Przegląd sklepu wholesale-dress

Tuesday, July 03, 2012

Dzień dobry. Dzisiaj w nocy była okropna burza. Nie pamiętam by była taka burza kiedykolwiek u nas. Na prawdę było groźnie i burza była dosyć długo. Na ulicach ciemno, bo prądu nigdzie nie było, co chwilę się mocno błyskało, padało, była wichura i co najgorsze tak grzmiało, że cała ziemia się trzęsła. Było na prawdę nie ciekawie. Cała noc nie przespana no ale trudno. Obecnie leżę i się nudzę, więc postanowiłam przejrzeć sklep wholesale-dress, ponieważ bardzo mnie zainteresował. Są takie tanie i cudne rzeczy. ; )

Zacznijmy może od ... sukienek

US$ 7.52
Stylish V Collar Color Matching Sleeveless Dress Apricot i3114708 
US$ 8.65
US$ 15.68
Fashion Sleeveless Bouffancy Color Matching Dress Orange i3113802 
US$ 8.90
 Żeby nie zanudzać i żeby nie było nie wiadomo ile zdjęć sukienek ... czas przejść na .. 
US$ 17.57
Noble Style Thick Heel Lacing Up Design PU Boots Black i837175  
US$ 16.22
Western Elegant High Heel Chain Pumps Apricot i2420864 
US$ 10.81
Stylish Hollow Buckle Wedge Sandal Blue i3097140 
US$ 9.34
Elegant Cell Phone Pocket Messenger Bag Black i412291  
US$ 14.86
Pure Color All Match Buckles Zipper Backpack Coffee i3054596 
US$ 7.30
Stylish Lovely Bowknot Translucent Multipurpose Bag Orange i3052226 
US$ 5.41
Fashion Style Window Design Rabbit Embellished Cellphone Housing Red i3112070  
US$ 1.62
Hot Sale Pearls Bowknot Embellished Slender Belt Sapphire Blue i3105304 
US$ 3.19
Summer Fashion Graceful Bowknot Decorated Straw Hat Coffee i2770364 
Trafiliśmy właśnie do najtańszej zakładki całego sklepu! Nie wierzycie? ; )  Na prawdę rzeczy są baaaardzo tanie a na dodatek śliczne! ^^
US$ 0.81
US$ 1.54
US$ 0.74
Pięknej biżuterii z pewnością nie brakuje! Chciałam dodać jeszcze inne.. ale po co skoro sami możecie poprzeglądać! ; ))  ` Pokazałabym jeszcze inne rzeczy, ale po co? Każdy ma inny styl i lepiej gdy sami poszukacie czegoś specjalnie dla siebie. ; )
 Zapraszam ; )
Najchętniej wykupiłabym cały sklep! ♥
* Notka pisana dobrowolnie, nie myślcie, że to reklama *

Nie wytrzymuję. Idę spać! -,-

You Might Also Like

57 KOMENTARZE

  1. super sklep ^^ podoba mi się wszystkoo <3

    ReplyDelete
  2. AnonymousJuly 03, 2012

    kurcze ;/
    Twój list jeszcze do mnie nie doszedł. :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm.. trzeba czekać. Na prawdę wysłałam.

      Delete
  3. Kupywałam tam kapelusik i naszyjnik
    szczeże polecam :)

    ReplyDelete
  4. Jedyne co mi przeszkadza w ich sklepie to wysyłka :) Tak to wszystko jest cudne!
    xoxo

    ReplyDelete
  5. świetny sklep ;)
    tylko że boję kupować z zagranicznych

    ReplyDelete
  6. Te drugie szpili są cudowne <3
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  7. U mnie straszna burza była w sobotę . Ciuszki super ; ) )

    ReplyDelete
  8. Ojej. ♥
    Jakie piękne rzeczy. ;3
    U mnie burza była jakieś 3 dni temu, miałam wrażenie że ziemia się trzęsła (o ile to nie było na prawdę).
    Pozdrawiam. ;)

    ReplyDelete
  9. Fajna notatka:)


    Oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wszystkie te rzeczy są naprawdę świetne *_*. Sama kupiłabym wieeeele!. A jak tanio :O.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;>

    ReplyDelete
  11. w tym sklepie internetowym mają naprawdę świetne rzeczy!:)

    ReplyDelete
  12. Ale śliczne rzeczy można tam dostać! :o chcę wszystkie!

    ReplyDelete
  13. ranyjulek, ale tania biżuteria *_*.

    ReplyDelete
  14. zamawiałas kiedys z tej strony? :) jeśli tak, to dużo kosztowała cię przesyłka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapraszam tutaj. Gaba wszystko wyjaśniła ze szczegółami ; )

      http://kolorowadusza.blogspot.com/2011/09/opcje-wysyki-do-polski-i-kwoty-xhd-cos.html

      Delete
  15. Wszyscy wiemy, że to jest bardzo dobry sklep:) ja także uwielbiam, i nie zmienię zdania:)♡

    ReplyDelete
  16. Ładne Sukienki i Buty ♥
    Dodatki też Ladne;D

    ReplyDelete
  17. biżuteria jest najlepsza! ;-)

    ReplyDelete
  18. Szkoda tylko, że przesyłka taka droga! :O Bo rzeczy są cuudne.


    Zapraszam cię do mnie!
    http://lilianka-blog.blogspot.com/
    Może zaobserwujemy się? No i będziemy często wpadać do siebie nawzajem, bardzo zależy mi na takich czytelnikach. ;D Mnie twój blog zainteresował. :)

    ReplyDelete
  19. Buty są fenomenalne:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. AnonymousJuly 03, 2012

    proszę Cię, po co się tłumaczysz skoro i tak każdy wie że to reklama ? w dodatku masz ich baner na blogu wszyscy i tak się domyślają że to reklama tylko po to, żebyś dostała od nich rzeczy... gdyby nie Ankyl, nikt by nawet nie wiedział o tym sklepie , a teraz każda z was ma ich baner ... prosze was...

    i tak tego nie zaakceptujesz, ale przynajmniej przeczytasz ;) jesteś.... brak mi słów, dla darmowych paczek zrobisz wszystko, nawet skarżysz na inne blogerki z zazdrości !! żal mi Cię !

    ReplyDelete
    Replies
    1. To na prawdę nie reklama. ; )
      Napisałam to dobrowolnie, ponieważ sklep mi się podoba.
      Reklamą jest tylko baner. A co ja niby dostanę za tą notkę? No nic ; D
      Chciałam, żebyście przejrzeli sklep, bo na prawdę jest godny polecenia.
      A o sklepie akurat nie dowiedziałam się z Ankyl bloga. Zaakceptuję, bo nie mam sobie nic do zarzucenia. ; )
      Skarżenie na blogerki? Nie rozśmieszaj mnie swoją głupotą. Nie lubisz mnie i mojego bloga to nie wchodź tu. ` Właściwie to Ty zazdrościsz, kurde przecież po co zazdrościć. Ja nikomu nie zazdroszczę żadnych paczek. ; D Każdy dostaje jakieś tam paczki i nikt nie robi sensacji, tylko anonimy które nic się nie znają. Współpraca to jest coś za coś. A nie tylko paczki. Nie obczajam twojego toku myślenia. Nie wiesz co to współpraca, więc proszę Cię, nie wypowiadaj się na ten temat. Jak chcesz to też dodaj baner.. proste. Boże ... no to uśmiałam się z Twojej głupoty ; )

      Pozdrawiam. ; )

      Delete
    2. AnonymousJuly 04, 2012

      Zgadzam się z Anonimem !.
      Zgapiłaś sklep od Ankyls a w poście jarasz się nim jakbyś sama go odkryła.

      Delete
    3. Zdecydowanie nie zgapiłam od Ankyl, a zobaczyłam go na innym blogu ; )
      Nie uważam, że go sama odkryłam ; D
      Po prostu nie każdy i tak go zna a chciałam pokazać fajne rzeczy jakie u nich są ; )

      Całuski ; *

      Delete
  21. Na mój telefon niestety nie ma zamiennych obudowy. ;/
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój też niestety nie ma. Gdyby miał to na pewno bym zamówiła, bo obudowy mają również świetne ; )

      Delete
  22. ojj ładne mają rzeczy, najbardziej podobają mi się buty :)

    ReplyDelete
  23. U mnie za to była taka okropna burza z niedzieli na poniedziałek :(.
    Świetne rzeczy mają! I sukienki i biżu!

    ReplyDelete
  24. ale śliczne rzeczy. ^.^

    ReplyDelete
  25. uwielbiam rzezy stamtąd <3

    ReplyDelete
  26. U mnie też była burza ;)
    O matko świetne rzeczy ;)

    ReplyDelete
  27. fajne rzeczy ;] ale ja wolę kupywać ciuszki w naszej walucie ;p
    i ciekawe jak z jakością ;3

    ReplyDelete
  28. naprawdę tanio! ;) i jakie ładne rzeczy! :)

    ReplyDelete
  29. Pomarańczowa boska torebeczka *.* zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  30. oo jakie piękne rzeczy ;) !

    ReplyDelete
  31. podobają mi się stąd rzeczy i przeglądam je od jakiegoś już czasu :)

    ReplyDelete
  32. Jakbym mogła to wzięłabym wszystko <3

    ReplyDelete
  33. Chyba sobie coś tam kupię ;)

    ReplyDelete
  34. niektore naprawdę ładne :)

    ReplyDelete
  35. U mnie też była burza, ale nawet mnie nie obudziła. ;D
    Sklep fajny, ale nic jeszcze nie zamawiałam. Gdybyś zamówiła, napisz jak sprawdzają się produkty i przesyłka. :)

    ReplyDelete
  36. Mam tą bransoletkę z Audrey ;p z allegro za 5 zł przewiesilam na łancuszek i git ;)

    ReplyDelete
  37. Faktycznie, świetne ciuszki. U mnie też była taka burza.. coś strasznego. :|

    ReplyDelete
  38. Są tam nawet Lity ^^

    ReplyDelete
  39. też od jakiegoś czasu interesuję się tym sklepem :)
    mają świetne rzeczy i na dodatek tak tanioo...

    dowiedziałem się że podejmują współpracę z blogerami :)

    ReplyDelete
  40. O ja, u mnie w zeszłe wakacje taka burz była ... Ja ogólnie nie lubię burzy :d Na obozie mnie jedna straszna burza zastała. Akurat wieczorem. Oglądaliśmy mecz finałowy Euro 2012. Poszłam do pokoju po chipsy i poduszkę i tak się błyskało, że masakra :/ Bez przerwy. Walnęło w generator prądu i nie było światła, ani wody. Po tak upalnym dniu ...
    ( ale się rozpisałam ^^ )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*