyDelete
  29. Ty masz loki?;o
    Ślicznie to wygląda :)
    A Twoja przyjaciółka kojarzy mi się z Sami :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak zrobiłam loczki lokówką ; )
      Rzeczywiście, jak powiedziałaś mi, że podobna do Sami to racja, trochę widać podobieństwo ; D

      Delete
  30. Piękne. Mi mama nie pozwoliła. (lekko zazdrosna)
    świetny blog ja zaczynam i zapraszam do siebie,

    ReplyDelete
  31. Też miałam robić ombre ale moje włosy się do tego nie nadają -.-

    ReplyDelete
  32. śliczne :D
    Jak robiłaś i czym ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normalnie, rozjaśniaczem.

      Ile razy mam powtarzać? -,-

      Delete
  33. ale piękne masz włosy. śliczne jesteście.!^^

    ReplyDelete
  34. piękne ombre ♥
    zapraszam do mnie na loterię:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Jakie masz naturalne włosy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niee. chodzi mi o to, czy są kręcone, czy proste czy fale?

      Delete
  36. Bardzo ładnie Ci w loczkach! :)

    ReplyDelete
  37. Masz lekkie odrosty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widzę ; D
      Muszę sobie przefarbować, tylko w tym problem, że ja nie chce farbować całych i nie wiem jaki odcień kupić ; D
      Coś się wykombinuje ; p

      Delete
    2. ale i tak to cie wogole nie szpeci! Jesteś śliczna.

      Delete
  38. Bardzo pasuje Ci ombre :))

    ReplyDelete
  39. Ja też robiłam ombre,tylko że końcówki na brąz farbowałam.
    Śliczny efekt ci wyszedł *.*

    ReplyDelete
  40. Świetne kręcone włoski :D też mam ombre hair teraz :d tylko końcówki czerwone ;D

    ReplyDelete
  41. Też zamierzam, ale albo na rudo, albo rozjaśniam do białego (mam blond włosy)

    ReplyDelete
  42. ja miałam zrobić na poczatku sierpnia ale tak jakoś wyszło, że odechciało mi się xd

    ReplyDelete
  43. Super to wygląda, szkoda, że na moich włosach w ogóle by tego nie było widać ;)

    ReplyDelete
  44. ja miałam zrobić sobie kolorowe, ale doszłam do wniosku, że za dużo osób je ma ;)
    takie tradycyjne blond końcówki są świetne <3

    dont--stop--believin.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Cudne te włosy , ja sobie na początku wakacji robiłam ombre , niebieskie ;)
    Zapraszam do siebie na rozdanie !
    http://autumn-lives.blogspot.com/2012/08/rozdanie.html

    ReplyDelete
  46. pięknie wyglądasz! dobrze, ze nie zrobiłaś sobie kolorowych! ;)

    ReplyDelete
  47. ombre jest świetne! + bardzo ładnie wyglądasz w tych włoskach ;d
    zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  48. Jejciusiu, jakie Wy śliczne ^___^

    mrau. :3
    pzdr.
    zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  49. Zazdroszczę włosów :O !

    Zapraszam .

    ReplyDelete
  50. Szału moim zdaniem nie ma z tym całym ombre :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja się zgadzam z Inopportune. Ombre było fajne, jak jeszcze nie było popularne i kiedy takich włosów nie miała co druga dziewczyna. Teraz jak każda takie sobie robi to przestaje mi się to podobać.
      Ale u Ciebie bardzo fajnie to wygląda i masz śliczne włosy :)

      Delete
  51. ślicznotki ;* ja też chciałam kolorowe końcówki, ale mama się nie zgodziła ;/

    ReplyDelete
  52. Super wyglądasz! Ja mam blond włosy i kiedyś chciałam sobie zrobić niebieskie pasemka:)

    ReplyDelete
  53. Świetne ombre! Podobasz mi się w takich lokach.
    Nie myślałaś może kiedyś o pocieniowaniu włosów? Z pocieniowanymi ombre wygląda jeszcze lepiej!

    ReplyDelete
  54. Jak dla mnie jest to za 'ostry' efekt, ale każdy ma swój gust :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najlżejszy jaki mogłam ale okej -,-

      Mi się cholernie podoba. Komuś nie to już nie mój problem. ; )

      Delete
  55. Sama chce sobie zrobić ombre ale trochę się boje tego efektu :)

    http://pandziaamandzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zapraszam, Amy ♥

    ReplyDelete
  56. Jaki telefonik masz?

    ReplyDelete
  57. A to schodzi?

    ReplyDelete
  58. jaka ty śliczna !
    świetne zdjęcia !
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  59. jaśniutkie wyszły, bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  60. Super ci to wyszło ;)

    ReplyDelete
  61. ale świetnie to wygląda !

    ReplyDelete
  62. Też mam takie ombre też rozjaśniaczem ale mi sie na pewno nie znuudzą chybaże w szkole bd sapać . ;/

    ReplyDelete
  63. śliczne zdjęcia ;d
    to wygląda genialnie może bym zrobiła, gdyby nie to, że całe włosy mam z henny

    ReplyDelete
  64. ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  65. fascynuje mnie ten sweterek:)

    ReplyDelete
  66. świetnie wyglądają te końcówki jak na robione samemu!

    ReplyDelete
  67. Myślisz że jeżeli napiszesz że masz ombre hair to jesteś fajna? , to się mylisz bo jeżeli się taak jarasz tym to przestań się chwalić bo wiele osób ma o.h i nie chwali się tym tak jak ty , więc opanuj chorobę -,-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdybym nie napisała to i tak ludzie by zauważyli. Nie muszę być fajna. No jaram się i nie masz nic do tego. Podoba mi się ombre o wielu ludzi. Chwalą się, chwalą ; )

      Choroby nie mam ale widać Ty masz ze sobą jakiś problem ; )

      * Nie podoba sie to won i tyle ; >
      Wole mieć normalnych czytelników niż jakiś chorych na głowę ludzi. ; )

      Delete
  68. Slicznie wyglądasz z ombre hair. :)
    I zdjęcia świetne. *_*

    ReplyDelete
  69. Bardzo ładnie wyszły te włosy!
    Czy mogłabym prosić o instrukcję, jak zostały zrobione?
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie ;-)

    ReplyDelete
  70. Jak Ci się to udało? zazdroszczę. ja jutro próbuję. też chcę takie jak Ty xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normalnie ; )
      Rozjaśniaczem ^^
      Musisz rozprowadzić farbę takim specjalnym pędzelkiem na taką długość jaką chcesz odczekać ile chcesz minut, zależy jaki intensywny blond chcesz otrzymać i wtedy spłukujesz i na koniec nakładasz na ombre maseczkę która znajduje się w opakowaniu, ponieważ po nałożeniu maseczki włosy znowu są piękne, bo nie ukrywajmy rozjaśniacz nieźle psuje włosy ale po jakimś czasie wracają do normy ; )

      Delete
  71. Podobaja mi sie twoje wlosy!! Sa wspaniale i niesamowite dlugie!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*