Weronikowo ^^

Monday, July 02, 2012

Cześć kochani. Dzisiaj znowu upalny dzień. O 12 spotkałam się z Werą, która specjalnie do mnie przyjechała. ( To nie ta Wera co zawsze ). Poszłyśmy najpierw do chińskiego. Ona kupiła kilka lakierów do paznokci, a mi nic nie rzuciło się ciekawego w oczy. Później poszłyśmy to sklepów z butami. Nie mogłam się na żadne zdecydować. W końcu w pewnym sklepie zdecydowałam się na dosyć proste ale fajne baleriny. Pokażę je w osobnej notce ^^ Potem poszłyśmy do baru na lody. Było dosyć śmiesznie ; D Oczywiście znając moje szczęście okazało się, że wafelek od spodu mi przemókł i musiałam go 'reanimować'. ; D
Następnie Wera zadzwoniła do Michała i poszliśmy grać w króla na boisko szkolne. ^^ Tam popstrykałyśmy kilka zdjęć a po grze byliśmy bardzo zmęczeni .. bo było zdecydowanie za gorąco. Graliśmy w słońcu. Następnie poszłyśmy do mnie, a potem musiałam odprowadzić Weronikę na autobus, ale po drodze spotkała znajomego i zaproponował jej podwózkę do domu ^^

Przy okazji po zdjęciach możecie pozwiedzać nasze boiska szkolne ; p
BLUZKA - PARTNERSA.PL
Na poniższym zdjęciu widzicie drogę i boisko do kosza. A na dole trochę widać boisko duże ... Może 
kiedyś będę miała okazję pokazać Wam w całości ; ) 
 A tu widać naszą szkołę. A zza drzew coś się wynurza żółtego. To nasza hala. Kiedyś może Wam pokażę w całości i jak jest zrobione przy niej, oraz jak wygląda w środku ; )
Gdy mamy w-f możemy chodzić tutaj wszędzie. Jeszcze są schody (siedzę na nich 'zdjęcie przed') gdzie lubię sobie usiąść i odpocząć. Tym bardziej, że jest tam cień ^^ Mamy także strumyk i ogólnie tereny mamy fajne ; )
 A dzisiaj graliśmy w 'Króla' piłką do nogi ; D
Ooo jaa.. ale gorąco -,- A jutro idę z tą samą koleżanką co dzisiaj na zdjęcia. ; )  ` A pod wieczór jadę na imprezkę na noc do koleżanek. ^^ Będziemy w czwórkę. Nie mogę się doczekać <3  Będzie super ^^ 

Czy u Was też tak upalnie? 

You Might Also Like

47 KOMENTARZE

  1. i to jeszcze jaki ten upał -,-
    a ja dzisiaj byłam na ,,spacerze" ;D
    niedługo idę na 2 ^^
    zdjęcia śliczneee ;**

    ReplyDelete
  2. u Mnie niestety tez Tak gorąco ; <
    ale w Koncu Wakacje ; D
    ZAPRASZam do Mnie ;*

    ReplyDelete
  3. u mnie strasznie gorąco ! ;((

    ReplyDelete
  4. u mnie też upały, ale lepiej tak niż ma padać ^^

    ReplyDelete
  5. u mnie wczoraj było potwornie gorąco, a w nocy była koszmarna burza, ale dzisiaj już da się przeżyć :).
    ładne zdjęcia, boisko w mojej (byłej) szkole jest jedno i pokryte czerwonym tartanem :).

    ReplyDelete
  6. u mnie jest strasznie gorąco :) super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  7. zdjęcia super;]

    lepiej gorąco niż jak deszcz przez miesiąc leje ;]


    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tam wole deszcze ;p moge wiecej zrobic, bo w upaly nic mi sie nie chce :(

      Delete
    2. Ja tam wolę słońce. Ale temperatura gdyby była ... ok. 25 stopni. I lekki wiaterek. ; D
      Byłoby super ;D

      Delete
  8. strasznie jest gorąco.
    Miałaś się uśmiechać na zdjęciach. :D

    ReplyDelete
  9. U mnie jest potwornie parno, żyć się nie da ! :P

    ReplyDelete
  10. Ale ty masz fajnie. Codziennie gdzieś wychodzisz z moleżankami i masz jakieś atrakcje. A ja nie mam nigdzie w pobliżu żadnych koleżanek. Mam jedną przyjaciółkę tylko co wyjechała na kolonie. Więc siedzę przed komputerem (tzn. laptopem bo dzisiaj kupiłam ;) )

    ReplyDelete
  11. oj tak jest bardzo cieplutko ;)

    ReplyDelete
  12. u mnie gorąco :)
    a moje koleżanki nie umieją z tego korzystać i nie chcą spać w namiocie

    ReplyDelete
  13. uwielbiam tą grę:)

    ReplyDelete
  14. Fajny macie szkolny plac :)
    u mnie tez gorącoo ...

    ReplyDelete
  15. U mnie też gorąco ;)
    Fajnie macie ;d

    ReplyDelete
  16. mi zawsze przemakały, więc proszę o dodatkowy:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyle, że nie wiedziałam, że mi przemoknie. A gdy patrzałam, że kapie to byłam już daleko od baru ; D

      Delete
  17. Upał i jeszcze raz upał a wieczorami burze -.-
    Super fotki i ładne tło <3
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  18. Ładna bluzeczka i makijaż ;) Boisko do kosza <33

    ReplyDelete
  19. Ale jesteś śliczna! I masz piękne włosy :) Fajną macie tą szkołę, przynajmniej z wyglądu prezentuje się w porządku :) Jak się gra w ,,Króla''? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Król" to zabawa rzutów do kosza. ; )
      Może grać obojętnie ile osób. ^^ Ma sie swoje kolejki. ; )Gra się do .. nwm zależy jakie sobie zasady ustalicie ; )
      I tam gdzie spadnie piłka osoby przed tobą, to stamtąd musisz rzucać do kosza. ; D

      Delete
  20. AnonymousJuly 02, 2012

    Taki upał a Ty w długich spodniach, zamiast pokazywać swoje ładne długie nogi :)
    Pozdrawiam Kinga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tam. Ja nie lubię pokazywać nóg ; D

      Delete
  21. u mnie też upał i fajny dzień ogółem :D
    śliczne foto i zazdroszczę szkoły i boisk ; )
    i bardzo ładny makijaż :D

    ReplyDelete
  22. ładne zdjęcia, ale chcemy więcej uśmiechu :)

    ReplyDelete
  23. 49,99 zł (promocja )i muszę stwierdzić , że to bardzo mało . Oglądałam toreb dużo i ceny wachały się między 80 a nawet 200 .

    pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzeczywiście taniutko. Mi też by się przydała ...

      Delete
  24. Gorąc, gorąc i tylko gorąc :/


    Oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Bardzo nie lubie jak jest gorąco ale co poradzić, w końcu mamy już lipiec.
    Zazdroszcze Ci tych ilości obserwatorów i komentarzy pod każdą notką :<

    ReplyDelete
  26. jesteś śliczna :)

    zapraszam na www.lifebycherrie.blogspot.com - tu usunęłam wszystkie posty i zaczynam od nowa ale może cię zachęci:) a jeśli lubisz opowiadania to na www.storyofny.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  27. AnonymousJuly 02, 2012

    Śliczny makijaż!

    ReplyDelete
  28. u mnie jest strasznie goraco...
    fajne zdj. ;]

    ReplyDelete
  29. świetne zdjęcia ^^ i ładna bluzka ; )

    ReplyDelete
  30. 2 zdj najbardziej mi się podoba ;d

    ReplyDelete
  31. świetny blog i śliczne zdjęcia ;)
    + obserwuję i liczę na rewanż.

    ReplyDelete
  32. U mnie teraz pogoda taka jakaś nijaka ^^

    ReplyDelete
  33. Ja też na obozie wafelek od loda musiałam reanimować, a był czekoladowy xd
    Ale fajnie spędasz wakacje :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*