Informacja o pocztówkach

Tuesday, August 21, 2012

Cześć piszę dla Was informację, ponieważ każdy zadaje mi pytanie : Jak wysłać darmową pocztówkę? 
Otóż jednak już nie można wysyłać za darmo. Ogólnie na początku pisało, że do końca miesiąca będzie trwała ta akcja, ale jak widać... trwało to pewnie tylko do końca igrzysk olimpijskich. Teraz kartka kosztuje 1,49 $ ( o ile dobrze się orientuję ) Więc ... ja Was tylko informuję by nie było pretensji, że musicie zapłacić. Trzeba było korzystać jak pisałam o tej stronie ^^ Ale i tak sporo osób skorzystało! ; )

z Gdyni ♥
Już chcę kolejną wycieczkę *,*
( wiem, że to zdjęcie już tu było, ale co tam )
` Hmm... chętnie wybrałabym się nad morze, szkoda że nie mieszkam w Trójmieście -,- Chodziłabym na plażę co dziennie ; *

Miłego dnia! ♥


MOŻNA WYSYŁAĆ!
Eejjj jednak można wysyłać. A jak?
W trochę inny sposób.
Wchodzimy na stronę : 
http://www.touchnote.com/
 Następnie
Następnie wybieramy zdjęcie i dalej to chyba wszystko jasne ; ))
I nie trzeba płacić ; >


You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. Można nadal wysyłać pocztówki za darmo (jedna osoba mnie oświeciła ^^) tylko trzeba wejść przez facebooka :)

    ReplyDelete
  2. nom, zorientowałam się ;)
    Pisałam w komentarzu do porzedniej notki

    ReplyDelete
  3. Ja mieszkam w Trójmieście :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak? A Jak ma na imię, może ją znam :D

      Delete
    2. oo, to fajnie masz. : )

      Delete
  4. Jeszcze przez facebooka można, ale ja nie wiem czy jeszcze skorzystam, bo powysyłałam do wszystkich znajomych :D

    ReplyDelete
  5. jest jedna strona, z której można wysyłać pocztówki za darmo. Do ludzi na całym świecie. Ja jak na razie dostałam 4, a wysłałam 7 ^^. Polecam !
    http://www.postcrossing.com/

    śliczne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  6. można je wysyłać przez facebooka za darmo :)

    ReplyDelete
  7. fajny pomysł z tymi pocztówkami;) fajna fotka;)

    ReplyDelete
  8. też bym chciała mieszkać nad morzem;)

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcie! Tak bardzo tęsknie za morzem, a raczej w tym roku juz tam nie zawitam.
    OBSERWUJE.

    ReplyDelete
  10. Tak zorientowałam się, ze można przez Facebooka ; >

    ReplyDelete
  11. Ale super. Wyślę chyba Tobie tylko jak coś to nie wiem jak z adresem, bo GG się zawiesza :(( Może na e-mail my-life-is-pastel@wp.pl ???

    Ps. Usuń aska po prawej stronie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. okeej.
      A no tak dzięki, ze przypomniałaś. Kompletnie zapomniałam usunąć xd

      Delete
  12. love it,follow you,hope you can follow me back :D

    http://fashionandthecity-ilda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładny nagłówek :3 Sama je robisz ?

    ReplyDelete
  14. ooo myślałam że już nie wolno wysyłać :D

    ReplyDelete
  15. cudne włosy;D
    zapraszam:
    http://rybcia1661-inspiracje.blogspot.com/
    zaczynam obserwować;*

    ReplyDelete
  16. Ooo. :D Fajna ta sprawa z pocztówkami. :)

    ReplyDelete
  17. Właśnie wczoraj kilka wysłałam! :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam! :) Jak możesz zaobserwuj mnie.

    ReplyDelete
  18. ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu ; *

    ReplyDelete
  19. śliuczne zdjęcie! ;D

    ReplyDelete
  20. Fajna sprawa z tymi pocztówkami.;)
    Ja gdybym mogła to też bym chodziła codziennie na plaże .;)

    ReplyDelete
  21. A to się płaci jak się wysyła dobrze rozumiem?

    ReplyDelete
  22. oddaj trochę włosów :<

    ReplyDelete
  23. Nie da się już swojego zdjęcia wgrać, oprócz tych z facebooka?:P

    ReplyDelete
  24. ale przesliczne zdjęcie . ;**

    ReplyDelete
  25. śliczne masz włosy. właśnie się dowiedziałam o pocztówkach i przed chwilą wysłałam jedna :)

    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę : www.bookwoormm.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. też bym chciała mieszkać nad morzem : D
    Strasznie mi sie tam podoba ! :)

    ReplyDelete
  27. pomysł fajny ;) ale nie chce mi sie w to bawić

    ReplyDelete
  28. bardzo ładnie wyszłas na zdjęciu :) jakbym mieszkała gdzies nad morzem to tez bym chodzila codziennie na plaze ale podobnie jak Tobie nie jest mi to dane ;p

    ReplyDelete
  29. Zdjęcie cudne, Ty cudna tylko strasznie szczuplutka :)

    ReplyDelete
  30. Fajna akcja , już skorzystałam ;D
    Świetne zdjęcie , moje miasto ;D
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com .

    ReplyDelete
  31. Ładne zdjęcia :)
    Fajna sprawa z tymi kartkami. :))

    ReplyDelete
  32. Świetny blog ;)
    +dodaję do obserwowanych, liczę na rewanż ;)

    ReplyDelete
  33. piękne włosy masz :)

    ReplyDelete
  34. przeprowadzasz się.? odpisz

    ReplyDelete
  35. oo, fajna sprawa ;)
    zapraszam do mnie, na rozdanie ;>

    ReplyDelete
  36. jakie włoooooooosy <3

    ReplyDelete
  37. Świetny blog :)!
    zapraszam do mnie http://usia12.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  38. wysłałem je dziś jak szalony :D

    ReplyDelete
  39. fajna sprawa z tymi pocztówkami;) też chciałabym mieszkać nad morzem;) ale pewnie wtedy na wakacje ciągnęłabym w góry... pozdrawiam i zapraszam J.

    ReplyDelete
  40. śliczne zdjęcie :)
    zapraszam też do mnie :)

    ReplyDelete
  41. ładne zdjęcie! śliczna jesteś ! :)

    ReplyDelete
  42. Uwielbiam twojego bloga! ♥

    Proszę wbij : www.kurka-rurka.blogspot.com
    Bardzo mi zależy żebyś obserwowała mojego bloga : *
    Ja się na pewno odwdzięczę! ♥

    ReplyDelete
  43. Fajne zdjęcie, śliczna jesteś. No i ładnie się ubierasz. ;)
    + Zapraszam do mnie. Piszę opowiadanie o 16 letniej dziewczynie. Jest ona czarownicą, ale w jej żyłach płynie także krew wampira. Przez "małe przewinienie" zostaję zapisana do szkoły dla nieludzkich... Mam nadzieję, że wpadniesz i skomentujesz <3

    ReplyDelete
  44. jakie cudowne włosy *-*

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  45. nie idzie przez fejsa ;<

    ReplyDelete
  46. Śliczne zdjęcie! :)

    ReplyDelete
  47. Trójmiasto jest piękne. :)

    ReplyDelete
  48. wymieniamy się pocztówkami ? :D

    ReplyDelete
  49. Mi wyskakuje, że muszę wciąć kredyt, nawet gdy jestem zalogowana przez fejsa ;/

    ReplyDelete
  50. czytałam już gdzieś o tym :)

    ReplyDelete
  51. niestety trzeba płacić :,<

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*