Listy od czytelników

Thursday, August 09, 2012

 W końcu wzięłam ogarnęłam listy i zrobiłam zdjęcia. Nie mam pojęcia czy dodałam wszystkie, ponieważ się już pogubiłam. Mam ich sporo i są one wszędzie, choć sama nie wiem czemu. - Powinny być w miejscu gdzie je trzymam.

W tej kopercie znajdowały się dwa listy. Od dwóch kuzynek Julii i Natalii oraz pocztówka. Dziękuję dziewczyny ; )
List oraz drobne upominki otrzymałam od Magdy - http://raspberry-donut.blogspot.com/
 Pocztówkę z Niechorza otrzymałam od Ani z http://swiat-marudy.blogspot.com/
 Tę prześliczną kopertę w której znajduje się pocztówka z Żywca, której niestety zapomniałam zrobić zdjęć, dostałam od Łukasza http://lukasz-hudecki.blogspot.com/ 
 Z Kariną piszemy najczęściej. Otrzymałam od niej pocztówkę z obozu, oraz list i niespodziankę. ; )
Prezent niespodziankę, pokażę kiedyś. ; >
 Tę kopertę dostałam od miłośniczki Japonii - Dominiki. Niestety nie otrzymałam linku do bloga.
 Tę przeuroczą pocztówkę dostałam od Dominiki z bloga http://essence-of-silence.blogspot.com/
Uwielbiam urocze pocztówki! ; )
 Tę pocztówkę dostałam od tajemniczej osoby. W treści pisze "Liczę na szybką odpowiedź" Niestety ani nie ma podanego adresu, ani chociażby linku do bloga. No trudno. Dziękuję za pocztówkę z Olsztyna.
Edit : Pocztówka od http://matekmateo.blogspot.com/
W tej oto kopercie, znajduje się list od Karoliny, z którą już od jakiegoś czasu koresponduję. 
 W tej oto kopercie znajdował się list wraz z opowiadaniem, które miałam ocenić. A nadesłała mi je Kamila, która bloga zapewne nie posiada (bynajmniej nic o tym nie wiem).
I chyba ostatni list, otrzymałam od Michaliny z bloga http://me-life-m.blogspot.com/
To chyba na tyle. Na prawdę nie mam pojęcia. Jeżeli waszych listów nie pokazałam, to muszą być schowane. Jutro będzie ciekawsza notka ponieważ jadę po 12 do galerii - Alfa w Grudziądzu.

Jest ktoś może z Grudziądza? ; >
I muszę wstać jutro o 7, bo na 8 gdzieś wychodzę. Grr.. będę się czuła jakbym wstawała do szkoły. 
Dobranoc ♥

You Might Also Like

52 KOMENTARZE

  1. Sporo dostajesz tych listów i pocztówek :o

    ReplyDelete
  2. Cieszę się,że pocztówka dotarła :)
    Pingwinek się spodobał?;>

    ReplyDelete
  3. miło jest dostać od czytelników taki skromny prezencik . zazdroszczę! :)

    ReplyDelete
  4. jej duzo tego :)
    fajny pomysł z tymi listami :)

    ReplyDelete
  5. Ja mieszkam w woj. małopolskim, pod Bieczem ; C
    -------------
    Fajne listy ;D

    Oliwkaaja.blogspot.com
    Zachęcam do komentowania :)

    ReplyDelete
  6. jak widzę mój list jeszcze nie doszedł :)

    ReplyDelete
  7. Ale dużo masz tych listów :)

    ReplyDelete
  8. ta z Olsztyna, odemnie. sorki ze nie napisałem :]
    a adres ci wysłałem na maila ;]

    ReplyDelete
  9. Super blog. Obserwuje :D

    ReplyDelete
  10. To miło,że go przypiełaś :)
    Dziękuję czy coś w tym stylu :D :)

    ReplyDelete
  11. fajna sprawa te listy ;d

    ReplyDelete
  12. Bardzo podoba mi się Twój blog :) Świetne ciekawe zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie ; http://monmondeefou.blogspot.com/ + obserwujemy ? . Pozdrawiam gorąco : *

    ReplyDelete
  13. ooo Proszę sporo ci się tego nazbierało :D

    ReplyDelete
  14. jak fajnie ♡ Widzę, że dostałaś nawet kartkę z Niechorza. :) Mieszkam niedaleko ♡
    pozdrawiam ♡♡

    ReplyDelete
  15. Jejku, ale to musi być miłe dostać takie urocze drobiazgi ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  16. Jejku pewnie strasznie fajnie dostać takie miłe drobiazgi ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. Wszystkie przesyłki takie ładne :)

    ReplyDelete
  18. Ojejku strasznie dużo tego dostajesz ;D Zazdroszczę ci ;P

    ReplyDelete
  19. Jak ja Ci zazdroszczę! Dostajesz więcej listów niż ankyls ; ) Ale masz bardzo fajnego bloga ;)

    ReplyDelete
  20. OO dużo tych listów i pocztówek :) Bardzo ciekawy pomysł :)

    ReplyDelete
  21. Ojj. dużo listów dostajesz, dużo ;)
    zapraszam do siebie <3

    ReplyDelete
  22. niektóre koperty są takie słodziutki, np. ta od Łukasza:))

    ReplyDelete
  23. świetnie:) dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :P

    ReplyDelete
  24. Dużo tych listów i pocztówek :)

    ReplyDelete
  25. dużo tych listów ;P jeszcze ode mnie dostałaś xD a w galerii to ja byłam w wczoraj ;D

    ReplyDelete
  26. pytanie trochę nie do postu ale jakim aparatem robisz zdjęcia?

    ReplyDelete
  27. Ładne!
    Muszę się sama ogarnąć i do Cb napisać! ;)
    A kiedy losujesz osoby do których wysyłasz listy?

    ReplyDelete
  28. Ah, akurat wczoraj wróciłam z pobytu w Grudziądzu :(
    Zawitam tam prawdopodobnie dopiero w ferie, bądź później. Gdybym wiedziała...

    ReplyDelete
  29. fajne są takie rzeczy :)


    zapraszam na nową notkę ;3

    ReplyDelete
  30. Fajny blog : )

    zapraszam do nas
    http://pokochajswojezycie.blogspot.no/2012/08/pytania.html

    ReplyDelete
  31. wow- so colourful and cute. love it.
    kisses
    maren anita

    Can I invite you to my GIVEAWAY ???:

    *dogeared heart necklace*

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    ReplyDelete
  32. ojoj, ile listów! :)

    ReplyDelete
  33. sporo ich.. :D
    napisałam kiedyś do cb na gg o adres, bo też chciałam do cb wysłać list i w ogóle mi nie odpisałaś ;/

    ReplyDelete
  34. Sporo tych listów/ pocztówek! :>
    Pozdrawiam! <33

    ReplyDelete
  35. wow, naprawdę tego sporo!^^

    ReplyDelete
  36. Ale ich dużo, szczęściara z Ciebie :*
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  37. Witam serdecznie ;) Prowadzę magazyn blogowy - Daisy Magazine , i właśnie przygotowuje kolejny - dopiero drugi , numer magazynu . I chciałabym Cię zapytać , czy jesteś zainteresowana udzieleniem wywiadu do owego magazynu ? Czekam na odpowiedź . Pozdrawiam .

    ReplyDelete
  38. Witam serdecznie . Prowadzę magazyn blogowy - Daisy Magazine i właśnie trwają przygotowania kolejnego numeru . Chciałabym się zapytać , czy byłabyś zainteresowana udzieleniem wywiadu do owego magazynu ? Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam .

    ReplyDelete
  39. Oj zazdroszczę ci tylu listów i tylu czytelników !!

    ReplyDelete
  40. Fajny pomysł z tymi pocztówkami :)

    ReplyDelete
  41. widzę, że moja pocztówka nie dotarła ;/ trudno (niestety do koleżanek też nie)

    ReplyDelete
  42. ile listów ;o

    pozdrawiam i obserwuje! ;)

    ReplyDelete
  43. Kurcze muszę się sama zebrać i coś wysłać ,a mam dla cb
    pocztówkę i prezent z nad noża

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*