Wyjeżdżam do ...

Thursday, July 05, 2012

Wyjeżdżam do Niemiec a dokładniej do miasta 'Itzehoe' (czyt. 'Icehu' )pewnie większość z Was o nim nie słyszała. Jest to dosyć małe miasto ok. godzinę drogi za Hamburgiem. Myślę, że Hamburg każdy zna. ; )

Wiadomości z Wikipedii.

Itzehoe  – miasto w Niemczech, w kraju związkowym Szlezwik-Holsztyn, nad rzeką Stör, na północny zachód od Hamburga. Siedziba powiatu Steinburg oraz urzędu Itzehoe-Land. Liczy 32 732 mieszkańców. Itzehoe jest ważnym ośrodkiem handlowym.
 W mieście znajduje się wiele szkół, szpital i instytucje dobroczynne. W okresie II wojny światowej siedziba obozu jenieckiego dla oficerów, m.in. Polaków pod nazwą oflag X A/Z Itzehoe. Cennym zabytkiem jest Kościół św. Wawrzyńca (Stadtkirche St. Laurentii), pochodzący z XII wieku. Miasto posiada klasztor założony w 1256 roku. Itzehoe jest najstarszym miastem w kraju związkowym Szlezwik-Holsztyn, posiada zamek z 809 roku.

 Wyszukane zdjęcia w grafice google.
Centrum do którego mam kawałeczek! ; )
http://www.avw-ag.de/fileadmin/images/Immobilien/Handelsimmobilien/Itzehoe-Holstein-Center/Itzehoe-Holstein-Center-01.jpg 
http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/2232185.jpg 
http://www.nahnejohannsen.de/BfItzehoe-03.jpg 
http://pl.zooverresources.com/images/E65447L2B386452D0W400H299/Itzehoe.jpg 
http://midgard.at.schwedler.com/attachment/6a9f29555e952f7a4a8e0f630acd9dd5/5abc0bc89acde8cd26afeb6775a00358/Innovationraum_Nord.jpg 
W internecie jest na prawdę mało ciekawych zdjęć Itzehoe. Postaram się trochę pochodzić po mieście i porobić zdjęcia. ; ) Jest tylko jeden problem i to na dodatek baaaardzo ważny. Internet  - będę miała problemy by go zdobyć. Nie martwcie się konkurs postaram się ogłosić na czas, pójdę najwyżej do kuzyna z laptopem by internet złapać. Jakoś dam sobie radę ^^ Mam już przygotowany strój na jutro więc postaram się zrobić zdjęcia przed wyjazdem. Czeka mnie dosyć długa podróż ... 12 godzin, autokarem Sindbadem. Na szczęście puszczają filmy, przez co czas jakoś leci szybciej.  Już prawie spakowana jestem... musiałam wyłączyć wiatrak bo czuję się fatalnie. To chyba właśnie jego wina. Przewiało mnie, coś gardło zapchane i przeczuwam gorączkę. Oby było mi lepiej podczas jazdy. ` Mam ochotę spać, ale na podłodze mam porozwalane rzeczy a same się nie ułożą. Już wcale nie jest mi gorąco, wręcz zimno.. ; < 
...A więc.. jadę jutro o 18 wracam o ok. 6:30 - różnie to bywa, raz szybciej, raz później. Wracam stamtąd bodajże 27 lipca. Jak nie będę miała dostępu do internetu to na pewno się stęsknię za Wami ; *
Papa, muszę odpocząć..

You Might Also Like

58 KOMENTARZE

  1. AnonymousJuly 05, 2012

    Jedziesz z rodzicami czy sama ?

    ReplyDelete
  2. Zrób Dużooooo zdjęć. ;)
    Zapraszam. http://margotsstories.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. tak tak rób zdjęcia dookoło :PP

    ReplyDelete
  4. Współpracujesz z Wholesale?
    Masz genialnego bloga! Może dałabyś mi jakieś porady, bo jakoś mam mało wejść ; (

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, współpracuję.
      Trzeba się starać i nie poddawać się nawet jak coś nie wychodzi. Cierpliwości trzeba mieć w zapasie ; D

      Delete
  5. Ale tam ładnie ;o
    Zabierz mnie ;D

    ReplyDelete
  6. Byłam w Niemczech, w Hamburgu okazji być nie miałam, tylko przejeżdżałam, piękne miasto :)
    xoxo

    ReplyDelete
  7. Świetne miejsce! :)

    mealm.blogspot.com/ Zapraszam!
    Obecnie na blogu konkurs ;)

    ReplyDelete
  8. Oooo , mam nadzieję że zrobisz dla nas mnóstwo zdjęć i opowiesz jak to tam cudownie jest :D <3
    Zazdroszczę ci ^^ ;*

    ReplyDelete
  9. udanego wyjazdu, nigdy nie byłam w Niemczech :)

    ReplyDelete
  10. miasto wygląda ładne :)
    udanego wyjazdu :D

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. udanychy wakacji (; zazdrościmy ;D
    i będziemy tęsknić :(

    ReplyDelete
  12. zazdroszcze ;) udanego wyjazdu ^^

    ReplyDelete
  13. Pierwszy raz słyszę o tej miejscowości :D

    ReplyDelete
  14. zazdroszczę i udanego wyjazdu!^^

    ReplyDelete
  15. jak ładnie tam :) koniecznie dużo zdjeć!:)

    ReplyDelete
  16. udanego wypadu, i czekam na zdjęcia, bo miasto wydaje się ciekawe :)

    ReplyDelete
  17. zapowiada się fajnie, udanego wypoczynku :)

    ReplyDelete
  18. Udanego wyjazdu i obyś złapała internet! 2 zdjęcie jest śliczne

    ReplyDelete
  19. a mi marzy się wyjechać do Brazylii...mmm :) Pozdrawiam i życzę miłego pobytu :)

    ReplyDelete
  20. a to ty jedziesz z całą grupą, czy jak?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, to nie jest teraz wymiana.
      Jadę do rodziny, z siostrą ^^

      Delete
  21. Udanych wakacji.
    *W Niemczech mają dziwne centra handlowe..;/

    ReplyDelete
  22. Szerokiej drogi no i czekam na zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. Miłej podróży : )
    Jak Ty wrócisz to ja akurat wyjeżdżam 27 lipca ^^

    ReplyDelete
  24. Ja co roku jeżdżę do Hamburga. Myślę, że będziesz zadowolona z wyjazdu w Niemczech jest pięknie, tak inaczej :)

    ReplyDelete
  25. Miłego odpoczynku! :)

    ReplyDelete
  26. Ooo, długo Cię nie będzie!
    Udanych wakacji ! ;*

    ReplyDelete
  27. nie znałam wcześniej tej miejscowości :)

    ReplyDelete
  28. o tak, duże zdjeć chcemy :)

    ReplyDelete
  29. pięknie tam jest!:)
    zró duuużo zdj :D

    ReplyDelete
  30. To miłej podróży i dobrze odpocznij ;*
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  31. Fajnie ;)
    Ślicznie tam jest! <3

    ReplyDelete
  32. wygląda na śliczne miasto ^^ to życzę zdrówka i udanego wyjazdu ;*

    ReplyDelete
  33. udanych wakacji ! :D

    ReplyDelete
  34. Nie lubię Niemiec ^^

    ReplyDelete
  35. świetne widoki :)
    zapraszam do mnie na www.aliya.pl

    ReplyDelete
  36. ślicznie wygląda to miasto *.*

    ReplyDelete
  37. Miasto wydaje się ciekawe. ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*