Dzisiejsza poczta

Thursday, August 16, 2012

Dzisiaj w skrzynce czekała na mnie jedna koperta oraz jedna pocztówka. ^^ I pochwalę Wam się ślicznym prezentem! ^^

Byłam w Berlinie przejazdem, hehe, jest cuuudowny! ^^
 Prezent od Agnieszki ; >
Na żywo śliczniejsza ; )  Tylko szkoda, że nie mam nic zielonego ; D
Kartka z naszego miasta ; D
Promocja miasta! Hehe, zapraszamy do Świecia ; P
Zamierzałam zrobić sobie kolacje, ale mama wie kiedy wejść do domu ; D
 
Dobra jem bo zimny się już robi xd


You Might Also Like

49 KOMENTARZE

  1. hahah. nie ma to jak hamburger ! ;p
    Śliczna ta bransoletka i świetna koperta ;)

    ReplyDelete
  2. Ładny jest ten prezent, a przez ostatnie foto aż się głodny zrobiłem.

    ReplyDelete
  3. Ślinka cieknie!

    ReplyDelete
  4. Śliczna bransoletka. :)

    Ja kolekcjonuje pocztówki z miejsc w, których byłam :)

    ReplyDelete
  5. Super blog :) świetne,interesujące , hmm..super ! Mojej koleżance też się spodobał. Zapraszam do mnie : kasia-i-pamietnik.blogspot.com
    blog kolezanki :
    sweet-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jak ja Ci zazdroszczę, ciągle coś dostajesz ;)
    Śliczna bransoletka ;)

    ReplyDelete
  7. ładna bransoletka :)

    ReplyDelete
  8. ale mi narobiłaś smaka na hamburgera, ojeeeju! ;c
    no i śliczna ta bransloteka, pozazdroscic tylko. ;)
    + obserwuję i pozdrawiam ;3

    ReplyDelete
  9. wiec masz motywacje aby uzupelnic szafe o zielone ciuchy :D

    ReplyDelete
  10. to smacznego :)
    świetne kartki : )

    ReplyDelete
  11. śliczne kartki :) smacznego :*

    ReplyDelete
  12. Śliczna bransoletka
    Ha , ha "niezła reklama miasta" :)

    ReplyDelete
  13. mmmmm zładłby <3 smacznego ;]
    urocza bransoletka ^^

    ReplyDelete
  14. Fajna bransoletka! Też chciałabym taką tylko że czarną. A dzisiaj oglądam jak robią wielki tort w kształcie hamburgera, a teraz jeszcze Ty piszesz o hamburgerach że mam na nie wielką ochotę. Mniam!

    ReplyDelete
  15. Mniam, ale mi narobiłaś ochoty <3

    ReplyDelete
  16. Się głodna zrobiłam :D

    ReplyDelete
  17. Musiałaś mieć pyszną kolację :)
    Uwielbiam dostawać pocztówki.

    ReplyDelete
  18. Jest smacznie ;)

    ReplyDelete
  19. super blog zapraszam do obserwowania mojego :)
    http://wonderfullthingsgarus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Bardzo podoba mi się twój blog :) ❤
    Też uwielbiam dostawać pocztówki :D To taki miły zwyczaj :)

    Pozdrawiam ♥
    xoxo

    ReplyDelete
  21. jeej, ta bransoletka jest śliczna *-*

    ReplyDelete
  22. fajowa bransoletka <3
    mniam <3

    ReplyDelete
  23. Noo naprawdę ciekawie ;)

    ReplyDelete
  24. Już czuję, jak zaczyna mi burczeć w brzuchu;)

    ReplyDelete
  25. śliczneee ^^ oczekuj pocztówki ode mnie :P

    ReplyDelete
  26. super zdjęcia :)

    zapraszam - http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ale ładna bransoletka! ♥

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Czasem trzeba zjeść coś niezdrowego! xd

    zapraszam na mojego bloga, właśnie trwają zgłoszenia do konkursu, i ty masz szanse w nim wziąć udział, serdecznie zapraszam <3
    modajesttylkojedna.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hamburger wcale nie jest nie zdrowy. ; )
      Nie rozumiem dlaczego każdy mówi, ze kebab i wgl. są nie zdrowe. Klops wcale nie jest tłusty a tak to są surówki, sosy .. ; >

      Delete
  29. Ale smacznie *,*
    Ty to masz szczeście z tymi listami i prezentami! :)
    Kiedy jakaś nowa loteria?
    Moze zorganizuj jakiś konkurs z firmą?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, może coś postaram się zorganizować ; )

      Delete
    2. Może jakieś ciuchy do wygrania?

      Delete
    3. No zobaczę co uda mi się zorganizować ; D

      Delete
  30. Hamburger : 3
    Bransoletka zielona fajna : )

    ReplyDelete
  31. Bransoletka jest bardzo ładna♥

    Pozdrawiam + obserwuje i będę tutaj częściej zaglądać:)

    ReplyDelete
  32. Bardzo miły blog;) Tak tu słodko:) fajna branzoletka. zapraszam do mnie na bloga http://mylifeiscrazyeveryday.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*