Kierunek - Grudziądz

Friday, August 10, 2012

Część. Dzisiaj z Adą pojechałyśmy do Grudziądza a dokładniej do Alfy. Wzięłam kasę ze świadomością, że się nieźle obkupię. Niestety, byłam taaak wybredna. Wszystko na moje wygląda tak samo. Takie tandetne tanie ciuszki np. w New Yorkerze. Wszystko już przebrane. Jak byłam w Niemczech to potrafiłam siedzieć z 2 godziny w New Yorkerze i wybierać ciuchy, a teraz to już same 'szmaty' i nic więcej. Przeszłyśmy wszystkie sklepy i kupiłyśmy tylko sobie okulary przeciwsłoneczne, które było w okazyjnej cenie oraz zerówki ; ) Poszłyśmy też do KFC gdzie zamówiłyśmy sobie coś do jedzenia oraz konieczne było picie. Ogólnie wystrój Alfy jest śliczny, fajnie że niedaleko mojego miasta jest jakaś fajna galeria, do której można pojechać. Przywiozłam praktycznie z powrotem pieniądze, nie licząc tych kilkudziesięciu złotych, które już nie robią wielkiej różnicy. Tak czy inaczej... jestem zadowolona, że wyrwałyśmy się z domu i spędziłyśmy fajnie czas. Udało mi się porobić jakieś zdjęcia.

 Welcome to Alfa xd
Podczas zajadania na wygodnej kanapie - W oddali KFC
Ciekawe zwisające coś xd
 
 Właściwie .. taśma jak taśma. 
Zainspirowały mnie gazetowe ściany! Ciekawie to wygląda.
; >
Fontanna ; >
Musiałam koniecznie zejść usiąść na nią i porobić zdjęcia ; D
Zauważyłam też, że ludzie wrzucają tam grosze - chyba na szczęście. 
Przyłączyłam się do rzucania grosikami ; >

Oto moje nowo zakupione okularki <3>
Właśnie chciałam zamawiać Nerdy na allegro a tu taka okazja, nie mogłam ich nie kupić! ; >
 A tutaj okulary kolejne. Również zakupione w New Yorkerze.
Jedne są moje, drugie Ady. Ale to chyba oczywiste, bo są podpisy! ; >
Ady ^^
 Moje
 Jeszcze jedno dla Was w nerdach xd

A na koniec outfit. ; >
okulary - new yorker  / bluza - c&a (zakup w galerii w Niemczech) / spodnie - chińczyk/ trampki - New Age / bransoletka - DIY

Po wysiadce z autobusu nadal mną trzęsło. Nienawidzę takich prostych autobusów, które trzęsą się na każdą stronę! xd A co dopiero na mocno kamykowatej drodze. -,- No ale fajnie się bynajmniej gadało - krzycząc! ; D

Planuję iść do Ady na noc. Ona mi tu mówi - No chodź już, chodź. Więc.. Papa ; ))
Dobranoc ^^

You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. fajne zdjęcia, i okulary ^^
    Na prawdę ładnie jest w tej galerii :D

    ReplyDelete
  2. Świetny zestaw.:D
    Ostatnio też nie mogę się na nic zdecydować w sklepach, wszystko jest strasznie poprzebierane. Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://hope-love-hurt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. oo ja mam do alfy całkiem blisko :) skąd jesteś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jessika jest ze Świecia :D

      Delete
    2. wolałam żeby to ona udzieliła mi odpowiedzi... ale skoro tak to chyba zacznę pisać na priv ;)

      Delete
  4. Ja mam taki same, ale z allegro-czarne.

    Była na allegro promocja 3 zł za parę, a ty za ile kupiłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czyli inne. Czarne tymi znaczkami są takie pospolite i do dupy. A te są widać masywniejsze i wgl. ładniejsze. ; )
      Po drugiej stronie są fajne wzorki, ale oczywiście ich nie widać, bo są po tej stronie .. twarzy. Miałam te czarne i moja opinia - Fuuuuuj, nigdy więcej tego badziewia!

      Delete
    2. Faktycznie Twoje są ładniejsze, może kiedyś takie kupię? Ile kosztowały?

      Delete
    3. Jedyne 9,95 zł
      Oczywiście z przeceny. ; >

      Delete
    4. a w jakim sklepie kupiłaś zerówki i przeciwsłoneczne? I za ile ?

      Delete
  5. Całkiem inaczej w nich wyglądasz ;o
    Pasują Ci ^^

    ReplyDelete
  6. Fajnie ci w tych nerdach. ;D Mam identyczne buty. Fioletowe z New Age. ;D

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. fajniutkie te okularki i twoje i ady też.
    kiedy odpiszesz na nasze listy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na większości odpisałam. Jak dojdą do piszcie ; )

      Delete
  8. fajne są te gazetowe ściany :)

    ReplyDelete
  9. Również mieszkam blisko Alfy, dokładniej w Chełmnie :D A co do New Yorkera to masz całkowitą rację, ja aktualnie jestem w Krakowie i tu tak samo w New Yorkerze wszystko przebrane, nic nie ma :< ew. jedna bluzka mi się spodobała.

    ReplyDelete
  10. ale śliczne okulary *.*

    ReplyDelete
  11. Mam pytanie, jaki masz model lustrzanki, kiedy ją kupiłaś i ile płaciłaś ? Robi ładne zdjęcia ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja posiadam większą cyfrówkę. Fujifilm finepix s 2960

      Myślę, że robi ładne zdjęcia. Takie jak widać na blogu.

      Delete
  12. świetne okulary :D
    zapraszam Jessikę ;)

    ReplyDelete
  13. Fajnie jesteś ubrana :)

    ReplyDelete
  14. Ładnie jesteś ubrana ;3
    fontanna!! ;>

    ReplyDelete
  15. Super wyglądasz ,cudowne nerdy :)
    Byłam wierna converse,qale chyba przekonałaś mnie do zakupu butów marki New Age.Ja myślałam,że to conversy ;p

    ReplyDelete
  16. Lubię w taki sposób spędzać dni, ostatnio jednak do takich 'wypadów' się ograniczam, bo próbuję oszczędzić pieniądze, chociaż wczoraj wydałam ok.160zł, ale usprawiedliwiam się faktem, że te rzeczy przydadzą się do pracy, więc mogę to zaliczyć do dobrej inwestycji?! :)
    Pozdrawiam!
    <33

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam takie spędzanie czasu<3 Okularki super!

    Zapraszam:D

    ReplyDelete
  18. Kocham takie dni ;)Fajne okulary ;)

    ReplyDelete
  19. Ale tam fajnie. :) I okularki świetne. :)

    ReplyDelete
  20. czy trampki new age mają z tyłu usztywnianą podeszwę jak converse?

    ReplyDelete
  21. Ładnie ta galeria wygląda muszę ci powiedzieć. Też lubię czasami tak wyskoczyć ze znajomymi do galerii nawet jak nic nie kupuję. Oczywiście nie mówię tu o KFC czy jakimś innym Mc donaldzie bo to podstawa.
    Autobusy<3 Ja ogólnie nie lubię zbytnio nimi jeździć :D Właśnie dlatego, że się trzęsą. 100 razy wygodniej jedzie mi się tramwajem.
    Dodam jeszcze, że do twarzy ci w tych okularach. Outfit też fajny.
    Pozdrawiam i udanej nocki u koleżanki

    ReplyDelete
  22. heh tak to już niestety bywa z zakupami czasem udane, a czasem nie

    ReplyDelete
  23. dlaczego nie masz reklam na blogu?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdybym chciała to założyła bym bloga reklamowego. ; >
      A nie chcę.

      Delete
  24. wiesz nie ważne że nic fajnego nie kupiłaś chociaż okulary są świetne ważne że nie nudziłaś się w domu ;d
    galeria super wygląda: d

    ReplyDelete
  25. Jakie fajne nerdy ! ;D
    Widzę że wyjazd udany.

    ReplyDelete
  26. świetne oksy kupiłyście ;ooo <3

    ReplyDelete
  27. zakupy < 3 fajne okulary ; d ładna ta fontanna ^ ^

    ReplyDelete
  28. ładnie się ubrałaś : )

    ReplyDelete
  29. Super okularki i bluza *.*

    ReplyDelete
  30. ślicznotko Ty ;* ja byłam przedwczoraj w galerii z naj kol. ale była bk ;D

    ReplyDelete
  31. Super okulary i w ogóle chyba 'wycieczka' się udała. ^^
    Ja do Grudziądza mam 50 km, eh. Bliżej mi do Torunia. Może kojarzysz Golub-Dobrzyń? Też zameczek i takie klimaty!:D
    Pozdrawiam, Ola ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie kojarzę ; D
      Ale masz blisko, więc autobusem możesz jeździć bez problemu do Alfy ; )

      Delete
  32. Super wystrój tej galerii, a ty śliczna jesteś!

    ReplyDelete
  33. Dziękuję :)
    Podobają mi się takie ściany w tapety z gazet^^
    Pozdrawiam! <33

    ReplyDelete
  34. fajne fotki :) i okulary *______________*
    zapraszam na nową notkę < 3

    ReplyDelete
  35. jakie świetne : D
    jesteś b. ładna ^__^

    dzięki.
    pzdr.

    ReplyDelete
  36. Ale masz genialne włosy ♥

    ReplyDelete
  37. super te okulary i fajny outfit ! :P

    ReplyDelete
  38. a w H&M byłaś? : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weszłam i wyszłam, zero wyprzedaży. A ja wybrałam się na łupy promocyjne ;D

      Delete
  39. w hm są wyjebane ciuszki teraz, ale raczej na promocjach tych nie znajdę ;c
    ładnie wyglądałaś, prosto, konkretnie. lubię takie bluzy. :)
    a te brązowe okulary to lustrzane ? co do tych drugich wg mnie Ady ładniejsze, fajne mają kolory.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plastikowe xd

      Ja wolę takie kolory jakie ja mam ; >

      Delete
  40. Pierwszy raz słyszę o sklepie Alfa :D
    Świetne okulary - zerówki jak i te przeciwsłoneczne ^ ^

    Zapraszam do mnie, nowy post.:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. * Galeria, no przecież że nie sklep haha. xD
      Sorki za pomyłkę.

      Delete
  41. Świetne zdjęcia :)
    Ładnie Ci w nerdach :*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*