Frugo

Tuesday, August 28, 2012

Cześć. Wpadam do Was z filmikiem o Frugo xd Akurat wtedy był zachód słońca ; ) A wiecie gdzie siedziałyśmy? Na bunkrach na jednostce wojskowej. Niedaleko jest pole kukurydzy, hahaha od razu skojarzyło mi się z wczorajszym dniem. Informacja - kukurydza niedobra. Za twarda lekko.

Zostawiam Was z filmikiem.


* Notka miała być automatyczna, ale nie zadziałało! -,-

PS - Właśnie wróciłam z mieszkania, mam trochę fotek opublikuję jutro! ; *
A teraz właśnie poprzerabiam zdjęcia, Dobranoc ♥

You Might Also Like

41 KOMENTARZE

  1. świetny blog. zapraszam do mnie.
    www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com
    OBS!
    :*

    ReplyDelete
  2. Jaaki faaajny :)
    Lubię Wasze filmiki <3

    ReplyDelete
  3. love this video and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. lubię zielone frugo :) ale i tak pomarańczowe rządzi <3 !!

    ReplyDelete
  5. strasznie poztywne z Was osoby! :)
    i cudowne imię, Jessika *-*
    + możesz poświęcić mi chwilę? przeczytaj wpis na moim blogu, powiedz co o nim sądzisz, czy warto pisać C;

    ReplyDelete
  6. fajny filmik :D Fruugo ;D

    ReplyDelete
  7. lepsza kukurydza jest taka mniejsza kiedy jeszcze jest lekko żołta :D

    ReplyDelete
  8. Hehe dobry pomysł, spróbuję.

    ReplyDelete
  9. Frugo-wspomnienie z dzieciństwa i studiów ♥

    ReplyDelete
  10. haha, świetny filmik ! <3

    ReplyDelete
  11. Super filmiki! :D
    Kocham Frugo <3

    ReplyDelete
  12. Ja kiedyś lubiłam czarne frugo, ale teraz jakoś wolę zielone ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kiedyś lubiłam bardziej zielone, teraz zdecydowanie czarne ; D

      Delete
    2. ja też wole czarne :D od początku był to mój faworyt <3

      Delete
  13. Fruugooo ♥ :D:D Zielona najlepsze :)
    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. nie lubię frugo haha ;d
    ciekawe jak to zmieszane smakuje xd

    ReplyDelete
  15. hahs :D uwielbiam wasze filmiki ! :D
    zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  16. kocham frugo <3 a filmik obejrzę później, bo teraz nie mg ;/

    ReplyDelete
  17. fajny ;> zapraszam do mnie na konkurs i nową notkę !! ♥

    ReplyDelete
  18. nie lubię frugo . i nie rozumiem tego, że wszyscy tak lecą na te frugo .
    gratuluję pomysłu na filmik :)

    ReplyDelete
  19. uwielbiam frugo :)


    xoxo, elverka.

    ReplyDelete
  20. Zostałaś otagowana na moim blogu :))
    http://fraiselife.blogspot.com/2012/08/tag-11-pytan.html

    ReplyDelete
  21. Świetny nagłówek.;)
    Świetny blog + zapraszam.♥

    ReplyDelete
  22. Prześliczny szablon bloga! ^^ Ja też lubię Frugo :)

    ReplyDelete
  23. Fajny filmik :D

    http://vanilias.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*