Guccio

Sunday, August 19, 2012

Cześć. Na początku chcę powiedzieć dlaczego wczoraj nie pisałam. Pod wieczór przyszła po mnie Ada musiałam się ogarnąć i poszłyśmy do Guccia na pizzę bo byłam troszkę głodna i miałam na coś ochotę ; >
A to na kebaba, a to na pizzę. Bar na rynku był już zamykany, uratował nas Guccio. Tradycyjnie pizza mięsna. Ogólnie to mogłyśmy iść na dwór .. a tak to siedziałyśmy w pomieszczeniu gdzie na dodatek radio skrzeczało, bo coś im się chyba psuło. Wystrój w tej pizzerii średnio mi się podoba. Jest tak ponuro... w zimę jest ładniej ozdobione. Jak zwykle trzeci kawałek jest męczący. xd


Wybaczcie za jakość O.o
Po pizzy poszłyśmy kupić energetyki z lodówki. Gdy zbliżałyśmy się do domu, wstąpiłyśmy sprawdzić listy ludzi do gimnazjum naszego. No, no ... będzie wesoło coś czuję. A ile osób zostało siedzieć O.o  Hohohoo... szczerze nie śmieszy mnie to raczej jest mi ich żal. Współczucie. Jak już sprawdziłyśmy listy Ada zaproponowała, żebym do niej przyszła na noc. Hmm... dawno się nie widziałyśmy i są wakacje, więc ... pewnie. Dlatego nie dodałam notki. Nie miałam programu nawet do zmniejszenia zdjęć. Oglądałyśmy do 2 filmiki na yt. A potem do 5-6 rozmawiałyśmy. Musiałyśmy aż zasłonić okna roletami bo zrobiło się za jasno ; D
A teraz zmykam. Weronika wyciąga mnie znowu na dwór. + Wiem jakie nerdy zamówię! ^^
~ Miłego dnia! ; >

You Might Also Like

55 KOMENTARZE

  1. haha :D Gucio to pies mojej koleżanki :D

    ReplyDelete
  2. Co tam jakość , nie ma tragedii.
    Ważne że w końcu jest notka ;)
    :)

    ReplyDelete
  3. ta pizza wygląda ohydnie.
    oczywiście nie obrażam cię tylko mówię swoje zdanie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pizzie jest sos i pospadały mi pieczarki i kurczak xd Więc wygląda jak nie wygląd xd

      Ale była smaczna. Lubię pizze z guccia ; )

      I rozumiem, nie chciałaś mnie obrazić. Bo jak można obrazić człowieka mówiąc o pizzy? ; D

      Delete
  4. to widac udany dzień:)

    ReplyDelete
  5. smacznie musiało być :)
    klimatyczne miejsce

    ReplyDelete
  6. pizza. <3
    mnie to wczoraj naszła straaszna ochota na pizze, ale jednak nie zamówiłam.;p

    ReplyDelete
  7. też bym zjadła pizzę. :)

    ReplyDelete
  8. A mnie się ten wystrój podoba c:

    ReplyDelete
  9. wystrój podoba mi się średnio, ale pizzę bym zjadła :D

    ReplyDelete
  10. Zrobilas mi ochote na pizze! mniaam :D

    ReplyDelete
  11. mam chęć zjeść pizze^^

    ReplyDelete
  12. Jak ja uwielbiam pizze , teraz narobiłaś mi ochoty .
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Mmmm, pizza! ♥

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Na pizzy widzę dużo sera, aż mi smaka narobiłaś :P
    Nie przejmuj się tym, że nie dodałaś notki, korzystaj z ostatnich chwil wakacji i spotykaj się z koleżankami.
    Pozdrawiam, E

    ReplyDelete
  15. naszła mnie ochota na pizze :) / http://murphose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Zjadlabym sobie taka pizze... :D

    ReplyDelete
  17. Zjadłabym pizzę! A mi się wystrój spodobał, po tym co widzę na zdjęciach :D

    ReplyDelete
  18. Mniam :)
    Ładnie tam jest xd

    ReplyDelete
  19. No to fajnie spędziłaś dzień : )

    ReplyDelete
  20. zjadłabym sobie pizze teraz :D
    [weird-fangirl.blogspot.com]

    ReplyDelete
  21. uwielbiam pizze ;)
    swietnie tylko ja nie lb pieczarek a tak to wsyztsko zjem;3

    ReplyDelete
  22. mniam (;
    wydaje się dosyć przytulnie (;

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam takie klimaty ^^

    ReplyDelete
  24. Dawno mnie tu nie było, ale to wszystko przez to, że nie miałam czasu, bo były wakacje i nie miałam dużego dostępu do internetu. Nareszcie teraz mam czas. ;) Bardzo mi się podoba twój nowy wygląd bloga, chyba najlepszy ze wszystkich. Co do tematu postu- Kocham pizzę.. ;p Też byłam w takiej pizzerrni w której byl taki starozytny wystrój. ;)

    ReplyDelete
  25. super blog ^^ obserwuję :)

    ReplyDelete
  26. świetny klimat ma ta pizzeria :) zjadłabym hawajską *.*

    ReplyDelete
  27. Ale mi smaka narobiłaś. ;>
    Fajny blog,zostaję tu na dłużej.


    ~ Candienatalie.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  28. Wygląd tej pizzerii kojarzy mi się z takim barem dla grubych facetów, nie wiem czemu :D Nie lubię pieczarek :c

    ReplyDelete
  29. wg mnie wygląda normalnie i smacznie choć nie wiem jak ma wyglądać dokładnie bo nie jem pizzy ^^

    ReplyDelete
  30. Ee nie wiele ci brakuje, zmienisz płeć i zaczniesz jeść wszystko na swojej drodze... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, nawet jeśli jadłabym wszystko, to nie przytyłabym ; D

      Delete
  31. ale mi narobiłaś smaka na pizzę :)

    ReplyDelete
  32. mmm , pychota <3 też jutro mam pizze , zobaczymy czy dobra :) narobiłaś mi już smaka :> obserwuje i liczę na rewanż ;3 weronikaxweronika3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Zjadłabym taką pizze, no i fajna nazwa restauracji :)

    ReplyDelete
  34. naszla mnie ochota na pizze!

    ReplyDelete
  35. racja , średni wystrój tak chłodno :)

    ReplyDelete
  36. byłam dzisiaj < 3 , ale najlepsze to mają lody ; DD

    ReplyDelete
  37. hm... aż chce się jeść ;D
    pokażesz te nerdy? ;P

    ReplyDelete
  38. a ja ostatnio z kumpelą zrobiłam pizzę. dobra nawet była. ;D

    ReplyDelete
  39. Spoko ;). To jakie kolorek nerdów w końcu?
    A u mnie akcja pytania. Jeśli chcesz mnie lepiej poznać bądź czegoś sie o mnie dowiedzieć- to śmiało zapytaj ;). Szczegóły na http://my-dreams-my-words.blogspot.com/2012/08/pytania.html
    Zaczarowana

    ReplyDelete
  40. A zjadłabym pizze :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*