Pierwszego dnia ...

Saturday, July 28, 2012

Czas chyba dodać notkę ze stylizacją pierwszego dnia w Itzehoe. - 7.07.12 ; )
Wykorzystałam w tej stylizacji nowe rzeczy od wholesales. Jestem zachwycona! Genialne rzeczy ^^


kapelusz, kolczyki, bluzka - wholesale-dress / torebka - galeriaqarat / bransoletka - alq-art / pierścionek - new yorker / reszta - no name

Mam nadzieję, że Wam się podoba. Pierwszego dnia postanowiłyśmy przejść się na spacerek, by odświeżyć mapkę Itzhehoe w głowie. Z dnia na dzień zapragnęłam bardziej zakupów i chodziłam co kilka dni. Co dziennie na prawdę się nie opłaca, bo wiadomo, że nic nowego nie doszło. Jestem zadowolona z nowych rzeczy, pisaliście mi już na różne sposoby, że chcecie filmik jak najszybciej z rzeczami. Być może nakręcę go za kilka dni. Nie mam pojęcia, kiedy znajdę chwilę czasu. ` Chyba czas odpocząć. Kolacja i w ogóle, a potem spać bo nie spałam już dawno, a ja lubię poleniuchować. Bye, Bye ; *

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. Ślicznie :)) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  2. Czy kartka od Ani P. z Niechorza doszła ?

    ReplyDelete
  3. Sliczny pierscionek i bardzo ladna bluzka :D

    Zapraszam do siebie na konkurs :

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. swietna bluzeczka, genialne zdjecia :)

    ReplyDelete
  5. śliczna koszulka :D
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia! ;)

    ReplyDelete
  7. Oo, pięknie wyglądałaś. Od dziś obserwuję twojego bloga, masz fajne posty i przeboskie zdjęcia^^. jakim aparatem je wykonujesz? kto w Niemczech był twoim fotografem? Sory że tyle pytań, ale bardzo mnie to ciekawi. Jeśli będziesz chciała to zajrzyj do mnie, Vaneska99 (Zaczarowana) my-dreams-my-words.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. ; )
      Fujifilm finepix s 2960. Moja siostra. ; )

      Delete
  8. super wyglądasz,masz prześliczne włosy :*

    ReplyDelete
  9. dużo osób ma tą bluzeczkę, ładna jest :)

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia! Najbardziej urzekło mnie to na schodach, tak jakoś mi się spodobało :) Pozdrawiam, Optymistyczna

    ReplyDelete
  11. wyglądałas bardzo fajnie :) masz swietnie gęste włosy! Czekam na filmik :)

    ReplyDelete
  12. widzę, że ta koszulka sławna jest na blogach ♥
    fajna ♥
    pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  13. cudownie wyglądasz :)
    zostałaś otagowana u nas na blogu :)

    ReplyDelete
  14. Ile kosztowała bluzka w złotych ?

    ReplyDelete
  15. Świetny ten twój blog :) obserwuję :D
    zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. bardzo ładnie wyglądasz :*

    ReplyDelete
  17. jeejku bardzo podobają mi się zdjęcia (; fajnie musiało być,zazdroszczę (;
    stylizacja świetna!

    ReplyDelete
  18. jeju jak ty pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  19. fajny kapelusz, a włosy to masz poprostu boskie!

    ReplyDelete
  20. No ja także bym chciała zobaczyć taki filmik ^^

    ReplyDelete
  21. Wszyscy mają te bluzkę. Też ją chce xd

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia

    Kiedy wyniki listów?

    ReplyDelete
  23. Świetny zestaw :)
    Jeśli masz ochotę na wzajemne wysyłanie pocztówek pisz: mojawizjaswiata@w.pl
    Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  24. bluuzka <3
    śliczna stylizacja ;)

    ReplyDelete
  25. sliczna bransoletka, i sliczne zdjecia . ;*

    ReplyDelete
  26. Fajne zdjęcia. Czyli wyjazd udany. ;)

    ReplyDelete
  27. Bardzo ładna stylizacja :)

    Fajny blog, obserwuję liczę na rew. ;))

    ReplyDelete
  28. wszędzie teraz na blogach ta bluzka :p

    Zapraszam na nową notkę ;3 <3

    ReplyDelete
  29. AnonymousJuly 29, 2012

    Uśmiechaj się na zdjęciach! :)))

    ReplyDelete
  30. ślicznie, podoba mi się bardzo :)

    ReplyDelete
  31. Genialnia biżuteria :D

    ReplyDelete
  32. aaaaaaaa. Kiedy idziemy na dwór małpo . ? ♥

    ReplyDelete
  33. ładna stylizacja :)
    czekamy na więcej zdjęć.

    ReplyDelete
  34. fajna biżuteria . :D ładne zdjęcia! ;)

    ReplyDelete
  35. chcę tę bluzkę :C

    ReplyDelete
  36. Śliczny pierścionek i Bluzka ..;D

    ReplyDelete
  37. fajny jest ten kapelusz;) dodaje uroku:)

    ReplyDelete
  38. Ale ślicznie wyszlaś na zdjęciach.
    I w ogóle zdjęcia cudowne ;)

    ReplyDelete
  39. Jaka Ty chuda jesteś ; D A bluzeczka i kapelusz, śliczne ! <3

    ReplyDelete
  40. Heh, już trzecia blogerka ma tą samą bluzkę ^^ Ale świetna ta bluzka < 33

    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  41. zakochałam się w Twoich włosach :)
    Piękne są

    ReplyDelete
  42. śliczneee ;* a filmik zrób i to szybko :P
    martynakl1

    ReplyDelete
  43. ładny outfit ;) taki dziewczęcy. ale jak już je robisz pokazuj wszystko , tu zapomniałas o butach ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*