Na głodnego? - Nie ma mowy

Monday, August 27, 2012

Cześć. Dzisiaj wyszłam z Weroniką na poszukiwania torebki dla mnie. Niestety.. praktycznie wszystkie za małe. Ogólnie szukam torebki nie takiej mega drogiej, bo możliwe, ze szybko mi się znudzi, ale mam nadzieję, że nie. Pozostaje mi tylko zamówić pewną torebkę na allegro, jak dojdzie to Wam pokażę. A tak  w ogóle to nerdów nie zamówiłam. A czemu? - Sama  nie wiem, coś nie wypaliło, co chwilę mówiłam Werze zamów mi, zamów (ja nie mam konta) a ona okej .. ale nic z tego nie wychodziło. Nawiązując do tematu notki. Gdy wyszłam byłam troszkę głodna i musiałam coś przekąsić. Weszłyśmy do Kauflanda, w prawdzie chciałam donuty, ale został tylko jeden jedyny i wyglądał na suchego. Wzięłam za to smacznie wyglądającego pączuszka ; ) Nie potrafię normalnie funkcjonować gdy jestem głodna. Od razu wszystko wybrzydzam jeszcze bardziej! ^^

Usiadłyśmy się za kauflandem na schodach, pstryknęłyśmy fot. pączkom, zjadłyśmy i weszłyśmy do kilku sklepów. Nic ciekawego -,-

pączek. * stwierdzam dziwne oświetlenie O.o
Na dziś to tyle, ale mam jeszcze filmik z dzisiaj. Może nie zbyt interesujący, ale jest ; > Dodam jutro *,*

A masz Werr. xd Podaję linka ; >
Dodajcie się do obserwatorów! ^^

` Dobranoc ♥
Lecę akceptować komentarze, bo nie nadążam ale cieszę się, że tyle ich jest! ♥

You Might Also Like

44 KOMENTARZE

  1. Jeny, jak smacznie to wygląda, czy ja muszę oglądać tak smaczne rzeczy o tak późnej porze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, ja nieraz jak wchodzę na blogi a tam słodkości lub coś dobrego to aż ślinka cieknie ; < xd

      Delete
  2. mmm poczusie Wery wygląda lepiej bo jest chyba polany czekoladą

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weronika mówiła, że nie dobra ta czekolada bo gorzka xd

      Delete
  3. nie lubie pączków ;c
    czekam na filmik :)
    zapraszam i obserwuje :)

    ReplyDelete
  4. Ale mi narobiłaś ochoty na pączka <3

    ReplyDelete
  5. Apetycznie to wygląda :)
    Szkoda że nic nie kupiłaś..

    ReplyDelete
  6. Mnia,lubię pączki! A co jest w tym Kauflandzie bo u mnie w pobliżu nie ma?

    ReplyDelete
  7. nie lubię pączków, ale te wyglądają pysznie ;p

    ReplyDelete
  8. Świetny blog. :) W wolnej chwili zapraszam do siebie. http://wizianet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. oooomomomom ♥ jak ja dawno nie jadłam pączków : ) ;o

    ReplyDelete
  10. przejadłam się pączkami ale są pyszne;D

    ReplyDelete
  11. Jadłabym tego pączka ^^

    Zapraszam ♥
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Mniaaam *.*
    Jadłabym <3

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam pączki ^^ bomby kaloryczne, pyyszne ♥

    ReplyDelete
  14. Zjadłabym, ale szczerze powiedziawszy naoglądałam się wczoraj na TLC programu o anorektyczkach i osobach zbyt otyłych i już mi się odechciało...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj Kaśka, Kaśka ; D
      Nie ma co liczyć kalorii ; >
      Jak się lubi to się je i nie patrzy się czy sie przytyje czy niee ^.^

      Delete
  15. Pączki wyglądają mega pysznie i mega kalorycznie, ale Ty jesteś taką chudzinką że możesz ich zjeść tysiąc a i tak będziesz boska :>

    ReplyDelete
  16. Ale bym zjadał pączka : ))))) Pyszności . Zapraszam w wolnej chwili do mnie oraz zachęcam do wspólnej obserwacji.

    ReplyDelete
  17. A ja wczoraj cały dzień chodziłam niedojedzona hahah :D Ale jak jestem głodna to też staje się wybrdna:D
    Kocham pączki z Biedronki ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kiedyś weszłam do biedronki chcę pączki a tam pełno mrówek. O nie, niee.. w życiu już nie kupię pączków z Biedronki ; D

      Delete
  18. chyba zrobię takie z modeliny ;d

    ReplyDelete
  19. pychota ;P
    aż chce się jeść :D

    ReplyDelete
  20. mniam (;
    ahh też tak mam jak czegoś szukam ;/ albo za małe,albo za duże albo nie ładne ;<

    ReplyDelete
  21. Apetyczne Pączki:)
    Mniam:)

    ReplyDelete
  22. Jak pączek to tylko z czekoladą XD

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*