Bydgoszcz - Focus

Friday, August 31, 2012

Cześć ♥ Dzisiaj tak późno notka ale cóż. Tak wypadło. Dzisiaj wstałam bardzo szybko, chyba najszybciej w te wakacje ... o 9. Autobus miałyśmy na 10 niestety ja niedaleko dworca zorientowałam się, że zapomniałam kasy, a tak to wiadomo, nie mam po co jechać. Na szczęście miałyśmy drugi autobus o 10:25 i cofnęłam się. Byłam strasznie zmachana, ale w autobusie odpoczęłam. Godzina drogi klamotowatym autokarem potrafi być męcząca. Nic dziwnego, że czułam się fatalnie jakbym miała zwymiotować. Nie ukrywam, że opłacało się jechać, było bardzo fajnie, choć teraz żadnych wyprzedaży bo nowe kolekcje weszły. Ja tam wolę duże wyprzedaże można więcej kupić ; )  Kupiłam tylko spodnie, których jestem pewna, że u Was już nie ma. I kupiłam torebkę ale zamieniłam się z Pauliną, ponieważ w tej nowo kupionej nie zmieściłyby mi się książki a ja chciałam uniwersalną i przede wszystkim brązową lub rudą, a tamta kupiłam czarna ^^ Oczywiście w KFC wydało się trochę kaski i ogólnie podliczając troszkę wydałam, no ale nie przesadnie; )

Nie ma to jak przebieranie się w sklepach. Cudowne sweterki ♥ Czekam na przecenę, bo 120 zł za sweterek nie dam, skoro kurtki skórzane śliczne są za tyle w sklepach ; >

Nie pogniewam się jak ktoś kupiłby mi rzeczy z tego outfitu! ; > ♥
Paulina - Sweterki muuuuszą być nasze!

Szczerze pod koniec dnia miałam dosyć chodzenia. Byłyśmy wiele razy w tych samych sklepach, do znudzenia. Autobus miałyśmy na 18 a w Świeciu byłyśmy o 19 ;  > Potem przyszła do mnie Paulina dałam jej zdjęcia z sesji i te dzisiejsze. Później wyciągnęła mnie na dwór do 22. Ehh teraz już przed 21 tak ciemno!
Nie mogę pomyśleć o tym, że w zimę o 16 już tak będzie.
Właściwie ze zdjęć z Focusa to na tyle, ponieważ nie chciało mi się latać z aparatem i cykać fotek, z resztą zapomniałam naładować baterii i były na skraju wytrzymałości, także i tak wielkim fuksem udało mi się coś zrobić.

Dobranoc ♥

You Might Also Like

74 KOMENTARZE

  1. Widziałam je gdzieś. Są z reserved? Śliczne ♥

    ReplyDelete
  2. dołączam się - też nie pogniewam się jeśli ktoś mi kupi ten sweter <3 :D

    ReplyDelete
  3. widziałam te sweterki u mnie i są cuuuuudowne ;3

    ReplyDelete
  4. haha mam tak samo :) uwielbiam z koleżanką przebierać się w ubrania i cykać fotki w sklepach :)

    ReplyDelete
  5. Przymierzałam ostatnio ten sweterek <3 Jest świetny!

    ReplyDelete
  6. osobiście nigdy bym nie dała za niego 120 zł, ale niestety jak coś jest ładnego to cena jest zabójcza. :c

    ReplyDelete
  7. No, ok . : )

    Twój sweterek jest szczególnie ładny . :)

    ReplyDelete
  8. są przecudowne, ale cena ogromna

    ReplyDelete
  9. ah , a ja dopiero przed 18 byłam w focusie ;<< No , ale zakupy były udane ;)

    Natalia, woj,kujawsko-pomorskie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojojoj, peszek. Mogłaś do mnie napisać, dałabym Ci swój numer i chociaż przyszłabyś na kilka minutek na dworzec ; )

      Delete
  10. też tak uważam :D miałybyśmy swoje święto. :) nie pozostaje nic innego jak życzyć Twojemu blogowi, wszystkiego co najlepsze :D

    ReplyDelete
  11. Świetne te sweterki ! <3
    Jeśli masz chwilkę, zapraszam ; http://hand-made-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. jejku, piękny swetereek ! :)
    zakochałam sie w nim ;d
    + zapraszam do mnie :) może obserwujemy?

    ReplyDelete
  13. AAAAAAA! Mierzyłam ten sweterek, ten różowy! <3

    ReplyDelete
  14. jak dawno nie byłam w focusie! najszybciej będę 7 pewnie :D
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  15. O jaa ! Sweterek , jaki sklep ? ;>
    Jestem tu pierwszy raz i od razu mi się spodobał blog , obserwuje ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  16. Urocze sweterki *.* Ładnie wam w nich.

    ReplyDelete
  17. Śliczne sweterki , ale rzeczywiście 120zł to za duuuuuuuużo ;)
    dodaj zdjęcia swojej nowej torebki :)

    ReplyDelete
  18. mieszkasz w Świeciu? :o niedaleko mnie :D

    ReplyDelete
  19. Ja ostatnio chciałam mieć ten sweterek szary ,tylko zobaczyłam cenę.. Nie za bardzo.. Wolę np. 2 z innego sklepu. ;)

    ReplyDelete
  20. Świetny taki sweterek <3 Chciałabym go <3

    ReplyDelete
  21. Te zdjecia są jakieś magiczne <3 ! wprowadziły świąteczny klimat :d po prostu z przyjemnością czyta mi się twoje notki :> I jeszcze pytanko o aparat jaki to model i jaka to firma ? :)

    zapraszam do siebie blue-eyes-story.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo ; D

      Fujifilm finepix s 2960

      Delete
  22. o nie już jesień czuć:( ale taką sylową

    ReplyDelete
  23. garderobowa stylizacja udana! :)

    Z ogromną przyjemnością chciałbym zaprosić Cię do odwiedzin mojego bloga. Jeżeli interesujesz się podróżowaniem, fotografią to uważam że znajdziesz tam coś dla siebie :) Ostatni post jest o tym jak nie wydać ani złotówki, nocując w każdym miejscu na Świecie, gdzie tylko chcesz! Jeżeli masz ochotę, zapraszam serdecznie :

    www.lipoooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. macie przecudne sweterki !:)

    ReplyDelete
  25. Ja musiałam wstać w czwartek o 8.00 bo seans w kinie był mega wcześnie :( A przez durną wisłostradę muszę wstawać około 6.30 do szkoły! wrrrr....
    a gdzie przymierzałyście te sweterki? Cudne!

    ReplyDelete
  26. no drogi jak na sweter :) ale śliczny

    ReplyDelete
  27. świetne sweterki *.*
    świetny blog :)
    obserwuję i liczę na rewanż. :D
    http://keepcalmandbeyouself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. jeśli to torebka h&m to mam taką samą (brązowa) :)

    ReplyDelete
  29. świetny blog.;*
    obserwuję i licze na to samo ;p
    http://iiparadisecity.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. o jakie fajne sweterki !
    Czapeczki też śliczne : )
    obserwuje mam nadzieje że mogę liczyć na rewanż z twojej strony : )
    oczywiście jak tylko spodoba ci się mój blog : )

    ReplyDelete
  31. świetne zdjęcia <3
    dodaję do obserwowanych zapraszam do mnie : www.xxconan.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Śliczne sweterki <3
    piękne jesteście :)

    http://usia12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ale śliczne sweterki ♥

    ReplyDelete
  34. Sweterek jest BOSKI!Mam małe pytanko na temat torebki brązowej: gdzie była kupiona i za ile? A twój blog jest świetny!!!Pozdriam ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. H&M za 80-90 zł ale już jakiś czas temu. Tylko teraz z Pauliną się wymieniłam, więc teraz to ja jestem jej posiadaczką ; )

      + Dziękuję ślicznie ; *

      Delete
  35. cudnee te sweterki :) muszę taki mieć :D

    ReplyDelete
  36. ale sliczne sweterki :)

    ReplyDelete
  37. świetnie wyglądacie. : ) też bym przygarnęła któreś z tych ubrań. :D

    ReplyDelete
  38. Zajebistee butki xdd

    ReplyDelete
  39. ślicznieee ^^ aż chce się iść do galeriii ;3

    ReplyDelete
  40. ślicznie wyglądałaś!

    ReplyDelete
  41. świetne sweterki! <3
    Bardzo fajny blog oczywiście obserwuję :)

    zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/
    pozdrawiam cieplutko! :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*