Bez grzywki

Thursday, August 02, 2012

Cześć kochani. Wczoraj w ogóle nie byłam na komputerze. Grr... niech jak najszybciej dochodzi moja ładowarka od laptopa. Wczorajszy dzień był udany. Najpierw byłam z Adą w mieście. Kupiłam sobie bluzkę a potem gdy zgłodniałyśmy poszłyśmy do baru coś zjeść. Później Ada jechała nad jezioro. Ja nie chciałam i poszłam na dwór z Weroniką. Porobiłyśmy sobie trochę zdjęć i nawet nagrywałyśmy filmiki. Szkoda tylko, że moje oko nie jest w najlepszym stanie. ^^   Przygotowałam mały outfit, choć chciałam ubrać inne spodnie, które niestety były w praniu xd - Pech ^^ Dzisiaj lecę kupić spodnie, które wczoraj upatrzyłam w chińczyku, a niestety portfel zostawiłam w domu, a  Werze nie chciało się iść do mnie. ;>


 Zapraszam na krótki filmik z wczorajszego dnia. Będziemy nagrywały częściej ; D
Możecie klikać łapki w górę, oraz komentować ;>

 Outfit
okulary - kolonie / kolczyki - wholesale-dress / naszyjnik - Japan Style / bluzka - New Yorker / bransoletki - prezent od Ady , Reserved / spodnie, baleriny, torebka - no name

Tę bluzkę kupiłam w Niemczech. Więc jedną rzecz już widzicie. Przygotuję jakiś outfit na dzisiaj z nowymi rzeczami, a filmik nie wiem kiedy będzie bo sama go nie dam rady nakręcić. Jak mam pokazywać rzeczy jednocześnie trzymać aparat?  Nierealne. Może dzisiaj zmuszę siostrę by mi trzymała aparat. ^^ Bo zawsze jak mam chęci do nagrywania to nikogo nie ma w domu.
+ Bransoletki dostałam wczoraj od Ady ^^ Są śliczne, na pewno jeszcze są w sklepie ; )

Miłego dnia *,*

You Might Also Like

72 KOMENTARZE

  1. Śliczna Jess :*

    Mam pytanko> Kiedy dodasz listy?

    ReplyDelete
  2. świetnie wyglądasz : )

    ReplyDelete
  3. no właśnie listy;p, widziałam filmik, w rzeczywistości jesteś bardzo ładna i fajna ;p,trochę o niczym ten filmik, ale fajny :D hah

    ReplyDelete
  4. Świetny blog , no po prostu cudny ♥♥
    Zapraszam też na mojego bloga bardzo zależy mi na czytelnikach , komentarzach i obserwacjach :
    http://marzenia-zwyklej-nastolatki.blogspot.com/
    Z góry dzięki ♥

    ReplyDelete
  5. Według mnie lepiej z grzywką ;3

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam takie naszyjniki z sową :)

    ReplyDelete
  7. Woo ;d
    Ładnie , Ładnie <3
    Ogólnie fajne zdjęcia .: D
    A ty masz śliczne włosy :P
    Będzie mi miło gdybyś obserwowała i pomogła dojść do 100 obserwatorów, strasznie mi zależy ♥
    Wpadnij : www.everyday-smart.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ale ładnie wyglądasz ♡♡♡

    ReplyDelete
  9. fajny filmik i outfit;D

    ReplyDelete
  10. Ładnie fotki ;D
    Śliczna jest ta bluzka ! ;D

    ReplyDelete
  11. najbardziej w tym outficie podoba mi się Twoja biżuteria ;)

    dont--stop--believin.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ślicznie ;D
    Te bransoletki są cudowne *__*

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładna bluzka ;) z jakiej okazji Ada dała Ci bransoletki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak po prostu. Bo była nad morzem. ; p
      A ja jak byłam w Niemczech to też jej kupiłam prezent ; )

      Delete
  14. uśmiechaj się więcej :)

    ReplyDelete
  15. Nie jest ci gorąco w długich spodniach? ;o Poza tym śliczne zdjęcia ;3

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  16. Śliczna bluzka i biżuteria! :))

    ReplyDelete
  17. Moim zdaniem bez grzywki wygladasz ladniej! *-* ;**

    ReplyDelete
  18. Fajna stylizacja, szkoda, że ta bluzka z Niemiec.
    ps: potem pokażesz te spodnie:P?

    ReplyDelete
  19. Zdecydowanie wolę Cię w grzywcę.
    + Mam taką samą bluzkę a turkusową ;)

    ReplyDelete
  20. naszyjnik <333
    zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  21. fajnie wyglądasz ;] ładne okulary ;)

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    ReplyDelete
  22. Ooo...bardzo ładnie ci bez grzywki :)

    ReplyDelete
  23. Oj tam ,nie przejmuj się okiem :d Parę dni i będzie po wszytkim, a filmik ciekawy! więceeej! Zapraszam na nowy post z wieloma zdjęciami ;*

    ReplyDelete
  24. Piękna ty ;*
    Ładne bransoletki :)

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładnie wyglądasz i śliczne bransoletki:)) Zajrzę tu jeszcze nie raz, bo widzę, że piszesz coraz lepiej:)

    ReplyDelete
  26. fajnie wyglądasz. : )

    ReplyDelete
  27. Świetnie wyglądasz :) super bransoletki ^^

    ReplyDelete
  28. śliczne bransoletki ;)
    zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  29. Jesteś taka śliczna :c
    Lepiej chyba bez <3
    dodaje się do obserwatorów i liczę na rewanż a-szafa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. przecież możesz zrobi zdjęcia nowych ciuchów, filmik nie koniecznie ;)

    ReplyDelete
  31. Fajny blog, zapraszam do mnie:
    http://zycie-kamila.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. lecę pooglądać filmiki :D

    ReplyDelete
  33. Jejku masz sporo obserwatorów! Chciałabym kiedyś osiągnąć taki sukces!
    Mam nadzieję że zajrzysz w wolnej chwili!
    goodstylebymyandyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Świetnie wyglądasz z zamkniętymi oczami - na taką rozmarzoną:D

    ReplyDelete
  35. Fajny blog, zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  36. Sliczne bransoletki:) obserwuję

    zapraszamy na siostrzanego bloga :) moda, fotografia, babeczki;) http://sophisticatedlady-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Śliczne fotki ;D Cudnie wyglądasz :)
    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    ReplyDelete
  38. Świetny blog :) Obserwuję :D
    Zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Ciekawy blog :) Będę odwiedzała częściej dodaje do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  40. ahh fajny outfit i fajny filmik :P

    ReplyDelete
  41. Wolałam z grzywką, ale tak też super :D
    Pozdrawiam i buziaczki ;* - Carr.

    wirtualne-szafiarki.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. pokaż jakie listy dostałaś ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. No czas chyba pokazać xd.
      Trochę się ich uzbierało.

      Delete
  43. lepiej z grzywką:D

    ReplyDelete
  44. prześliczne ciuchy ^^ a filmik już idę obejrzeć :P

    ReplyDelete
  45. mam identyczny naszyjnik xd kupiłam na allegro:)

    ReplyDelete
  46. mam identyczny naszyjnik xd kupiłam na allegro:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*