Nudno.

Saturday, August 11, 2012

Dzisiaj cały dzień leżę na kanapie i się lenię. Piszę ze znajomymi a tak poza tym to nic ciekawego. Jutro planuję wyjść z Werą na jakieś zdjęcia może. Także notka będzie nieco ciekawsza niż ta. ; )
Pogoda też jest nijaka, nawet stopy mi zmarzły. Ubrałabym śniegowce ♥ Haha, ale bez przesady ; >

~ Muszę zacząć korzystać z tych ostatnich dni wakacji! ^,^


z wczoraj - Alfa.

A teraz lecę oglądać MTV zajadając się Chipsami.

Jaka pogoda u Was?

You Might Also Like

56 KOMENTARZE

  1. ale świetne zdjęcie :)
    u mnie brzydka pogoda :)

    W jakim programie robiłaś te napisy na bloga typu " Archiwum" " polecam " ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A co, chciałabyś zrobić podobnie?
      O niee.. dlatego tak często zmieniam wygląd bloga, bo wszystkie robią się takie same.

      I dziękuję ; )

      Delete
    2. Nie, nie chciałam takiego samego. Po prostu spodobały mi się i mnie to zaciekawiło.

      Delete
  2. Śliczna fotka :D
    No ja dzisiaj się nie nudziłam
    spotkanie z koleżanką potem niespodziewana burza :)
    :D Ciekawe co bd jutro :D
    zapraszam nowa notka
    www.zyciowe-story.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. u mnie na szczęscie nie pada :)

    ReplyDelete
  4. Mi też jest strasznie zimno przez tą pogodę, mam grubaśne skarpety i dalej narzekam :D

    ReplyDelete
  5. Jak czytam blogi to dzisiaj chyba wszyscy tak leniuchują :)

    ReplyDelete
  6. Boski jest twój blog.
    To zdjęcie bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam do mnie.
    http://marika-maarika.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. U mnie pogoda nawet ładna. Oo nie mogę się doczekać zdjęć :D

    ReplyDelete
  8. Jakie łaadne zdjęcie :) Pogoda u mnie chłodna :(

    ReplyDelete
  9. W taką pogodę tylko spać się chce :)

    ReplyDelete
  10. fajne okul:>
    www.keepcalmandstaywithme.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nie ma to jak dzióbek ;3

    u mnie pogoda w miarę okey, najważniejsze, że nie pada ;d

    ReplyDelete
  12. nad morzem całkiem pogodnie (;

    ReplyDelete
  13. swietne okulary :3 u mnie jeszcze swieci slonce :)

    ReplyDelete
  14. A ja wręcz przeciwnie - miała baardzo pracowity dzień :D
    Fajne zdjęcie. :)

    ReplyDelete
  15. Pogoda u mnie całkiem Ok :)

    ReplyDelete
  16. 3 tygodnie to nie tak mało, jeszcze 22 dni wakacji <3

    ReplyDelete
  17. świetne zdjęcie :)
    niestety u mnie zimno :(

    ReplyDelete
  18. Świetny blog !!! :) I oczywiście fajne notki do poczytania :)
    Spodobało mi się tutaj ;]
    +Jeśli chcesz to zapraszam również do siebie :)
    http://photographyismyexistence.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ale śliczne zdjęcie. Kupiłaś cos w alfie ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zobacz notkę z Alfy ; D
      Tak, kupiłam. Ale tylko okulary.

      Delete
  20. wyglądasz ślicznie! *,* :*

    ReplyDelete
  21. Fajne zdjęcie ;d

    Pogoda w kratkę -.-..RAz pada raz nie ..

    Zapraszam http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. A ja nadal nie rozumiem, co jest ciekawego na MTV. Kilku moich znajomych ogląda i nie rozumiem ich. Mi się zdarzyło obejrzeć ze dwa razy "Operacja: stylowa", czy jakoś tak... A chipsy - tez bym sobie zjadła xd


    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niektóre są fajne programy. Nie koniecznie operacja stylówa ; D

      Delete
  23. A mi też ostatnio stopy marzną :)

    ReplyDelete
  24. u mnie też taka pogoda;/

    ReplyDelete
  25. u mnie zimno i pada :/

    ReplyDelete
  26. U mnie zimno strasznie . Ale widzę zza okna,że się rozpogadza .
    W tych okularkach jesteś nie do poznania . :D

    ReplyDelete
  27. u mnie pada cały czas : (((((
    fajne zdj.!:P

    ReplyDelete
  28. ładne zdjęcie. ;) u mnie zimno. :(

    ReplyDelete
  29. u mnie pada ;/mam nadzieję, że szybko się wypogodzi ;-)

    ReplyDelete
  30. Trochę wiatru , trochę deszczu ;/

    ReplyDelete
  31. u mnie podobnie jaki u Agi , zimno i 'non stop ' pada.: CC zapraszam do siebie na nowy post ;-).

    ReplyDelete
  32. U mnie pogoda jest ok, ale strasznie nudno ;/

    ReplyDelete
  33. MeGa zdjęcie !!^^
    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. pogoda całkiem, całkiem - słońce świeci, ale zimno ;/

    ReplyDelete
  35. fajne zdjęcie ! ;)
    dziubek zawsze spoko *.*
    A u mnie pogoda zmienna ;x

    ReplyDelete
  36. Ładne zdjęcie
    Pogoda znośna ;p

    ReplyDelete
  37. Pogoda jest teraz masakryczna :) Najlepsze na taką pogodę jest leżenie pod ciepłym kocykiem hehe :)

    ReplyDelete
  38. O Boże, jaka śliczna fotka! A te zerówki bomba!
    Zakochałam się.. :D

    Ja też niedługo sobie zamówię zerówki, żebym już od przyjaciółki nie musiała pożyczać ;p

    ReplyDelete
  39. Śliczna focia!!
    Super okularki. :)
    Też miałam, ale ktoś mi popsuł. >,<

    ReplyDelete
  40. I know this web site provides quality dependent posts and extra stuff, is there any other web
    site which gives such things in quality?

    my weblog :: weight loss tips

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*