Wróciłam - skomplikowane

Saturday, July 28, 2012

Cześć Kochani! ; * Jak dobrze, że mogę znowu tu pisać. Coś czuję, że notka będzie długa, ale nie piszę tego  na marne, więc to doceńcie. Dzisiaj po 6 rano byłam w Świeciu. Towarzystwo po prostu genialne. Byłam na początku załamana bo pierwszy raz siedziałam z tyłu autokary w drogę do Niemiec. Każdy się na siebie uwalał. Ale było świetnie, genialne poczucie humoru. Nie był to mój rocznik, ale z każdym potrafię się dogadać. Marcin 30, Daria 23 a Przemek 29 lat. Uśmiałam się nieźle, a syf też był na kółkach. Byliśmy najgłośniej z całego autokaru, aż nas uciszali. Nikt się nie znał z tej 'ekipy' a na prawdę każdy potrafił się dogadać.

Chcę Wam się wytłumaczyć z mojej nieobecności. Myślałam, że internet będę miała od cioci, jednak, że nie mogłam, bo ciocia ma hasło na laptopie, a on obecnie jest w naprawie a potem wyjechali na urlop do Polski, także nic z tego. Byłam załamana. Ale postaram się wszystko uregulować, czuję że ruszamy z kopyta. Zdjęć aż tak dużo nie mam ale jakoś je podzielę na części. Tak ogólnie to jestem załamana. A to dlaczego??? Dlatego, że byłam tak zajęta ogólnym pakowaniem,  że zapakowałam do torby tylko laptopa. Bez ładowarki! -,- Pewnie się gdzieś kula w jadalni, bo tam było mi najwygodniej siedzieć. No nic, zaraz dzwonię do babci, niech mi wysyła paczkę. Jestem trochę zdenerwowana, ale na szczęście jest komputer siostry. Ufff...
W Niemczech głównie siedziałam w domu nudząc się i co jakiś czas szłam do galerii, trochę ciuszków kupiłam, pokażę je Wam być może w filmiku, o ile będę miała czas i chęci. Otrzymałam wiele listów od czytelników za które bardzo dziękuję i postaram się skoczyć na pocztę po koperty i znaczki, a jak będę miała trochę czasu to napiszę listy. Jeszcze się nie widziałam z Adą. Jest dopiero 9... chyba do niej pójdę, mam dla niej prezent mam nadzieję, że się ucieszy! To coś co chciała. ^^

~ Nadrobię wszystko, obiecuję! I jeszcze dzisiaj wyniki konkursu, którego nie zdążyłam ogłosić na czas, poprzez brak internetu. Jestem ciekawa ile kosztuje nowa ładowarka do laptopa? Poczekać kilka dni na paczkę i pomęczyć się na siostry komputerze, czy kupić nowy??? ` Chyba zaczekam. Grr... czuję cały czas jazdę autokarem. Buja mną xd  Całuski kochani! ; *

 Pierwsze zdjęcie na zapowiedź.
7 lipca- pierwszy dzień.

You Might Also Like

37 KOMENTARZE

  1. AnonymousJuly 28, 2012

    Dobrze, że już wróciłaś! ;*
    Kinga

    ReplyDelete
  2. AnonymousJuly 28, 2012

    Wróciłaś!!!!! ;****

    ReplyDelete
  3. fajnie że już jesteś :) nadrobisz spokojnie

    ReplyDelete
  4. Jak cię dłuugo nie było!(; dobrze,że wróciłaś ;D
    mała rozbierznośc wieku w waszej ekipie ;D haha
    no z tą ładowarką to się masz ;D To Ada będzie ucieszona (; Czekamy na zdjęcia ciuchów z galerii ;D

    ReplyDelete
  5. Tęskniliśmy! ;))

    ReplyDelete
  6. ah no jesteś już ! :PP

    ReplyDelete
  7. matko współczuje Ci z tym laptopem :o
    czekam na zdjęcia oraz filmik z ciuszkami:D

    ReplyDelete
  8. Tęskniłam za Twoimi postami :)

    ReplyDelete
  9. fajne, że jesteś :)
    czekamy na zdjęcia.

    ReplyDelete
  10. fajnie, że już jesteś ;)
    Czekamy na zdjęcia ;d

    ReplyDelete
  11. dobrze, że już wróciłaś. :)

    ReplyDelete
  12. fajne zdjęcia, a niemcy to miejsce, gdzie zawsze chcę wracać!

    ReplyDelete
  13. Moja ładowarka kosztowała 120 zł :)
    Fajnie, że już jesteś ^^
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  14. o jak dobrze, że wróciłaś! szkoda trochę tej ładowarki, ale ja wolałabym poczekać niż kupować nową. Fajne zdjęcie :)
    I jak doszedł rysunek?:)

    ReplyDelete
  15. Tęskniliśmy Xdd
    Dobrze że już jesteś ;p

    ReplyDelete
  16. Dobrze że wróciłaś ^^ i super fotka! :D

    ReplyDelete
  17. strasznie mi ciebie tu brakowało!

    ReplyDelete
  18. długa notka ale całą przeczytałam :D
    o zgrozo nie miec ladowarki od laptopa ja bym sie niezle wnerwila bo moj laptop nie dziala wgl bez ladowarki :( ale szczescie ze siostra ma kompa :D

    ReplyDelete
  19. AnonymousJuly 28, 2012

    Jak fajnie, ze wróciłaś ;)

    ReplyDelete
  20. w końcu jesteś! ;*

    ReplyDelete
  21. Nie mogę się już doczekac zdjęć ;)
    Nareszcie wróciłaś <3

    ReplyDelete
  22. fajnie, ze wróciłaś ;)

    ReplyDelete
  23. Sliczny kolorek włosów ;)

    ReplyDelete
  24. zostałaś otagowana na moim blogu :)

    ReplyDelete
  25. jak dobrze że wróciłaś :)

    ReplyDelete
  26. O , nareszcie wróciłaś ! :* Brakowało mi Twoich notek szczerze mówiąc ;d

    ReplyDelete
  27. super , ze jestes ;)
    czekam na zdjecia !<3

    u mnie nowy post ;)

    ReplyDelete
  28. Dobrze, że wróciłaś :)
    a na ładowarkę poczekaj, po co kupować nową i tracić kasę: )

    ReplyDelete
  29. ale ładnie wyszłaś :)

    ReplyDelete
  30. Fajnie że jesteś z powrotem :)

    ReplyDelete
  31. Ale dłuuuuuuga notka ^^ Fajnie, że już jesteś :)

    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*