Kerstin + dwie pocztówki

Thursday, August 30, 2012

Heej po raz kolejny. Jakoś zapomniałam dodać zdjęć pocztówek które dostałam w ostatnim czasie. ;)
Pisałam Wam tylko, że dostałam również list i zdjęcie od Kerstin ♥ Naprawdę bardzo się ucieszyłam.
Oto moja koleżanka z wymiany, u której będę mieszkać podczas pobytu w Xanten ... no i oczywiście jej psiak. Słodko ♥

A teraz od czytelniczek :
Pocztówka od Agnieszki - http://eustazja.blogspot.com/    
Pocztówka przedstawia Stary Młyn na dworku w Uniejowie.
Tę pocztówkę dostałam od Nicole, http://koolorowo.blogspot.com/ 
Zdjęcie pochodzi z Włoch a dokładniej z najpiękniejszego z miast kraju - Wenecji! ; )
Dziękuję Wam ♥

You Might Also Like

41 KOMENTARZE

  1. A kiedy będzie ta wymiana?

    Super pocztówki !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niemcy przyjeżdżają pod koniec września, więcej szczegółów opublikuję jak będzie zbliżać się wymiana. ; >

      Delete
  2. jedziesz na wymianę? :D ale wypas!

    ReplyDelete
  3. Świetne pocztówki :) Wszystkie są ładne, ale pierwsza najlepsza :)

    ReplyDelete
  4. Ładne pocztówki.
    U mnie Best Friend Tag , zapraszam.
    http://nigdy-sama.blogspot.com/2012/08/best-friends-tag.html

    ReplyDelete
  5. Śliczne pocztówki. To te wysłane za pomocą internetu? :D

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam takie życiowe blogi, tak po prostu. Może zajrzysz też do mnie? http://pitahajaa.blogspot.com/ :-) Z góry dzieki :)

    ReplyDelete
  7. fajna inicjatywa, chętnie bym się dołączyła :)

    ReplyDelete
  8. sliczne pocztowki i zdjecie :)

    ReplyDelete
  9. świetne te pocztówki <3

    ReplyDelete
  10. Świetne, można jeszcze wysyłac te pocztówki z własnymi zdjęciami ? Na czym ta akcja polegała ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już z tego co wiem nie można wysyłać darmowych, ale płatne można ; D
      Po prostu zakładało się konto na tamtej stronie co kiedyś opisywałam i wysyłało się darmowe pocztówki z okazji igrzysk olimpijskich ; )
      Fajna sprawa. ; p

      Delete
  11. Dostajesz pocztówki od czytelniczek? Ależ to miłe, zazdroszczę! :)

    ReplyDelete
  12. fajne pocztówki <3 tez zbieram, ale zajmuje sie tym na postcrossingu. ;)

    ReplyDelete
  13. Na ile będziesz jechać na wymianę ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oni na tydzień przyjeżdżają i my jedziemy tam na tydzień.

      Delete
  14. Pies jest naprawdę boski ♥

    ReplyDelete
  15. śliczne zdjęcie i świetne pocztówki;D

    ReplyDelete
  16. cute style and lovely blog =)
    I'll be happy if you check out my blog too =)

    ReplyDelete
  17. O Jejku ! Moja pocztówka ; ))
    Cieszę się ,że się podoba :)

    ReplyDelete
  18. oo fajny pies! też bym chciała zeby rodzina z wymiany francuskiej miała takiego :)) nie słyszałam nigdy o... Xanten , :P

    ReplyDelete
  19. Zaraz sekunda. Co tu robi mój blog??

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*