Nowe kartki

Thursday, August 23, 2012

Cześć. Wczoraj i dzisiaj dostałam kolejne kartki jeszcze ze stronki z okazji igrzysk olimpijskich ; ) + Jeden normalny list z normalną pocztówkę. Na samym początku pragnę podziękować Łukaszowi z którym zaczęłam korespondować i od niego dostałam 3 pocztówki! ; )  Dziękuję na dodatek jedna z Budapesztu! ♥ Na prawdę dziękuję. Zasłużyłeś na dużego linka na bloga, haha ; D

Poniżej pocztówka ze zdjęciem autorstwa Łukasza 
oraz pocztówka ze zdjęciem Paryża, kocham Paryż ♥ Muszę tam kiedyś pojechać!

Poniższą kartkę dostałam od 
A na pocztówce jest jej kotka Emma ; )
 
Kolejną kartkę dostałam od nie mam pojęcia kogo! ; >
Żadnego podpisu -,-

I kolejna kartka od Martyny, która jest moją czytelniczką chyba od zawsze! ; )
Niestety Martynka nie posiada bloga ; >
Z tego co wiem Martyna nie upublicznia się w internecie, dlatego przez to, że
nie mam jej zgody .. zamazałam twarz, żeby nie zezłościła się przypadkiem na mnie.

I to na tyle, bardzo Wam dziękuję za kartki. Jesteście kochani ♥
Hmmm.. a na wieczór chyba obejrzę sobie jakiś film lub rozpocznę maraton seriali! ; )
` Bye ; *

You Might Also Like

76 KOMENTARZE

  1. świetne !
    bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  2. ta z Paryżem najlepsza. :D

    ReplyDelete
  3. znów nowe kartki. :D ale ty ich dostajesz. : )
    fajne są. : )

    ReplyDelete
  4. hehe moje pocztówki :)
    fajnie, że pokazałaś.

    ReplyDelete
  5. Ładne kartki ciekawie kiedy dojdzie ta moja :D

    ReplyDelete
  6. miło tak dostawać pocztówki..;)

    ReplyDelete
  7. Ładne kartki :)
    Jest i moja. ^^
    Lecę z tobą do Paryża <3 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty z kimś takim jak Jessika ?
      Jessika jest b.ładna,lepiej pisze, lepiej się ubiera !
      A ty ? Taka wieśniara

      Delete
    2. To było strasznie chamskie, naprawdę. Nie powinnaś/eś tak mówić na Karinę skoro jej nie znasz. I nie wiesz kto to "wieśniara" czy mieszka ona na wsi i tapla się w szambie? - Nie! Więc daruj sobie takie gadki. Ja nie oceniam ludzi po okładce. Nawet jeśli ktoś by był nie wiadomo jak paskudny to ja i tak mogłabym się z nim przyjaźnić lub chociaż kolegować. A Karina brzydka nie jest ani nie ubiera się źle. Jestem ciekawa jaki/a Ty musisz być miss Ameryki.

      I nie chcę się kłócić, wiem, że jesteś po mojej stronie, ale to tak nie ładnie, bo Karina Ci nic nie zrobiła.

      Pozdrawiam ♥

      Delete
    3. Dziękuję Jessiko za obronę. Taka przyjaciółka to skarb <3

      Delete
  8. obserwuje Cie na Tweet :) licze na rewanz :P

    ReplyDelete
  9. śliczne kartki, też bym chciała miec tak zapełnioną skrzynke :D

    ReplyDelete
  10. Wszystkie śliczne. :)

    ReplyDelete
  11. byłam w Paryżu, świetnie tam jest ♥.♥
    raj dla zakupowiczek :)

    ReplyDelete
  12. wysyłasz jeszcze kartki z tej strony ? ;3

    ReplyDelete
  13. śliczne pocztówki *.* paryż... ach :)

    ReplyDelete
  14. fajna inicjatywa co powiesz na wymianę pocztówek :)?

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam dostawać pocztówki szczególnie z tych najciekawszych miejsc :) Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  16. Kurczę, że też nie załapałam się na te darmowe kartki. :D

    ReplyDelete
  17. śliczne te pocztówki :)
    pozdrawiamy ! :*

    ReplyDelete
  18. Fajne^^ Szczególnie te od Łukasza :)

    ReplyDelete
  19. Śliczne są !
    Ciekawe kiedy moja dojdzie ;)

    ReplyDelete
  20. Jej, zazdroszczę ci tych pocztówek! Też kiedys chciałabym takie ladne dośtać, ale w zwyczaju moich znajomych i również moich nie panuje taki zwyczaj, ze wysyłamy sobie pocztówki. A szkoda!
    Obserwuję. Zapraszam do czytania, komentowania i obserowania jesli ci się spodoba mojego bloga http://kimikano.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  21. ta pocztówka z motywem plaży na hawaii jest ode mnie. I wysłałam jeszcze jedną ... ale to niespodzianka :D //Kamila//

    ReplyDelete
  22. wszystkie są śliczne!

    ReplyDelete
  23. Ja też kocham Paryż :D Na szczęście uda mi się tam za dwa lata pojechać :D

    ReplyDelete
  24. Paryż <3
    Też Ci wyślę pocztówkę tylko najpierw jakąś kupię ;) A ty masz jakąś wadę wzroku, że chodziłaś w okularach czy po prostu bo chciałaś ?

    ReplyDelete
  25. ładne kartki, dużo ich ; )

    ReplyDelete
  26. Pocztówka z wieżą Eiffla jest cudowna! :D

    ReplyDelete
  27. Bardzo fajne te kartki:)

    ReplyDelete
  28. O !to jak bedziesz się wybierać do paryża zabierz mnie ze sobą XD

    ReplyDelete
  29. jakie ładne ! ^^

    pozdrawiam i zapraszam . ^^

    ReplyDelete
  30. no jakoś to przeżyłam.. nie będę zabijać :) jestem łagodna :D
    ja też dzisiaj dostałam :D

    ReplyDelete
  31. Haha, ojeej, jaka fajna jest ta kartka z kotkiem ;3

    ReplyDelete
  32. Powiedz mi jak ty to robisz,że dostajesz tyle kartek,listów itd. ?

    Ps. zorganizowałam na moim blogu akcję list - Zapraszam ; )

    ReplyDelete
  33. Śliczne ^^
    Obserwujemy? Ja obserwuję jako Ania już od dawna ^^
    http://annie-and-wonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetna akcja z tymi pocztówkami! Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  35. Piękne kartki <3 szczególnie ta z Paryża ;)
    zapraszam my-world-by-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ta niepodpisana kartka jest odemnie.
    Przepraszam że nie podpisałam ale komp mi się zaciął.
    Mam nadzieję że ci się podoba <3
    //Kamila//

    ReplyDelete
  37. z Nowego Targu, Małopolskie ;)
    kolo zakopca ;*

    ReplyDelete
  38. Świetna sprawa z tymi pocztówkami ! Też już porozsyłałam po ludziach. ; )

    ReplyDelete
  39. jeju byłam w Paryżu w te wakacje <3

    oliviawardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Świetne pocztówki, uwielbiam je dostawać :)

    ReplyDelete
  41. doszła, dziękuję;)

    ReplyDelete
  42. jak śmiesznie wyglądam z zamazaną twarzą o.O hahah ;D

    ReplyDelete
  43. o jakie fajne. zazdroszcze tej z wieża eiffel'a :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*