Rysunek

Friday, July 06, 2012

Cześć kochani ♥ Chyba to już dzisiaj przed ostatnia notka... Zacznę może od tego, ze chyba porządnie się rozchoruję. Wczoraj zaczęła boleć mnie głowa, oraz chciało mi się wymiotować. Na szczęście po wzięciu tabletki polepszyło się i poszłam spać. Dzisiaj natomiast jest to samo. Gardło, głowa i na dodatek chrypka..., której już nie znoszę, dlatego mało co mówię. Dzisiaj dzień wyjazdu, a ja w takim fatalnym stanie. Mam nadzieję, ze jakoś wytrzymam drogę. A piszę teraz w sprawie rysunku. Dostałam go na pocztę, razem z nagłówkiem. Super ^^ I dostanę oryginał w kopercie! Powieszę sobie na ścianę ; )


 
Wzorowane na zdjęciu :
Dziękuję bardzo za rysunek ♥

Dobra ja zmykam, myślę, ze wpadnę potem ; )

Podoba Wam się rysunek? ; )

* Doszliśmy wspólnie prawie do tysiąca obserwatorów! Kto dojdzie jako 1000?? ` Jestem ciekawa!

Edit : Aaaaaaa już ponad tysiąc!!!!!!! Kocham Was ♥

You Might Also Like

157 KOMENTARZE

  1. Wracaj do zdrowia. ;*
    Też jestem ciekawa kto będzie 1000 obserwatorem bloga.;D

    ReplyDelete
  2. Fajne zdjęcia. ;)
    Ja jestem 1001 . ^^
    Gratuluję tylu obserwatorów! ;*

    ReplyDelete
  3. Życzę powrotu do zdrowia:)

    ReplyDelete
  4. piękny rysunek.

    no i masz 1000 obserwatorów..! :))

    ReplyDelete
  5. Jest prześliczny :)

    ReplyDelete
  6. może spędziłaś za dużo czasu na słońcu??
    jejciu też bym chciała taki rysunek od czytelnika ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niee. Na słońcu bardzo mało przebywałam. Myślę, że to wina wiatraka w pokoju, całymi dniami chodził, a wczoraj przy pakowaniu to wiał centralnie na mnie ... więc może to od tego -,- Grrr..

      Delete
  7. śliczny rysunek ^^
    gratuluje ;*

    ReplyDelete
  8. rysunek prześliczny <33 WoW dobiliśmy do 1000 ;D

    ReplyDelete
  9. Obrazek ładny, ale obecny nagłówek ładniejszy :)


    Oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ładny rysunek, choć trochę przesadziła z oczami :). mimo to, na pewno miło coś takiego dostać :).

    ReplyDelete
  11. pewnie to przez przeciągi albo zimne napoje?
    fajny ten rysunek :)

    ReplyDelete
  12. prześliczny rysunek! :)


    Pozdrawiam, Daria. ♥
    Zapraszam do nas -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. o rusunek świetny ^^

    a mówiłam jeszcze niedawno miałaś 900 ! :PP

    ReplyDelete
  14. gratuluję :D

    śliczny rysunek ;*

    ReplyDelete
  15. Wracaj do zdrowia :)
    Piękny rysunek ! :D

    ReplyDelete
  16. Ładny choć wyglądasz na nim odrobinę starzej ;) Mam nadzieję że szybko wyzdrowiejesz i nie będziesz miała zepsutych wakacji!

    ReplyDelete
  17. ale swietny rysunek, ej nie choruj - sa wakacje! Choruje sie w czasie roku szkolnego!

    ReplyDelete
  18. świetne :)
    a i uwielbiam słuchać kogoś kto ma chrypkę ;p

    ReplyDelete
  19. ja byłam dużo wcześniej niż 1 000 ;D

    a rysunek jest śliczny :)

    ReplyDelete
  20. Fajny pomysł z tym rysunkiem:)

    ReplyDelete
  21. fajny rysunek:)
    zazdroszczę tylu obserwatorów^^

    ReplyDelete
  22. fajny ;))

    pozdrawiam, Aieaa ;)

    ReplyDelete
  23. boski rysunek !
    zazdroszczę ! ^^
    fajnych masz fanów ;)


    zapraszam do siebie
    welovebaranowa.blogspot.com :*

    ReplyDelete
  24. Życzę zdrówka :) A gdzie wyjeżdżasz?

    ReplyDelete
  25. Nie choruj! Nie w wakacje, zabraniam! :P

    ReplyDelete
  26. Cudny rysunek+gratulacje ;D

    ReplyDelete
  27. peiny rysunek!!!

    podrozujemyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. mam pytanie: jak ty to robisz ze masz tylu obserwatorow i tyle komentarzy. co robilas kiedy zakladalas bloga. jak go reklamowalas??

    ReplyDelete
  29. AnonymousJuly 07, 2012

    fajny rysunek :)

    ReplyDelete
  30. Prześliczny ! ;) Też chciałabym mieć takich czytelników .. ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    ReplyDelete
  31. Ale ja Ci zazdroszczę! Też chce tylu obserwatorów ; )

    Obserwuję twojego bloga (bo jest genialny!!!) ♥

    ReplyDelete
  32. Super rysunek

    ----------------------------
    zapraszam do mnie
    http://thoughts-tangled-in-pictures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. AnonymousJuly 07, 2012

    To będzie nowy nagłówek ? szczerze bardziej mi się podoba. nie żeby coś bo ten też jest fajny ..

    ReplyDelete
  34. ładny rysunek, co ja bym dała żeby tak rysować^^
    Zdrówka! :*

    ReplyDelete
  35. Rysunek świetny!!
    Fajny blog, obserwuje i licze na rewanż ;]

    ReplyDelete
  36. ale super on wygląda ! Wracaj szybko do zdrowia ! Zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  37. zdrowia^^
    rysunek ładny;)

    ReplyDelete
  38. Gracja do zdrowia! ;**
    Świetny rysunek! :)

    ReplyDelete
  39. cudny portret ;3
    http://www.malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. świetny rysunek!
    + zapraszam do mnie: http://ania77671.blogspot.com ;) xx.

    ReplyDelete
  41. śliczny rysunek *.*

    ReplyDelete
  42. ładny :) gratulację tylu obserwatorów ;p zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  43. Świetnie rysujesz ! Opuściłam się w czytaniu z wielu powodów np. wyjazd. Jestem aktualnie we Włoszech. Weszłam do kafejki internetowej i pomyślałam,że tu wstąpię. Warto było :)

    Pozdrawiam i ślę buziaczki ! - Carr.
    wirtualne-szafiarki.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. rysunek piękny! widać,że ktoś ma wielki talent! :)

    ReplyDelete
  45. Zdrowiej ;*
    Rysunek ślicznt ♥

    ReplyDelete
  46. Piękny rysunek! Też rysuję ;) Ale bardziej wolę akty rysować :) zapraszam do mnie może sie nieługo pochwalę ;)

    ReplyDelete
  47. jaki świetny rysunek *__* blog masz bardzo fajny <3
    zapraszam do mnie i licze na rewanż; miisio.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. śliczny rysunek ;*
    Wracaj do zdrowia ^^


    zapraszam do mnie ;P

    ReplyDelete
  49. Śliczny rysunek ^^
    Wracaj do zdrowia ;*


    Zapraszam do siebie ;P

    ReplyDelete
  50. Śliczny rysunek ^^
    Wracaj do zdrowia ;*


    Zapraszam do siebie ;P

    ReplyDelete
  51. Rysunek bardzo podobny do zdjęcia :)
    Gratuluję <3

    ReplyDelete
  52. Hej Jess. Dodaję cię do godnych polecenia na moim blogu! + obserwuję. Bardzo lubię tu wpadać :) Wydajesz się baardzo sympatyczną dziewczyną. Ale trochę więcej uśmieszku na fotkach! pozdrawiam, Aleksandra ;*

    ReplyDelete
  53. Gratuluję tysiaka!:) Bardzo ładny rysunek:))

    ReplyDelete
  54. ustaw jako nagłówek :)
    zapraszam :3

    ReplyDelete
  55. świetny rysunek ;)
    gratuluję tylu obserwatorów i życzę jeszcze więcej ;)
    Pozdrawiam ^^

    ReplyDelete
  56. Śliczny rysunek .

    ps. zapraszam na nowego bloga http://weronikadream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Świetny rysunek ♥

    ReplyDelete
  58. Świetny blog! :) Bardzo ciekawie piszesz ;) + Fajny rysunek ;)
    Też rysuję, moje prace możesz zobaczyć na moim blogu ;)
    A więc zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  59. hej, zostałaś przez nas oTAGOWANA, więcej informacji na naszym blogu -> ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    :)

    ReplyDelete
  60. Jestem 1005 obserwatorem, gratuluje takiej liczby. :3 Wracaj do zdrowia, nie lubie chorować w wakacje ;/ Najgorsze co może być.

    ReplyDelete
  61. Śliczny rysunek :)
    Gratuluję tylu obserwatorów!

    ReplyDelete
  62. Gratuluje :)
    GRATULUJE :)
    I jeszcze raz GRATULUJĘ :D
    Rysunek śliczny. Szkoda, że nie zdążyłam z tobą pogadać.
    Ale będę czekać.
    Mam coś dla Ciebie. :*

    ReplyDelete
  63. rysunek jest przepiękny ;) widać bardzo duże podobieństwo ;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  64. Genialny rysunek!! Zdrowiej :*

    ReplyDelete
  65. JAKI PIĘKNY RYSUNEK <333
    KTOŚ MA NAPRAWDE TALENT <333

    ReplyDelete
  66. Śliczny ten rysunek! :)

    ReplyDelete
  67. Rysunek fajny:) Chciałabym umieć tak rysować..Eh..

    Dużo zdrówka więc życzę:)
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  68. Śliczny rysunek :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Fajny rysunek i zdjęcie!
    Zaprosiłam Cię do zabawy bloggerów, szczegóły na moim blogu :)

    ReplyDelete
  70. łoł , śliczny ten rysuneczek : O
    bardzo fajny blog ;)

    gorąco pozdrawiam : mynightandday.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. śliczny rysunek *.*

    ReplyDelete
  72. Śliczny *-*
    Gratuluję 1000 obserwatorów. < 3

    ReplyDelete
  73. AnonymousJuly 14, 2012

    dodasz filmik jak malujesz kreskę eyelinerem ?

    ReplyDelete
  74. rysunek jest świetny ! też bym taki chciała ;(

    ogólnie blog = respect dziewczyno!

    ReplyDelete
  75. Świetny blog. Zapraszam do mnie : www.marysiasulkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Rysunek fajny tylko moim zdaniem za czerwona twarz. Cóż liczą się chęci, od tak wspaniałego czytelnika. gratuluję :3

    ReplyDelete
  77. prześliczny rysunek ;*
    nie ma to jak choroba w wakacje, współczuję :(
    trzymam kciuki żebyś jak najszybciej wróciła do zdrowia!

    ReplyDelete
  78. fajny Blog Już go obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  79. Ładny ten rysunek mi się spodobał bardzo.

    ReplyDelete
  80. Super, ktoś ma mega wielki talent. :)
    Zapraszam i obserwuję!

    ReplyDelete
  81. sliczny ten rysunek ma ktos talent . ;)

    ReplyDelete
  82. Rysunek jest cudowny~!
    http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. ale genialny ;]
    w ogóle ciekawy blog ;) dodaję do obserwowanych ;p
    i zapraszam również do mnie ;p

    ReplyDelete
  84. No to i ja będę należała do Twoich obserwatorów:)
    Śliczna jesteś:)
    Buziaki:*

    ReplyDelete
  85. rysunek śliczny .
    Mam małe zapytanie jak nawiązujesz kontakty z rożnymi markami np. Japan Style ?
    Zapraszam do mnie :
    szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. Piękny rysunek i piękny blog. ! ♥ Zapraszam do mnie. :)

    ReplyDelete
  87. Świetne ;) Ja też rysuję. W wolnym czasie Ci coś naskrobię, jeśli chcesz. : )

    ReplyDelete
  88. śliczny rysunek i wgl. super blog. zapraszam do mnie http://kolorowecukiekikocham.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Kiedy wyniki przesylki listu??

    ReplyDelete
  90. Rysunek śliczny <3
    Już wcześniej widziałam go na facebook'u

    ReplyDelete
  91. Życze powrotu do zdrowia.
    Rysunek jest śliczny :D

    ReplyDelete
  92. mnie wczoraj bolała głowa i wymiotowałam, może jakiś wirus panuje. Aaaa, śliczny rysunek :)
    zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz, można dodawać :D

    ReplyDelete
  93. piękny rysunek ;-)
    super blog - obserwujemy??
    pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  94. Blog jest nieziemski, niezmiernie oryginalny, ciekawy, i po prostu fajowy.
    Wybvrałaś fajną tematykę oraz świetnie se z nią radzisz.
    Pozdriawam i mam nadzieję, że tym komentarzem dostaniesz motywacji do daleszego
    tworzeniatz. pisania postów.

    xoxo, Kasia

    Zapraszam na swoją stronę i liczę na rewanż : http://modedouceur.blogspot.com/

    ReplyDelete
  95. Bardzo mi się podoba :) + obserwuję :)

    ReplyDelete
  96. Bardzo mi się podoba rysunek i twój nagłówek !

    Zapraszam i napisz jeżeli obserwujesz, rewanżuję się ! :*
    www.treasurre.blogspot.com

    ReplyDelete
  97. prześliczny rysuneczek <3

    ReplyDelete
  98. aa śliczne <33
    magdalenstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. ładnie tu :) zapraszam do siebie;) ja juz obserwuje;)

    ReplyDelete
  100. ładny rysunek :)
    zapraszam do mnie na : http://ice-cream-and-cake-xd.blogspot.com/
    może zaobserwujesz lub skomentujesz ?
    pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  101. Rysunek boski *.*

    Obserwujemy?? my-crazy-world-julka.blogspot.com

    ReplyDelete
  102. Piękny rysunek ;)

    Obserwujemy?? my-crazy-world-jula.blogspot.com

    ReplyDelete
  103. Świetny blog!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://diolaola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  104. Rysunek bardzo ładny, ale moim zdaniem średnio podobny :). Trochę usta nie wyszły, jednakże i tak mi się podoba. Pozdrawiam!<3

    ReplyDelete
  105. cudowny. w ogóle twój blog jest świetny!! od dzisiaj obserwuję, śliczny <3

    zapraszam też do mnie, blog o modzie i innych (dopiero zaczynam <3 )

    http://truskawkowy-styl-zycia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  106. świetny blog. zapraszam na mojego "photographypassiion.blogspot.com"
    piszę o swoim życiu i fotografii. Za każdy dany przez cb kom będzie rewanż.
    Z góry dziękuje i pozdrawiam : ) Julka

    ReplyDelete
  107. Fajny blog. Obserwuje :D

    ReplyDelete
  108. Great post <3
    What about following each other?
    XOXO

    ReplyDelete
  109. rysunek bardzo ładny i wracaj do zdrowia :)

    ReplyDelete
  110. fajny ten twój blog : ) zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  111. świetny blog! podoba mi się :)
    zapraszam serdecznie do mnie: http://xxfeelmexx.blogspot.com/
    +obserwuje. będe wdzięczna jesli tez zaobserwujesz :*

    ReplyDelete
  112. bardzo fajny .

    Zapraszam do mnie !! ;)

    ReplyDelete
  113. Dziewczyno jaki ty masz talent :o <3

    ReplyDelete
  114. ale fajny rysunek. : )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*