Kociak

Thursday, August 16, 2012

Cześć kochani. Przepraszam, że wczoraj nie pisałam. Internet był mi nieco nieposłuszny. Nic praktycznie nie mogłam robić. Ewentualnie udało mi się popisać na gg. Wczorajszego dnia byłam z Weroniką. Na zamku był chyba cyrk. Chętnie bym poszła hahaha ; D  ` Kojarzy mi się zdecydowanie z szałem z dzieciństwa. Kiedyś było - ' Ja chcę do cyrku', teraz jest - ' ja chcę lustrzankę'. Haha ^^ Ogólnie to dosyć fajnie i zdecydowanie śmiesznie spędziłyśmy dzień, tylko końcówka dnia trochę nas ... hmmm można powiedzieć 'zasmuciła'. Ale nie będę tłumaczyła o co chodzi. Praktycznie nic takiego. ^^ A jak szłyśmy do mnie spotkałyśmy kociaczka. Na początku się go wystraszyłyśmy, bo spojrzał się jakoś zadziornie i zaczął na nas biec. Potem jednak okazał się sympatyczny i nagrałyśmy nawet filmik. Może nie jest wcale interesujący, bo .. co ma być ciekawego w filmiku z kotem, ale nie najeżdżajcie na ten filmik. Nie musicie oglądać i tyle ^^

 
 
* Prawie umarłam -,- 
Wiadomość dla wtajemniczonych : Gumi, Wera.

Obecnie leżę na podłodze na dywanie. Haha, nie mogę się ruszyć, ale jest mniej więcej okej ; ) 

Wpadnę jeszcze dzisiaj ^^

You Might Also Like

35 KOMENTARZE

  1. fajny ;) u mnie nowa notka, zapraszam *.*

    ReplyDelete
  2. Śliczny kociak! ;D
    zapraszam do mnie! ;p

    ReplyDelete
  3. Jeeju, jaki śliczny kotek. <3 Masz fajnego bloga. :* Pozdrawiam : )

    ReplyDelete
  4. słodki ten kotek *.*

    ReplyDelete
  5. cyrk kiedyś tez zawsze chciałam chodzić do cyrku jak był :)
    kotek słodki

    ReplyDelete
  6. słodki <3

    ale i tak nie lubię kotów xd

    ReplyDelete
  7. Obejrzałam filmik jest spoko ^^
    Fajne zdjęcie kotka :*

    ReplyDelete
  8. ale słodki kociaak :) <3

    ReplyDelete
  9. haha 'no nie jest trawki,kici kici' ;D
    ja bym się przestraszyła na śmierć gdyby zaczął na mnie biec ;O
    od małego jakoś nie lubiłam cyrku xD

    ReplyDelete
  10. Prawie umarłaś? Co się stało! O.o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, tak prawie umarłam. ; )
      Na prawdę nie jest to rzecz istotna ; >

      Gdybym chciała to bym powiedziała ; p

      Delete
  11. dobrze,że już nie umierasz :D

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam kociaki ;dd Słodki ;)

    ReplyDelete
  13. Dobrze że to "coś" przeżyłaś :)
    Kocham takie dzikie kotki , tylko mam alergie na koty - łzawią mi oczy i kicham ;(

    ReplyDelete
  14. Hehe, to raczej kocica :)
    I to już całkiem spora :D


    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*