Canon - Paulina

Wednesday, August 29, 2012

Cześć, cześć. Myślałam, że już nie uda mi się tutaj wpaść, a to dlatego, że do wieczora byłam z Pauliną na dworze. Naprawdę ciekawie spędziłam dzisiejszy dzień, wiele rozmów, potem do Guccia na pizzę i na koniec na zdjęcia. Paulina posiada lustrzankę firmy - Canon. Pierwszy raz miałam styczność z lustrzanką, ale jestem zadowolona ze zdjęć zrobionych przeze mnie. Gorzej idzie mi z makro. Musze to jeszcze obczaić ; >
Tak czy owak fajnie, że mogłam przetestować swoje osiągnięcia po fotografowaniu cyfrówką. ; )

A oto moje działa. Na zdjęciach - Paulina ♥

A więc ... to na tyle. Ogólnie mam 45 zdjęć najlepszych ale wiadomo, nie opłaca się tego wszystkiego dodawać. Jakby coś Paulina nie ma bloga ; <

Dobranoc ♥
* Dopiero jutro zatwierdzę komentarze. Uff będzie tego sporo...

You Might Also Like

73 KOMENTARZE

  1. Przedostatnie zdjęcie jest śliczne *.*

    ReplyDelete
  2. Ależ ona jest śliczna :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  3. Paulina ma świetną torbę♥ mm.. pizza :))
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Paulina jest śliczna :)

    ReplyDelete
  5. ładne zdjęcia ;) makro fajna sprawa :)

    ReplyDelete
  6. sliczne zdjecia i dziewczyna ma mega spodenki <3

    ReplyDelete
  7. ale ona jest ładna, przypomina mi Dagę z `Pierwszej Miłości` :D

    ReplyDelete
  8. śliczna jest , ale mogłaby się częściej uśmiechać ;))

    ReplyDelete
  9. b ładnie Ci zdjęcia wyszły jak na pierwszy raz :D

    ReplyDelete
  10. Super zdjęcia !
    Jak na pierwszą styczność z lustrzanką to ... łał ;)

    ReplyDelete
  11. fajny zestaw:)
    spodenki pięknee !!<3

    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  12. Ale śliczne zdjęcia! :33

    ReplyDelete
  13. ślicznee zdjęcia zapraszam do mnie :)



    tusia222.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. świetnie ci wyszły : )

    ReplyDelete
  15. Pracuj nad kadrem :)

    Effy xoxo.

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia, naprawdę bardzo mi się podobają ♥

    ReplyDelete
  17. śliczne zdjęcia. jak modelka..

    zaobserwuję zaobserwujesz mnie ? http://misiayou97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. fajnie ona ubrana♥ ale zdjecia też są ładne :)

    ReplyDelete
  19. Mam pomysł na dwa posty które mogłabyś zrobić, mi osobiście bardzo podoba się ten pomysł i mnie interesuję :) 1- jak dbam o swoje włosy i tam byś wymieniła wszystkie kosmetyki, co robisz itp. i codzienna pielęgnacja mojej twarzy <3 co o tym myślisz? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nic specjalnego nie robię z włosami ; >
      A twarzy też jakoś specjalnie nie pielęgnuję. Tak jak każdy na pewno ; D

      Delete
    2. Anonimie - jak widzisz Jess nie używa fluidu, więc nie ma problemów z cerą.

      Delete
  20. Przeciętne zdjęcia ;p
    Ładna dziewczyna :)

    ReplyDelete
  21. NAPRAWDĘ ROBIŁAŚ POPRZEDNIE ZDJĘCIA ZWYKŁĄ CYFRÓWKĄ ? nie wydają się być takie .
    A mogłabyś powiedzieć mi jaki aparat masz dokładnie ? ( ten który używasz na co dzień ? )
    Śliczne zdjęcia !

    i zapraszam na ;
    http://welovebaranowa.blogspot.com/2012/08/birthday-photos.html
    mam nadzieję że skomentujesz tego posta :*

    ReplyDelete
  22. Cudowne te zdjcia. A ta Paulina... po prostu piekna *.*

    ReplyDelete
  23. Ładne zdjęcia, tylko szkoda że Ty na nich nie jesteś ;)

    ReplyDelete
  24. pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podoba. ;) a zdjęcia robiłaś na manualu czy automacie? ; >

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuję ;)

    ReplyDelete
  26. Świetny blog .Zapraszam do mojego ;) http://beciag.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. śliczna modelka. ;)

    ReplyDelete
  28. cudne zdjęcia, świetne włosy;D

    ReplyDelete
  29. cześć (: chciałabym Cię zaprosić na www.fressyy.blogspot.com jeśli masz czas i chęci to odwiedź mojego bloga (:

    ReplyDelete
  30. Nie przejmuj się, ze będzie sporo, tylko się ciesz. Każdy chciałby akceptować po 100 ileś komentarzy dziennie! ;)) Szczęęęęściaro .< 33

    ReplyDelete
  31. pytałam, bo kolory są tutaj tak ładne i zaczęłam się zastanawiać czy to z moim aparatem coś jest nie tak ;D i nie martw się, ja tez czasem nie umiem sobie tego ustawić wiec robię to na oślep ;D a ogólnie to hm, naprawdę bardzo ładne zdjęcia robisz ii opłaca Ci się zainwestować w jakaś dobrą lustrzankę, bo by się nie zmarnowała ;* nie lubię ludzi, którzy po kupieniu lustrzanki nazywają siebie wielkimi fotografami -,- no wtf. ;D

    ReplyDelete
  32. fajne miejsca na zdjęcia :))

    ReplyDelete
  33. Świetne zdjęcie, cudowną modelkę miałaś :D
    Muszę sobie sprawić lustrzankę z canona :D

    http://vanilias.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. ale ma piękne włosy. też chce .

    ReplyDelete
  35. Fajnie, jakbyś czasem mogła sobie użyć lustrzanki, aby pododawać jakieś interesujące fotki na bloga :).

    ReplyDelete
  36. Bardzo podobają mi się zdjęcia :)
    +ładny masz wygląd bloga.

    ReplyDelete
  37. no, mam nadzieje, że się tej lustrzanki niedługo dorobisz, kupie ci na urodziny ;D kiedyś marzyłam o Canonie D450, koleżanka ma i robiła fenomenalne zdjęcia, ale marzenia marzeniami tata kupił Pentax'a K-r, bo zna się na tym troszkę i nie jestem zawiedziona, jest nawet lepszy niż Canon, chociaż trochę ciężki, i nie mieści mi się do rąk. ; < hahahaha ;D

    ReplyDelete
  38. kurde, myślałam, że pewnie już miałaś w tym roku urodziny to do przyszłego roku uzbieram. ;< a rodzice się nie dorzucą? moi to by się od razu dorzucili jakby wiedzieli, ze mam taki talent jak Ty ;*

    ReplyDelete
  39. no, ale w sumie to od czegoś trzeba zacząć prawda? tzn moi rodzice w sumie maja podobnie do Twoich. Ja gram na gitarze, rodzice mi kupili jedna z najtańszych gitar bo myśleli, ze to tylko słomiany zapał, ale uczę się już drugi rok od września zacznę trzeci i przydałaby się nowa gitara, bo ta którą mam już totalnie przestaje się stroić ma delikatnie poobrywany gryf od paznokci, ale oni mówią, ze jest jeszcze dobra nie mając o tym zielonego pojęcia. -,- i nie rozumiem tutaj zdania Twoich rodziców, widziałam już tyyyle zdjęć na różnych blogach, ale Twoje mnie dosłownie jarają, i raczej nie tylko mnie. ;D więc może kiedyś rodzice zmienia zdanie. ;*

    ReplyDelete
  40. ja chce twoje zdj ! ;**

    ReplyDelete
  41. a dziękuje Ci bardzo. ;* ogólnie to nie mam jakiejś wymarzonej gitary, po prostu chciałabym żeby była lepsza jakościowo, i żeby wreszcie dała się nastroić ;D to dziwna ta nauczycielka była nie powiem, każdy ma przecież zupełnie inny głos i nie dziwie się, ze Cie to zniechęciło. ; < tez kiedyś chodziłam na lekcje, ale się nie komfortowo czułam z nauczycielem, wiec zrezygnowałam, ale chyba teraz zacznę znowu ;< hm, a z praca to nie wiem jak Ci doradzić, też chciałam w tym roku bo chłopak ma osiemnastkę tez w grudniu i chciałam coś uzbierać, ale nie wyszło, a tak to zarabiam przez internet ;D

    ReplyDelete
  42. Śliczne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  43. no właśnie wypadałoby żeby to był fajny prezent, chociaż może koleżanki z klasy się dorzuca ;D mam reklamę w górnej części bloga, zarejestrowałam się an tamtej stronie i jak mam włączony komputer to automatycznie w tle uruchamia mi się ich banner, co miesiąc dostajesz punkty za to, że się na nim wyświetlają reklamy, masz tam tez takie gry jak bingo czy koło fortuny gdzie główna nagroda jest kilka tysięcy dolarów, w ciągu roku mi się udało jakieś 300 złotych z tego wyciągnąć, i zostawiam na jakaś czarna godzinę czy coś ;D ale, żeby to się opłacało to trzeba mieć poleconych, wiec jak masz dużo znajomych, którzy szukają sposobu an szybki zarobek, to możesz się brać za to ;D

    ReplyDelete
  44. jaki aparat ma Paulina?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canon, a jaki dokładnie to nie mam pojęcia, ale mogę się spytać.

      Delete
  45. Trzeba przyznać że zdjecia, a raczej jakoś dośc przeciętna, nigdy nie zrozumiem jaki jest sens robienia zwykłech zdjęć lustrzanką...

    ReplyDelete
  46. ładne ma włosy. : )
    ostatnie zdjęcie najlepsze. : )

    ReplyDelete
  47. Jaka śliczna :)
    Choć jedna która nie ma " Sweet grzywki na bok "

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*