Nerdy

Friday, August 17, 2012

Cześć kochani. Ostatnich dni zauważyłam, że spadła statystyka bloga troszkę. Tak, tak. Nie powinnam się dziwić skoro nigdzie nie wychodzę lub po prostu nie robię nic godnego uwagi. Dlatego notki są mało ubarwione zdjęciami. Nawet stwierdzam sama, że przesadziłam z filmikami. Kilka pod rząd. -,- Mogłam po prostu dodać filmiki jako dodatek a nie jako normalna notka. Postaram się wszystko nadrobić. Dzisiaj może też za ciekawa notka nie będzie, bo siedzę w domu ale za to mam czas by poszperać w internecie. Niektóre sklepy mają fajne rzeczy ale zdarzają się przesadne ceny. Ja jednak najbardziej jestem zachwycona ze stronki wholesale-dress.net i nie zmienię swojego zdania. Problemem jest tylko konto płatnicze, którego nie posiadam. Tak to na pewno zamawiałabym masę rzeczy. Nawet w przeliczeniu na Polskie są tanie ; )

Powracając do tematu notki. Chcę Wam pokazać, że okulary - Nerdy zakupione przeze mnie w New Yorkerze wyglądają bardziej na te zalecane od okulisty niż te ze znaczkami. Jestem zadowolona ze swojego zakupu. Nie spadają z nosa co jest wielkim +. A tak na prawdę po drugiej stronie są innego koloru. Podpadającego po fiolet z jakimiś wzorkami.

Co prawda na oprawkach jest znaczek 'Made in China' ale przyzwyczaiłam się, że rzadko kiedy nie trafia się na chińską rzecz.

Przez to kupno nerdy zaczęły mi się podobać. Zastanawiam się czy nie zamówić sobie innych. Tylko problemem jest 'znaczek' którego szczerze nie chcę.
Chodzi mi o ten znaczek :
Jest taki pospolity... ale chyba nie mam innej opcji. Wszystkie na allegro są z tymi znaczkami xd

Doradzicie mi jaki kolor mam wybrać? 

Jaki kolor by do mnie pasował? Zastanawiam się nad granatowymi. Co wy na to?

You Might Also Like

92 KOMENTARZE

  1. Ja uwielbiam wszelakie nerdy, mam ich już sporą kolekcję w różnych kolorach :)

    ReplyDelete
  2. Jaki znaczek?? A granatowe bardzo fajne, chociaż ja i tak preferuję czarne :) A na allegro są też we wzorki ;p

    ReplyDelete
  3. rewelacyjne ;)
    Granatowe, bardzo dobrze wyglądają ^^

    ReplyDelete
  4. czarne albo białe : ) ale granatowe też fajne : D

    ReplyDelete
  5. Nawet pomaranczowe są cudne! ;)
    Pasowałyby Ci.

    ReplyDelete
  6. granat będzie świetny.!

    ReplyDelete
  7. jakies zeby sie odznaczały, to moze pomaranczowe albo niebieskie. ;) ja mam osobiście czarne tyle że ja mam lecznicze i musiałam mieć jakieś żebym mi do wszystkiego pasowaly. ;)
    Bardzo fajnie zmienilaś bloga. ;)

    ReplyDelete
  8. fajne masz te oksy :)
    a może różowe ? bo jesteś taka hm pogodna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie przepadam za różowym ; )
      Dziekuję ; D
      Hehe ; )

      Delete
    2. Czy Twoja niechęć do różowego ma może coś wspólnego z wyglądem bloga?

      Delete
    3. Mój blog jest fioletowy - fioletowy lubię i z dodatkiem różowego ale jasnego który ślicznie wygląda i delikatnie. Nienawidzę mocnego, rzucającego się w oczy różowego. Mam na myśli kolor taki jak noszą plastiki. Myślę, ze wiesz o co chodzi ; )

      Delete
    4. Okej, okej, nie będę się teraz wykłócała o odcienie niech będzie, że fiolet :3 Co do tego plastikowego różu to się w stu procentach zgadzam.

      Delete
    5. No oczywiście ; )
      Ja też nawet nie miałam zamiaru się kłócić ; ))
      Może masz racje, że to nie jest fiolet. Ale miał być ; D
      Jednak, że i tak on mi się podoba ; )

      A przesadny - plastikowy róż, jest niedowytrzymania. Mam jedną koszulkę ostrego różu. Haha, kupiłam ją zdecydowanie na żarty. I miałam ją ubraną kilka razy. ; D

      Pozdrawiam ^^

      Delete
  9. świetne są.;) a granatowe będą fajnie wyglądać - tak myślę.;)
    a film obejrzyj koniecznie.;))

    ReplyDelete
  10. Ja zastanawiam się nad korekcyjnymi "nerdami" lub coś a`la Gumi ;)
    ja bym rozważała na tw. miejscu czarne lub tak jak mówisz granatowe ;)

    ReplyDelete
  11. Ja mam czarne korekcyjne właśnie w tej formie i uwielbiam je. Jak widziałam Cię na filmikach w okularach a potem bez to tak dziwnie wyglądałaś:D
    Niektórym naprawdę jest do twarzy w okularach.
    Ja bym na Twoim miejscu zamówiła takie w panterkę, mam przeciwsłoneczne i są mega ;>
    Pozdrawiam, E

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie chciałabym panterkowe ale nie widziałam ; <

      Hehe no jak już ktoś sie przyzwyczai to potem tak dziwnie ; )

      Delete
  12. co za samokrytyka, :) fajne okularki, lece sprawdzic stronke, ja tam lubie twoj blog, co prawda filmiki ogladam rzadko, bo po prostu mam bardzo malo czasu, pozdrowka :)

    ReplyDelete
  13. granatowe chyba najlepsze by były. ;)

    ReplyDelete
  14. Great Post and a really nice post - I am your new follower :) I hope you like my blog too. It would be amazing if you visit me on
    owlspassion.blogspot.com ♥

    xx San

    ReplyDelete
  15. ładne :) wszystkie kolorki sa świetne :)

    ReplyDelete
  16. ten znaczek jest faktycznie bardzo pospolity, co mnie też wkurza, ale ogólnie okularki świetne:P

    ReplyDelete
  17. @ Dokładnie, ale to świadczy o tym, że jesteśmy ludźmi rozumnymi, a nie 'koniami' :)

    neonowa zieleń byłaby ciekawa :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Dokładnie, hehe ; )


      A co do neonowych kolorów to nie jestem chyba aż tak odważna. Za bardzo się odznaczają ; <

      Delete
  18. Ja mam nerdy korekcyjne ;D. a te bardzo ci pasują z tego co na zdjęciach widziałam. Wybierz jakie ci się podobają- zaszlej na jakiś ciekawy kolor albo sprawdzoną czerń.
    Zaczarowana

    ReplyDelete
  19. ładne ;)
    http://poppymiauczak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. ładne ;)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ! buźka ;)
    http://kinga-wiara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Granatowe nerdy są śliczne :)

    ReplyDelete
  22. Granatowe wyglądałyby fajnie ;)

    ReplyDelete
  23. Ja mam nerdy czarne :)


    Oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. ja tam preferuje albo granatowe albo czarne :D

    ReplyDelete
  25. Ty mi się widzisz w fiolecie xD
    a ja jak szukałam okularów to właśnie tylko z tym znaczkiem ;P

    ReplyDelete
  26. fuuuu czarne pospolite. tylko nie bierz czarnych prosze cie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie miałam takiego zamiaru. Bym wzieła każde inne byleby nie czarne xd

      Delete
  27. A za ile je kupiłaś , ja wczoraj chciałam je kupić w New Yorkerze ale były tylko białe a ja chcę czarne. -,- Miałam już jedne ale je zgubiłam :(

    ReplyDelete
  28. Hmm ja bym wzięła czarne, albo turkusowe :D

    ReplyDelete
  29. Hym.. możesz wybrać granatowe, albo ciemny zieleń, ale to już twoje zdanie ;)

    Ciekawa notka,pozdrawiam.

    ReplyDelete
  30. Granatowe byłyby ok, ale do Ty kojarzysz mi się z fioletem. Nie wiem czemu, po prostu jakoś tak ;)

    ReplyDelete
  31. Ja jednak bym postawiła na klasyczne - czarne nerdy, jeżeli o to chodzi. (;
    Też chciałam sobie kupić, ale sądzę że nie jest mi w nich do twarzy.. No cóż, zdarza się! Ale jak nie te, to inne okulary.,

    Zapraszam także do mnie, dopiero zaczynam:
    youre-different.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Mi się nerdy strasznie nie podobają, ale jeśli chodzi o kolor, to wybrałabym granat albo fiolet - będą po prostu pasować do większości rzeczy.

    ReplyDelete
  33. Jeśli chodzi o mnie , stawiałabym na klasykę - czarne. :)

    ReplyDelete
  34. Czarne najgorsze.
    Polecam granatowe ;)

    ReplyDelete
  35. Za ile są nerdy na allegro?

    ReplyDelete
  36. Granat :)
    Zapraszam do mnie ! ;)

    ReplyDelete
  37. świetny blog, kocham ♥ zaraz dodaję się do obserwatorów, <3 !

    kasia-i-pamietnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Najważniejsze żebyś nie brała czarnych bo za nudne i za pospolite. Tobie ładnie by było w jakichś ciemnozielonych lub jodłowych.

    ReplyDelete
  39. A mi się podobają nerdy w zebre. ^^

    ReplyDelete
  40. Granatowe mogłyby być myślę ;).

    ReplyDelete
  41. Świetne sa te okulary! Aaa chcę takie!

    ReplyDelete
  42. A w życiu! Jak nerdy to tylko czarne ♥

    ReplyDelete
  43. Wydaje mi się,że pasowałyby do Ciebie granatowe ;) Napewno sama najlepiej zdecydujesz ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post ;*

    ReplyDelete
  44. ten znaczek oznacza ze maja byc podobne do Ray Banów :P

    ReplyDelete
  45. fajny blog zapraszam do mnie link: rozowa-landrynka.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. myślę, że pasowałyby Ci granatowe i czarne :)) zapraszam do mnie ♥

    ReplyDelete
  47. Granatowe by pasowały, ale fajne są też czarne i białe, lub czerwone, jeśli chce się bardziej zwracać uwagę :3

    ReplyDelete
  48. Może klasyczne czarne?

    ReplyDelete
  49. Ja też lubię rzeczy, które są nieco inne niż wszystkie :)

    ReplyDelete
  50. czarne, granatowe białe i niebieskie te kolory zawsze pasują albo jakieś takie z wzorkami ;D

    ReplyDelete
  51. Te brązowe są świetne! :D Ja mam czarne i w zebrę, lecz chętnie kupiłabym jeszcze jakiś inny kolorek ;) . Do Ciebie by pasowały właśnie granatowe, lub jakieś turkusowe ;D

    ReplyDelete
  52. swietnie ;d
    wg mnie niebieskie ;d

    ReplyDelete
  53. Nerdy mi się już znudziły:)

    ReplyDelete
  54. super blog <3 zapraszam do mnie lovelooksky.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  55. granatowe ;**
    ja mam czarne ale chyba kupie sobie fioletowe ;**

    zapraszam do mnie : www.welcome-to-realityy.blogspot.com
    Liczę na miły komentarz oraz dodanie do obserwatorów zrobię to samo :)

    ReplyDelete
  56. nerdy są cudowne ! :)
    pozdrawiamy ! + obserwujemy :*

    ReplyDelete
  57. Granatowe będą fajne. ;D Albo może... fiolet? O, albo jasny, pastelowy róż. :D Albo jakieś ze wzorkiem. ;3

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Kup czarne i zamaluj markerem. Nie dostaniesz Nerd bez tego znaczka :D

    ReplyDelete
  59. Do Ciebie wszystkie kolory pasują.
    Tak jak wyżej " nie dostaniesz Nerd bez tego znaczka " ;c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem. po prostu mówię, że nie zbyt podobają mi się ze znaczkiem. Ale będę musiała się przyzwyczaić. ; p

      Delete
  60. znaczek nieciekawy ! tak tak granat będzie dobry ;)


    http://fotografia-malenka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. śliczne okulary, sama mam takie białe ;)
    zapraszam do mnie :)
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    ReplyDelete
  62. no granat powienien być ok ;D

    ReplyDelete
  63. też nie lubię tego 'znaczka' :D (w wolnej chwili: http://niewiemczytodobrypomysl.blogspot.com/ )

    ReplyDelete
  64. cudne są <3
    zazdroszczę tylko obserwatorów i komentarzy ♥ :O

    ReplyDelete
  65. Fajne xd
    Może czarne powinnaś zamówić ? :)

    ReplyDelete
  66. It kitchen cabinets is essential for two reasons. Yes, this is the option of adorning it with kitchen cabinet designs Northville so that is can be
    suitable for the hardware varies, option is also upgradable to enhance its functioning and suitability of use.

    These cabinets can be a exciting undertaking for you. Ovation still manages
    to keep the countertops as empty and organized
    as possible. Here is how to live without that kitchen for a fraction of kitchen cabinets the price.



    My webpage: thomasville kitchen cabinets

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*