Sesja z Sandrą / pofarbowana

Wednesday, July 04, 2012

Cześć kochani. Dzisiaj tak ubogo, bo tylko jedna notka. Ale to nic. Mam za to dosyć dużo zdjęć. Wczoraj umówiłam się z Sandrą na zdjęcia, sama mnie o to poprosiła a ja oczywiście się zgodziłam. Kto by pomyślał, że obudzę się minutę przed spotkaniem? Musiałam szybko, szybko się szykować. Wcale nie żałuję, że wyszłam z Sandrą. Pierwszy raz się spotkałyśmy ale ją bardzo polubiłam. ; )  ` A na zdjęciach wychodzi prześlicznie.  Oto kilka zdjęć z dzisiejszej sesji.

Oczywiście to tylko kilka zdjęć. ^^  Później poszłyśmy do baru. Kebaba męczyłam xd haha ; )
 Potem do Kauflanda po energetyka, do Natury po farby do włosów i do Sandry. Zaczęłyśmy farbować włosy. Nie ukrywam, że byłyśmy trochę brudne od farby, ale jest ok. ^^ Mój nowy kolor, czerwony. Oczywiście miał wyjść zdecydowanie inny, ale trudno ^^ I tak jest dobrze, tyle że mogłam kupić dwie farby bo nie pokryło dokładnie włosów. Może dokupię i jeszcze farbnę. ^^  Ogólnie to jestem zadowolona. Trzeba zaszaleć z kolorkiem. W końcu są wakacje ^^ 

Jeszcze przed farbowaniem ; >
 Po farbowaniu
Przydałoby się lepsze zdjęcie już w tych włoskach. No trudno, ważne że jest ; ) 
Jeszcze je zobaczycie. Hmm.. no nic.. jutro pakowanko i w piątek jedziemy ^^ 12 godzin jazdy przede mną. Wytrzymam! ^^ Jutro napiszę notkę o tym gdzie wyjeżdżam. Może jakieś ciekawe informacje znajdę o tym mieście. ... ` Nie wiem czemu ale lubię, jak ktoś ma czerwone włosy ♥
~ Dobranoc ; )

You Might Also Like

53 KOMENTARZE

  1. Twój kolor przed farbowaniem był śliczny <3. Ale teraz też Ci ładnie :).

    www.thesimplelifeofcookiemonster.blogspot.pl

    ReplyDelete
  2. ładnie wychodzi na zdjęciach :)
    fajnie wyglądasz w tych czerwonych włosach :)


    - z góry przepraszam za spam, jeżeli mogłabyś to polub tę stronę
    http://www.facebook.com/pages/Lafie/387634537937359
    To dla mnie bardzo ważne :)
    Jeżeli chcesz coś w zamian napisz u mnie w komentarzu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję.

      A spamu od Ciebie nigdy więcej nie zatwierdzę. Nie ważne, ze będzie to pół komentarza do notki, pół spamu. Nie toleruję go i tyle. Zrozumcie. -,-

      Delete
    2. AnonymousJuly 05, 2012

      Tylko ty zanim twój blog stał się popularny reklamowałaś się na znanych blogach -.-

      Pewnie nie zatwierdzisz...

      Delete
    3. Nie reklamowałam się na sławnych blogach ; )
      ` Niby w jaki sposób?

      Rozumiem jak zostawi ktoś na blogach drobny link ale nie od razu cały spam. Bez przesady, wcale się to nie prezentuje.

      A ja tak jak już mówiłam, nie reklamowałam się, na żadnych popularnych blogach ^^ ` A jak chcesz to możesz mi powiedzieć jak? Pośmiejmy się razem z Twojej głupoty. - Zastanów się co piszesz.

      Delete
    4. AnonymousJuly 05, 2012

      Jess. Raz wykupiłaś na stardoll.ocom
      hahaha, ale to tam wiesz. Ja też kiedyś na tym szambie wykupiłam reklame i doszło mi 5 obserwatorów. Łał, spełnienie wszystkiego.

      Pewnie widział anonim reklame na stardollowym, dziecięcym blogu i gada, że na sławnych blogach wykupywałaś reklamy.
      Nie przejmuj się Jess. nie zwraca się na takich ludzi uwagi. Oni tylko zazdroszczą i nic więcej. Żal mi takich ludzi jak cholera. Ale co zrobic Jess.?

      Spadam dobranoc

      Delete
    5. Racja, racja. Stardollowy blog ;D
      Śmiać mi się chce. Doszło mi yyyy.. kilku obserwatorów. Prawda.. blog stardollowy był sławny (jak na tamte czasy) ale kompletnie nic nie pomogła reklama i pozostały tylko śmieszne wspomnienia :P
      ` Możliwe, że anonim widział taką reklamę. ; D

      Nie wiem czego zazdrościć, przecież każdy sam na siebie pracuje i na swojego bloga, a nie tylko obwiniacie każdego. Bo co? Bo coś samemu osiągnął? Jeżeli Ty nie masz silnej woli to Ci się nic nie uda i nie gadaj na innych tylko dlatego, że to Ty jesteś pozerem. Bezpodstawne gadanie mnie dobija. ` Ale eee tam. Bynajmniej jakiś kącik humoru jest pt 'anonimy'. Bardziej bym podziwiała pisanie ze swojego konta, ale okeej. Jak widać ludzie myślą, że tylko pod nazwą 'anonimowy' mogą wszystko. Żałosne ; )
      ` Nie myślcie sobie, że jestem nie miła. Po prostu dla takich osób nie da się być miłym. I tak myślę, że traktuję ich zdecydowanie ulgowo. ; )

      Z Wami nie da się nic zrobić hejterzy. I takie już życie. Trudno, jeden hejter w tą czy we tą ...

      Dobranoc hejterzy, a w szczególności dobrej nocy dla czytelników ♥

      Delete
    6. AnonymousJuly 05, 2012

      Zdecydowanie myślę, że Jessiko, masz rację.
      W każdy słowie. Jesteś bardzo dojrzałą osobą jak na swój wiek.
      Ja mam 29 lat a przeglądanie tego bloga to dla mnie czysta przyjemność :)
      Wcale nie uwazam Cię za dziecko. Masz 14 i jesteś już bardzo dojrzała. Powiedziałabym pół dorosła. Mam to samo zdanie co Ty, że samemu trzeba coś osiągnąć, a hejterzy są zazdrośni, bo sami nie umieją nic poradzić na to by osiągnąć jakiś swój cel. Silna wola, nadzieja ... to są najbardziej ważne. Największą rolę odgrywają.

      Pozdrawiam Jessiko :}
      Dobranoc

      Delete
  3. ale ty jesteś śliczna :P
    fajny kolorek. ja bym nie radziła drugi raz farbować . nie szkoda ci włosów ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; )
      Mi właśnie po farbowaniu nigdy nie niszczą. Wręcz przeciwnie, poprawia się ich kondycja. Myślę, że jak raz na ruski rok się pofarbuje włosy to nic się nie stanie. Pewnie amoniak zaszkodziłby włosom gdy było farbowane co chwile. ; )

      Delete
  4. Tak, to piękny kolor. Jakiej farby użyłaś? Też muszę swoje "dofarbować". Na fejsie cię obczaiłam ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ` Marion. Kiedyś kupiłam szamponetki Marion i byłam zadowolona. Z farby też jestem i cena również pozytywna ; )

      Delete
  5. oo ładnie ci teraz tak ! :PP

    ReplyDelete
  6. fajne zdjęcia:D
    pasuje ci ten kolor^^
    ja jak wrócę z obozu to sobie szamponetką pofarbuję włosy;)

    ReplyDelete
  7. Ladnie ci w tych pofarbowanych włosach. :)

    ReplyDelete
  8. Śliczny kolorek jaki jest jego numer ?
    Bo wiem ,że z Mariona :)Ile dałaś za farbę ?

    A zdjecia i modelka piękna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nr 651 a za farbę zapłaciłam śmieszną cenę 5,99 zł
      Bardzo się opłaca ^^ Bo jakość jest dobra. ; >

      Delete
  9. ale z Cb i Sandry ślicznotki ;* a farbowanie widać że udane :P
    ja też chce pofarbować ! ale same końcówki xD

    ReplyDelete
  10. plany nam wypaliły a noc była spokojna ;)

    ReplyDelete
  11. ładny ten kolor i masz takie długie włosy! <3

    ReplyDelete
  12. Nie mogę zdecydować się w którym kolorze Cię wolę :) w nowym wyglądasz zdecydowanie świeżo i lekko :)

    Pozdrawiam ciepło,

    K>

    Zapraszam na nowy post.

    ReplyDelete
  13. Czekam na następną notkę.
    Cudne zdjęcia! <3

    ReplyDelete
  14. Ja na razie mam czerwone końcówki ♥

    ReplyDelete
  15. Obie ślicznie wychodzicie na zdjęciach : )
    Fajne włosy ^^

    ReplyDelete
  16. fajne zdjęcia. I kolorek włosków też masz fajny;)

    ReplyDelete
  17. ja dużej różnicy nie widze:PP

    ReplyDelete
  18. Kolorek fajny. Zdjęcia super! ;-)
    xoxo

    ReplyDelete
  19. Zaszalałaś! Ale ładnie <3

    ReplyDelete
  20. 4 i 5 zdjęcia są świetne ^^ W ogóle świetna sesja :)

    ReplyDelete
  21. cudowna sesja, bardzo ładne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  22. prześliczny kolorek *.*

    ReplyDelete
  23. A ja tu nie widzę czerwieni ;O
    Tylko tyle że są jaśniejsze, ale ty masz ładne włosy! ;)

    ReplyDelete
  24. ładny kolor, chociaż nie widać dużej różnicy :c

    ReplyDelete
  25. Toć pisałam, że nie pokryło dokładnie wszystkich włosów, bo za mało farby.
    Ale mogę się wspierać na temat widoczności nowego kolorku. Bo widać.. ; >

    ReplyDelete
  26. AnonymousJuly 05, 2012

    Czy to ciemna wiśnia ? ^^
    Ładnie :)

    ReplyDelete
  27. Ło, fajnie ^^ Ja dziś też farbuję ;d;d;d;d

    ReplyDelete
  28. zdjęcie z koniem w tle.. super:))

    ReplyDelete
  29. Ślicznie wyglądasz w tym kolorku ♥

    ReplyDelete
  30. słoooodko wyszłaś :). i ładne zdjęcia Sandry ;).

    ReplyDelete
  31. wszystkie zdjęcia są świeeeeetne ^^ ładny kolorek

    ReplyDelete
  32. Mnie też podobają się czerwone włosy

    ReplyDelete
  33. czerwień.. uwielbiam :)

    ReplyDelete
  34. ślicznie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  35. 4 zdjęcie Sandry jest świetne, piękne <3

    ReplyDelete
  36. zdjęcia są prześliczne! to z koleżankąSandrą i koniem obłędne,bardzo mi siępodoba :D i czekam na zdjecie z czerwonymi włoskami! na pewno Ci w nich ładnie ":D

    ReplyDelete
  37. moja znajoma ma taką bluzkę ;dd

    ReplyDelete
  38. Dziewczyna urocza a kolorek świetny ^^

    ReplyDelete
  39. Zdjęcia śliczne.
    Na obozie dziewczyny szamponetkami farbowały włosy :D
    Ale ja nie skorzystałam.
    Może kiedyś ...

    ReplyDelete
  40. Jesteś naprawdę bardzo ładna a twoje zdjęcia są nadzwyczajne :> Na każde z nich aż chce się patrzeć :3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*