Piórnik

Monday, July 30, 2012

Stałam się posiadaczką słodkiego piórnika z Yorkiem. Uwielbiam te psy ♥  Podobno był też plecak. Hehe, może kupiłabym gdybym szła do pierwszej klasy podstawówki ; >
A piórnik z psiakiem na każdy wiek jest okej ^^

Co nie, że słodki?
Tesco - za jedyne 10 zł!
Tamtą 'rączkę' utnę. ; ) 
A dzisiaj siedzę cały dzień w domu. Jutro już wychodzę. Choć mam spuchnięte oko, bo na złość wyskoczył mi jęczmień. Muszę iść na pocztę i kupić koperty i znaczki. Mam do odpisania na wieeele listów.  Obym się wyrobiła. Papa ^^

You Might Also Like

50 KOMENTARZE

  1. ja też muszę kupić sobie piórnik;P Fajny piesek;>

    ReplyDelete
  2. przesłodki piórnik ;D

    ReplyDelete
  3. ojejciu jejciu jejciu jaki słoooooooodki!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3

    ReplyDelete
  4. ładny :> biedna z tym jęczmieniem ;/

    ReplyDelete
  5. Boże *_* Jak najszybciej do tesco . Dzięki za info ♥

    ReplyDelete
  6. Ja ostatnio miałam piórnik z kotkami a ten twój jest mega słodki :)

    ReplyDelete
  7. słodki. Ja mam z Kubusiem Puchatkiem : DDD

    ReplyDelete
  8. hahhahaha, jadę do tesco :D
    śliczny piórnik ;3

    ReplyDelete
  9. ale slodki :)
    mojej kuzynce wyskoczył jęczmień, nie ładnie to wygląda :) ale podobno jak przecierasz złotem to pomaga :D ja pamiętam jak przecierałam obrączką mamy :P

    ReplyDelete
  10. Jaki słodki są jeszcze takie.?:>

    ReplyDelete
  11. super piórnik. :D chyba też wybiorę się do Tesco.

    ReplyDelete
  12. ślicznotaaa ten piórniczeeek :D a piesioooo tak sie paaczyyyyyyyyy

    ReplyDelete
  13. Jaki świetny ten piórnik *.*

    ReplyDelete
  14. Fajny piórnik. Ja mam swój juz kilka lat

    ReplyDelete
  15. Świetny blog : ) Obserwuję :DD
    Zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. bardzo fajny :) mi tam piornik nie jest potrzebny :p pocieraj jęczmień złotem, podobno ppmaga :)

    ReplyDelete
  17. oj to zle z tym jęczmieniem ;/
    fajny ten pies

    ReplyDelete
  18. Fajny piórnik,ja mam biały w różowe serduszka.Ciekawy blog,obserwuje.

    ReplyDelete
  19. Śliczny piórniczek :) Kocham psy *-*

    ReplyDelete
  20. AnonymousJuly 31, 2012

    Kupiłaś już plecak / torbę do szkoły ?
    Jeśli tak ,to czy pokażesz nam ją ?

    ReplyDelete
  21. ale fajny, widziałam podobny w Hiszpanii ale za 10 euro o.o

    ReplyDelete
  22. This pencil case is cute :) Your blog is fantastic! I invite on my blog eng-lishka.blogspot.com where we learn English though ordinary talking. Greetings!

    ReplyDelete
  23. Cóż, mnie sie nie podoba, troche jak dla małej dziewczynki ale co kto lubi...

    ReplyDelete
  24. Fajny piórniczek *.* Słyszałam, że jak pocierasz złotem to pomoże, ale ile w tym prawdy to nie wiem :)

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  25. maży mi sie piórnik w kształcie owieczki :>

    ReplyDelete
  26. świetny bloog ^^

    http://jedenwielkismile.blogspot.com/

    Zapraszam na mojego bloga.Dopiero zaczynam ; )

    ReplyDelete
  27. Uroczy:D Ja jestem w trakcie poszukiwań ładnego piórnika, ale na razie nie znalazłam nic godnego uwagi...

    ReplyDelete
  28. Też by mnie mógł ktoś wrzucić do bagażnika samochodu sunącego nad morze :P

    ReplyDelete
  29. troszkę dziecinny nie uważasz ? dobry jest dla dzieci z podstawówki, a ty chyba do 2 gimnazjum się wybierasz. Ale cóż każdy ma swój styl :)

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie uważam. Jeżeli tak sądzisz to nawet nie możesz mieć psa, bo co? Jest za dziecinny?
      ; D

      A ten piórnik to normalna tuba. Zwykły piórnik ^^

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*