Wakacyjny konkurs

Tuesday, July 03, 2012

Witajcie kochani. Z racji tego, że są wakacje, chyba czas rozpocząć jakiś konkurs? ; )
Wraz z firmą she-bijou.pl  postanowiliśmy zorganizować coś specjalnie dla Was. Warunki konkursu są proste! ; )


WARUNKI KONKURSU:
- Udostępnij baner konkursowy na swojej tablicy
- zaobserwuj mojego bloga
- zostaw komentarz z imieniem i pierwszą literą nazwiska, oraz z meilem.
Zgłoszenia przyjmuję do 15 lipca, dzień po ukażą się wyniki.
 * Losować będzie generator liczbowy *


 Myślę, że bardzo fajnie jest mieć bransoletkę ze swoim imieniem ; )
* Pod tą notkę przyjmuję tylko zgłoszenia *

Powodzenia! : )

You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. Obserwuję bloga jako: Żaba212
    FB: Błaszczuk Monika

    ReplyDelete
  2. Obserwuje, lubię jedno i drugie, udostępniłam :)
    Agata C.

    ReplyDelete
  3. Zgłaszam się ; p
    + Fajny konkurs ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Julia H.
      koteek625@gmail.com

      Delete
  4. zgłaszam się : )
    obserwuję jako kooloroowa
    polubiłam jako Patrycja K.
    e-mail k00l0r00wa@onet.pl
    chyba wszystkie inf. bo nie napisałaś co mamy podać ; p

    ReplyDelete
  5. I tak nie wygram , ale ok ;)
    Zgłaszam się ;)
    Justyna

    ReplyDelete
  6. zgłaszam się
    na fb jako: Oria H. Nightingale

    ReplyDelete
  7. AnonymousJuly 03, 2012

    Marta C.
    diabli@wp.pl

    ReplyDelete
  8. zgłaszam się
    Martyna K.
    gabi_2412@wp.pl

    ReplyDelete
  9. Zgłaszam się
    Aleksandra Ż.
    olamordy@o2.pl

    ReplyDelete
  10. Zgłaszam się : 3

    Klaudia G .
    dusiakabel@wp.pl

    ReplyDelete
  11. zg się :)
    polubiłam jako Asia Z.

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. obserwuję jako : candywatch
    mail: nataliamocek@onet.eu
    zgałszam się ;)

    ReplyDelete
  14. Emilia S.
    Milla875@gmail.com

    ReplyDelete
  15. violaa9@interia.pl
    Wioletta K.

    ReplyDelete
  16. Zgłaszam się
    Zrobiłam wszystko co trzeba ;)
    Natalia Sz.
    Natka27_97@o2.pl

    ReplyDelete
  17. Zg. się ;3

    Julia Weronika B., i-am-jull@wp.pl

    ReplyDelete
  18. zgłaszam się :D
    Zosia D.
    zosia-dzien@o2.pl

    ReplyDelete
  19. Natalia C.
    roos.natala@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Nie wygram,ale co tam ;D
    Edyta K.
    e-mail fredyta24@wp.pl

    świetne sa te bransoletki ^^ chcemy więcej takich konkursów (;

    ReplyDelete
  21. Kasia
    katarzyna2218@wp.pl

    ReplyDelete
  22. Może generator liczbowy się do mnie uśmiechnie! ;)
    Kasia J.
    kulotacio@gmail.com
    A i muszę ci wysłać list, ale nigdzie nie mogę dostać jakiejś fajnej pocztówy :<

    ReplyDelete
  23. Obserwuję od dawna:)
    polubiłam jako Wiktoria W.
    wikacha@wp.pl

    ReplyDelete
  24. zglaszam się ;)
    Natalia Sz.
    wirtualna222@buziaczek.pl

    ReplyDelete
  25. AnonymousJuly 03, 2012

    Patrycja B. patryss_12@o2.pl Obserwuje jako anonimowy ; ) Mam nadzieję że dostanę taka branzoletkę polubiłam cb na fb i udostępniłam zdjęcie : )

    ReplyDelete
  26. Polubione x2, udostępnione na fb jako KachaSmoq,
    mail: katarzyna.grunge@wp.pl
    bransoletka dla mojej chrześnicy : Natalki J.

    :))
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  27. Klaudia. P
    kpierzchala_97@interia.pl
    zgłaszam się ^^

    ReplyDelete
  28. Obserwuję bloga jako: Żaba212
    FB: B. Monika
    E-mail: zaba212monika@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Polubione jako Karolina M
    obs. jako style of life
    karolina1231491@wp.pl

    ReplyDelete
  30. Obserwuje :3
    Anita Z
    summercoctails15@gmail.com

    ReplyDelete
  31. obserwuje jako : wisienka141998
    lubię jako : Amanda W .
    email - wisienka141998@wp.pl

    ReplyDelete
  32. AnonymousJuly 03, 2012

    Zgłaszam się
    Kamila. K, z fejsa :D
    Obserwuję jako hellokitty1239

    ReplyDelete
  33. Zgłaszam się :)
    Klaudia K.
    klaudia.klarecka@wp.pl

    ReplyDelete
  34. Marta H.
    malcia98@op.pl

    ReplyDelete
  35. zgłaszam się
    Gabrysia Z.
    gabi.sitrasmiley@gmail.com

    ReplyDelete
  36. zgłaszam się
    Agnieszka B.
    agnieszka.bernasinska@interia.pl

    ReplyDelete
  37. AnonymousJuly 03, 2012

    Zgłaszam się :d
    polubiłam jako Marta G.
    e-mail: mgajewska53@wp.pl
    Mam nadzieję że chociaż w tym konkursie mi się uda coś wygrać
    Pozdro :*

    ReplyDelete
  38. śliczne bransoletki
    zgłaszam się ; )
    Oliwia K.
    e-mail: socallmemaybe@onet.pl
    ^^

    ReplyDelete
  39. Heeejka świetny blog :)))
    Dołączysz do obserwujących :D

    ReplyDelete
  40. Zgłaszam się!
    Piękne bransoletki ;)
    polubiłam jako: Monique Art
    obserwuję jako: Monique
    e-mail: monique.art@o2.pl

    ReplyDelete
  41. AnonymousJuly 03, 2012

    fajne bransoletkę :
    zgłaszam się : Olga P .
    e-mail : olgusia_98@wp.pl

    ReplyDelete
  42. Dominika M.
    e-mail : aneshiaa@interia.pl
    Zgłaszam się ! ;p

    ReplyDelete
  43. To ja też się zgłaszam, bo jestem łasa na nagrodę ;-)
    1)FB: Monika Kryza. Masz lajka na She i na swoim profilu i wyróżnione zdjęcie konkursu na mojej tablicy.
    2) Obserwuję Cię z tego konta, z którego komentuję.
    3) e-mail: monika.kryza.1991@op.pl

    ReplyDelete
  44. Olimpia W.
    olimpia1000@wp.pl

    ReplyDelete
  45. Karolina Cz.
    karina121@spoko.pl

    ReplyDelete
  46. zgłaszam się: Weronika B.
    e-mail:wercia50000@wp.pl.
    Masz fajnego bloga ja pierwszy raz startuje w takim konkursie mam nadzieję że się uda.

    ReplyDelete
  47. Na fb: Wiktoria Stardoll
    e-mail: xsaraxpaxtonx@o2.pl

    ReplyDelete
  48. Zgłaszam się :)
    Kinga W.
    dziękuję za obserwowanie mojego bloga:) Odwdzięczyłam się tym samym.
    e-mail xxx-kinia-xxx@wp.pl
    fajnie byłoby wygrac:(
    autografy-kiniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Natalia G.
    nati139@buziaczek.pl

    ReplyDelete
  50. Zgłaszam się. :3
    Dominika J. ^^
    dominisia398@o2.pl
    Pozdrawiam. <3

    ReplyDelete
  51. Zgłaszam się. *.*
    Dominika J. :3
    e-mail : dominisia398@o2.pl
    Pozdrawiaam. =^.^=

    ReplyDelete
  52. AnonymousJuly 04, 2012

    Sylwia K.
    arthemid@o2.pl

    ReplyDelete
  53. AnonymousJuly 04, 2012

    Monika S.
    blumchen7@interia.pl

    ReplyDelete
  54. AnonymousJuly 04, 2012

    jula1501@o2.pl
    Julia M. :)

    ReplyDelete
  55. Ania N
    a_nusia93@buziaczek.pl

    ReplyDelete
  56. Julia O. (:
    juleczkom60@gmail.com

    ReplyDelete
  57. Katarzyna M.

    katarzyna.michalowicz@gmail.com

    ReplyDelete
  58. ale fajne!!! Poczta jest do Kanady? :D

    ReplyDelete
  59. AnonymousJuly 07, 2012

    Ewelina Ś.
    evelyne.revival@gmail.com

    ReplyDelete
  60. Grzegorz Tlałka z bloga: http://grzegorz-tlalka.blogspot.com/


    siesiu123_11@vp.pl

    ReplyDelete
  61. Oliwia U.

    zzakochana@onet.pl

    ReplyDelete
  62. Agnieszka D
    agnieszka1217@vp.pl

    ReplyDelete
  63. rewelacyjne są te bransoletki

    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*