Jakiś czas temu

Monday, August 27, 2012

Cześć ♥ Dzisiaj chyba zimnawo na dworze! Siedzę pod kołdrą i nadal mi zimno, ale to może ja przesadzam.
Chcę Wam pokazać że jakiś czas temu dostałam od Ady fajny prezent z pobytu nad Morzem ; )
Dostałam bransoletki oraz kolczyki z reserved. Na początku myślałam, że kolczyki do niczego mi nie będą pasowały ale mam jeden pomysł ^^

Bransoletki są po prostu genialne, pasują do wielu strojów! ; )
zbliżenie na kolczyki ; >
Tymczasem ja zmykam idę do miasta z Weroniką, zamierzam kupić sobie jakąś fajną torebkę, ale zobaczymy! ; )  I pozdrowienia dla Ady która wyjechała do Torunia! ; > Baw się dobrze ; )

Ooo właśnie wróciła mama z pracy i przyniosła mi pocztę *,* Szczerze najbardziej ucieszyłam się z listu i zdjęcia od mojej koleżanki z wymiany z Niemiec ^^ ♥
I otrzymałam dwie pocztówki od czytelniczek. Potem zobaczycie ^^

You Might Also Like

53 KOMENTARZE

  1. kolczyki są bardzo ładne :)

    ReplyDelete
  2. suuper są te bransoletki ! zapraszam do mnie na konkurs ! ♥

    ReplyDelete
  3. baardzo ładne kolczyki i bransoletki ;)
    udanych zakupów :D

    ReplyDelete
  4. Najbardziej podobają mi się bransoletki :)

    ReplyDelete
  5. śliczneee ^^ już chce zobaczyć te pocztówki i list :P

    ReplyDelete
  6. Kolczyki są świetne:)

    I bransoletki też:).
    Świetny prezent. ;)

    Zapraszam:
    http://modozerca.blogspot.com/
    Obserwuję:)

    ReplyDelete
  7. Nie umiem się doczekać kolejnej notki :)) Bransoletki są fajne, w takim starym stylu i na pewno będą ci pasować do wielu rzeczy :))

    ReplyDelete
  8. fajne bransoletki i kolczyki^^

    ReplyDelete
  9. zakochałam się w tych bransoletkach :D

    ReplyDelete
  10. jakim aparatem robisz zdjecia? to lustrzanka? XDDD

    ReplyDelete
  11. Kolczyki nie w moim guście ;>

    ReplyDelete
  12. bransoletek zazdroszcze;)

    zapraszam, u mnie konkurs;p

    ReplyDelete
  13. ładne te bransoletki. : )

    ReplyDelete
  14. Pokaż z czym je połączysz ; )

    ReplyDelete
  15. biżuteria nie w moim stylu, ale na tobie wszystko leży świetnie wiec na pewno mi się spodoba jak ty założysz ;)

    ReplyDelete
  16. bransoletki bardzo ładne, przydałyby mi się podobne

    ReplyDelete
  17. Śliczna biżuteria.

    Zapraszam na:
    www.kaska-and-olka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Dlaczego najbardziej ucieszyłaś się z listu od koleżanki z wymiany? Czytelnicy ważniejsi!

    ReplyDelete
  19. bransoletki świetne ! :D

    ReplyDelete
  20. świetne są te bransoletki :)

    ReplyDelete
  21. Podoba mi się ;)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  22. Świetna biżuteria!

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Piękne są kolczyki<3

    maggisterka.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. fajne kolczyki.:)
    zapraszam do mnie i do obserwowania mojego bloga.:)

    ReplyDelete
  25. Ale śliczne bransoletki ! ;)

    ReplyDelete
  26. fajnie tak dostawać tyle prezentów i pocztówek :)
    + zapraszam :)

    ReplyDelete
  27. Hej :)
    Mam pytanie . Czy przypadkiem nie orientujesz sie po jakim czasie dochodzą te pocztówki ? Ponieważ wysłałam jedna koleżance i powiedział , że jej jeszcze nie doszła :( A wysłałam około tydzień temu ;p

    ReplyDelete
  28. jakie świetne :)

    pozdrawiam i zapraszam . :)

    ReplyDelete
  29. Jessico,
    posiadam podobne kolczyki, nie są takie złe =)

    ReplyDelete
  30. Piękne :)
    Fajnie coś dostać od przyjaciółki. ^^

    ReplyDelete
  31. Ada ma świetny gust . :D Oj tam, takie kolczyki będą pasować do jakiejś eleganckiej stylizacji. Może na początek roku?.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej na rozpoczęcie roku nie planuję tych kolczyków ; )

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*