Trzy koperty

Tuesday, July 03, 2012

Dzisiaj w mojej skrzynce znalazłam trzy koperty. Jedna z nich była otwarta, ale list jest ^^ Tak więc ucieszyłam się z listów i już Wam będę mogła wysłać naklejki ze Spongeboba ^^ Chyba wytnę i wam tak położę w liście, bo po co komu już przyklejona. Ja na przykład jedną sobie przykleiłam na laptopa, tylko trochę się odkleja, bo miejsce nie jest idealne. Ogólnie moje plany się zmieniły. Miałam jechać za miasto na noc. Miało być fajnie. Ale wszystko się zepsuło, przez jeden sms, który był na żarty. Nie będę ujawniała szczegółów. Powiem tyle, że nasze wspólne plany runęły. ... Bywa.. Mam nadzieję, że jutrzejszy dzień spędzę zdecydowanie lepiej. Oby dzisiejszej nocy nie było takiej burzy! Bo zapowiadali jeszcze gorszą niż ubiegłej.

Powracając do listów :

 Z tego co widzę, Świdnica to całkiem ładne miasto. ; )


 Bransoletka fajna ^^
 Dziękuję Wam dziewczęta. Postaram się odpisać jak najszybciej. ; )
A teraz już muszę kończyć, Dobranoc ♥

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. Zapraszam do Świdnicy ^^ hahaha zostane Waszym przewodnikiem

    ReplyDelete
  2. Dostawanie listów musi być strasznie miłe!:) Nigdy nie dostałem tego typu przesyłki, jedynie co to kiedyś wysłałem książkę koleżance ;x
    ps. zmiana adresu bloga: perfectstreet.blogspot.com
    :)

    ReplyDelete
  3. ooo swietne te listy:)

    ReplyDelete
  4. fajne takie listy ;d.

    ReplyDelete
  5. Ja byłam w Świdnicy i bardzo mi się tam podobało. :) Niesamowite miasto. !
    Miło jest dostawać listy od czytelników. :)
    Pozdrawiam. !

    ReplyDelete
  6. Ale fajną bransoletkę dostałaś :)

    ReplyDelete
  7. fajne rzeczy dostałaś, a burza rzeczywiście była okropna-.-

    ReplyDelete
  8. śliczne prezenty ^^ ile Ty ich już dostałaś ? o.O a naklejki to według mnie możesz przykleić na kopertę. Będzie milej zobaczyć taką kopertę w skrzynce ^^ przynajmniej mi możesz nakleić ;D

    ReplyDelete
  9. Ładne te bransoletki .

    ReplyDelete
  10. Bransoletka fajna ;) A Świdnica jest naprawdę ładna . Byłam ^^

    ReplyDelete
  11. Nie wiesz jakim pociągiem lub autokarem do Ciebie dojechać? No bo ja tu spakowana, bikini wzięte, 18zł też, ale nie wiem czym mam do Ciebie dojechać! xD

    ReplyDelete
  12. bransoletka mi się podoba:)

    ReplyDelete
  13. Fajne listy:)


    Zapraszam do siebie
    Oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. śliczna bransoletka ^^

    ReplyDelete
  15. fajne drobiazgi w tych listach :)

    ReplyDelete
  16. wysyłacie tak do siebie na wzajem listy? fajna sprawa :)

    Zapraszam na rozdanie na moim blogu. Piękna bransoletka She-Bijou może trafić właśnie do Ciebie :)

    ReplyDelete
  17. To musi być wspaniałe uczucie, dostawać listy od czytelników...

    ReplyDelete
  18. śliczna bransoletka :)

    ReplyDelete
  19. zainspirowała mnie ta bransoletka, też zrobię :D.

    ReplyDelete
  20. Mam nadzieję, że plany jednak wypalą niedługo ;-)
    xoxo

    ReplyDelete
  21. śliczne upominki :)
    jestem pierwszy raz na twoim blogu i jestem zachwycona ♥ obserwuję i bede wpadała częściej :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  22. śliczna bransoletka ! <3

    mintkitten.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. mam taką przywieszke z tym językiem ;d

    ReplyDelete
  24. Fajna pocztówka. :D I prezenty, które dostałaś. ;d Takie korespondencje to strasznie fajna rzecz. Sama muszę coś takiego zacząć. ^^

    Zapraszam na nowy post.
    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ciągle zwlekam z wysyłką do ciebie ; )

    ReplyDelete
  26. bransoletka bardzo fajna (ta ostatnia) z chęcią bym taką przygarnęła xd ;p

    ReplyDelete
  27. Świetny blog , obserwuje ;)

    ReplyDelete
  28. pewnie dużo już dostałaś tych listów <3
    zapraszam do mnie: http://www.nicablogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. AnonymousJuly 04, 2012

    Śliczne :)

    ReplyDelete
  30. AnonymousJuly 04, 2012

    Jessiko , mam prośbę czy mogłabyś podac mi linka z twoim blogiem z opowiadaniami ? gdzieś dałaś kiedyś link w poście ale teraz nie wiem gdzie to było :)
    Pozdrawiam !!!

    ReplyDelete
  31. Zapraszam na nowy post ;* Sama zrobiłaś szablon? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niee. Moja blogowa graficzka mi wyszukała.
      Nagłówek też jej dzieło.

      Delete
  32. Pamiętam jak kiedyś sama robiłam takie przywieszki ^^

    ReplyDelete
  33. Fajnie dostawać listy :D
    Ładne ;)

    ReplyDelete
  34. ja nadal robię te bransoletki typu tej biało-różowej

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*